zijn zat leuke Elmo-shirtsquote:Op zondag 10 april 2011 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oscar zei Muck net al![]()
![]()
Thijs zag in de winkel ook een Elmo-shirt, heeft ie wel 10 minuten: Elmo, Elmoo, Elmooooooooooo geroepen
Had ik ook een shirt vanquote:
Volgens mij zijn de T-shirtmouwen bij mij nu al zichtbaar op mijn armen... ik laat mijn horloge ook al af als ik met korte mouwen de zon in ga.quote:Op zondag 10 april 2011 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeeel soms, aan het eind van een zonnige actieve zomer, wil er wel eens een klein streepje op mijn arm staan van mijn korte mouwen
moet ik ookquote:
quote:
is gelijk mn ontbijtquote:Op zondag 10 april 2011 12:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan en zo lekker lunchen
Je hebt ze vanaf 10 euro volgens mijquote:
Aha een combi dus, ik doe liever 2 maaltijdenquote:Op zondag 10 april 2011 12:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is gelijk mn ontbijt
warme pistolet met gesmloten kaas en ham ertussen
not for mequote:Op zondag 10 april 2011 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt ze vanaf 10 euro volgens mij
tjah, had geen zin om op te staan, dus was 11:00 uit bed kwam, toen nog eerst met de hond gestoeid (weer de nodige krassen op mn arm) en daarna maar de oven aangezetquote:Op zondag 10 april 2011 12:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha een combi dus, ik doe liever 2 maaltijden
ja echt super grappig jaquote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andries Jonker maakt het seizoen af bij Bayern Munchen.![]()
![]()
Louis is ontslagen
Ik kwam pas tegen 11:15 er uit, dus net ontbeten en dan zo lekker lunchenquote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, had geen zin om op te staan, dus was 11:00 uit bed kwam, toen nog eerst met de hond gestoeid (weer de nodige krassen op mn arm) en daarna maar de oven aangezet
Middag MPGquote:
ik zit n de stomme trein, het stinkt en hrt is broedsquote:Op zondag 10 april 2011 12:07 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, ik ben ook weer op het dak geïnstalleerd, wat een heeeeeeerlijk weertje![]()
![]()
Bahquote:Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit n de stomme trein, het stinkt en hrt is broeds
Broeds? Er willen mensen met hun kont op een ei gaan zitten?quote:Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit n de stomme trein, het stinkt en hrt is broeds
ja en raampje open is te koud grrrr gvd fmlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |