johquote:Op zondag 10 april 2011 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb geen zin in discussie te gaan hoor
Dus je zal wel gelijk hebben
Ja, en tussendoor kan je ook heel leuk anders posten, zodat die jeukende teen de rest inmiddels ook kan jeuken.quote:Op zondag 10 april 2011 11:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als jij bijvoorbeeld altijd post dat je jeuk aan je teen hebt, dan gaan mensen zich daar aan ergeren op den duur. Post je het dan een paar week/maand niet en dan ineens wel, dan zul je zien dat een aantal mensen toch zoiets heeft van:'Daar heb je haar weer met haar jeukende teen." Onbewust is die jeukende teen bij die mensen blijven hangen.
Ja, ik denk dat ik die voor het laatst had toen ik een jaar of 11 was.quote:
Loodgieter? LOODGIETER? Er wordt hier niet geloodgiet, loodgegoten, loodgegietquote:Op zondag 10 april 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet. Jij komt niet eens naar me kijkenKijkt liever naar een loodgieter, nou. Pfffm.
quote:
dat is zielig als ze dat afpaktquote:
Moet jij soms ergens gejeukt worden?quote:Op zondag 10 april 2011 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en tussendoor kan je ook heel leuk anders posten, zodat die jeukende teen de rest inmiddels ook kan jeuken.
Dat klopt, maar als je het dan een keer weer over die jeukende teen hebt, zal het merendeel toch zoiets hebben vanquote:Op zondag 10 april 2011 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en tussendoor kan je ook heel leuk anders posten, zodat die jeukende teen de rest inmiddels ook kan jeuken.
maar je kan dan wel fantoomjeuk krijgenquote:
Weet ik veel, eoa ander onbelangrijk personage danquote:Op zondag 10 april 2011 11:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Loodgieter? LOODGIETER? Er wordt hier niet geloodgiet, loodgegoten, loodgegiet
wat?quote:Op zondag 10 april 2011 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar je kan dan wel fantoomjeuk krijgen
ja als je door amputatie een lichaamsdeel mist kun je daar fantoom pijn en jeuk in krijgenquote:
Die is alweer beneden.quote:
Oh datquote:Op zondag 10 april 2011 11:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je door amputatie een lichaamsdeel mist kun je daar fantoom pijn en jeuk in krijgen
En zie dan maar eens te krabben...quote:Op zondag 10 april 2011 11:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je door amputatie een lichaamsdeel mist kun je daar fantoom pijn en jeuk in krijgen
daar denkt Koen vast heel anders overquote:
Ik denk echt van nietquote:Op zondag 10 april 2011 11:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je het dan een keer weer over die jeukende teen hebt, zal het merendeel toch zoiets hebben vanGaan we weer.
fantoom krabbenquote:Op zondag 10 april 2011 11:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En zie dan maar eens te krabben...
Nope, alles is jeukloos hierquote:Op zondag 10 april 2011 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet jij soms ergens gejeukt worden?
mijn teen jeukt een beetjequote:
quote:Op zondag 10 april 2011 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn teen jeukt een beetje
ja, maar nee, echt
Anti-schimmelcrèmequote:Op zondag 10 april 2011 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn teen jeukt een beetje
ja, maar nee, echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |