maar dat zeg ik dan ook welquote:Op zondag 10 april 2011 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Idd. Vermoedelijk denken er hier ook zat 'daar heb je die zeikerd ook weer met z'n slechte huwelijk'.
Ja hoorquote:Op zondag 10 april 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hou je ons wel op de hoogte?
Anders gaan we ons zorgen maken hoor
Al vond ik groene thee ook erg prettig.quote:
warm is idd beter voro je keel dan koudquote:Op zondag 10 april 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee warme dranken
Je moet gewoon veel drinken![]()
Nee, eerder 'Hé daar heb je die blije weerquote:Op zondag 10 april 2011 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Idd. Vermoedelijk denken er hier ook zat 'daar heb je die zeikerd ook weer met z'n slechte huwelijk'.
Zijn woord van de dag posten denk ik...'sprookjeshuwelijk'quote:
Hmm, daar staan die krengen wel om bekend ja...quote:Op zondag 10 april 2011 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, maar duf nog. En zoals ik al zei: ik begin te vermoeden dat het door de allergiepillen komt. Staat ook in de bijsluiter. Dus weer even een paar dagen stoppen en kijken of ik wakkerder word.
Ik denk dat dat voor iedereen geldt.quote:Op zondag 10 april 2011 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben we het nou over in het algemeen, of over jou?
Waaromquote:Op zondag 10 april 2011 11:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
warm is idd beter voro je keel dan koud
Ik denk het nietquote:Op zondag 10 april 2011 11:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor iedereen geldt.
Ja klopt. Of dat je dan denkt:"Goh, had ik daar ook spieren? "quote:Op zondag 10 april 2011 11:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
meestal als je ergens last van hebt merk je hoeveel je iets gebruikt.. spierpijn is ook zo'n mooie reminder
In bad denk ik, en vrouwlief heeft vast zijn BB afgepaktquote:Op zondag 10 april 2011 11:15 schreef Muck het volgende:
Waar is die zeikkoen met zijn slechte huwelijk eigenlijk?
mweh .. niet iedereen knalt meteen in een sip-humeur als er een negatieve opmerking gemaakt wordt..quote:Op zondag 10 april 2011 11:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor iedereen geldt.
O ja, dat doet me eraan herinneren dat ik ook even een bezem ter hand ging nemen en het balkon ging vegenquote:Op zondag 10 april 2011 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn woord van de dag posten denk ik...'sprookjeshuwelijk'
De heks is aan het douchenquote:Op zondag 10 april 2011 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn woord van de dag posten denk ik...'sprookjeshuwelijk'
Daarom, dus als het minder wordt, dan even naar de huisarts. Misschien dat hij wat anders kan voorschrijven dan.quote:Op zondag 10 april 2011 11:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, daar staan die krengen wel om bekend ja...
dag sipuinquote:Op zondag 10 april 2011 11:16 schreef Pheno het volgende:
Nou deze sippe zak hooi gaat naar d edierentuin. Camera mee en weer lang bij beestjes turen en net weglopen als ze die salto gaan doen!
Zet de warme kraan aan benedenquote:
ik bedoel ook meer lauw, dat is nml het bestequote:Op zondag 10 april 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom
Bacteriën houden van warmte
Bij mij word het altijd erger als ik thee e.d. drink
Poestquote:Op zondag 10 april 2011 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
Brr thee.. vies
Iemand die nog even koffie wil halen? Ben te lui om van de bank af te komen
Echt.. Die poestvoornemens voor vandaag gaan ook niet goed zo![]()
Groetjes aan je familiequote:Op zondag 10 april 2011 11:16 schreef Pheno het volgende:
Nou deze sippe zak hooi gaat naar d edierentuin. Camera mee en weer lang bij beestjes turen en net weglopen als ze die salto gaan doen!
jij zal het weten, alwetende zepuquote:Op zondag 10 april 2011 11:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel ook meer lauw, dat is nml het beste
BellenBlaas?quote:Op zondag 10 april 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In bad denk ik, en vrouwlief heeft vast zijn BB afgepakt
Ik hoop hetquote:Op zondag 10 april 2011 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom, dus als het minder wordt, dan even naar de huisarts. Misschien dat hij wat anders kan voorschrijven dan.
Maar koud verdooft het een beetje.quote:Op zondag 10 april 2011 11:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
warm is idd beter voro je keel dan koud
Dubbellikkersquote:Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar koud verdooft het een beetje.
Waterijsjes kan ook trouwens. Ik had dus ook weer van die duo waterijsjes gehaald en weer kon ik ze niet opeten zonder te knoeien.
Deze dus:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij zal het weten, alwetende zepu
Dierentuinquote:Op zondag 10 april 2011 11:16 schreef Pheno het volgende:
Dat helpt inderdaad welquote:Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waterijsjes kan ook trouwens. Ik had dus ook weer van die duo waterijsjes gehaald en weer kon ik ze niet opeten zonder te knoeien.
Deze dus:
[ afbeelding ]
BruisBalquote:
Je bent zelf al attractie genoeg?quote:Op zondag 10 april 2011 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DierentuinNiks voor mij
Maar veel plezier Pheno
Je moet ook wel een beetje DOOReten natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
Als jij bijvoorbeeld altijd post dat je jeuk aan je teen hebt, dan gaan mensen zich daar aan ergeren op den duur. Post je het dan een paar week/maand niet en dan ineens wel, dan zul je zien dat een aantal mensen toch zoiets heeft van:'Daar heb je haar weer met haar jeukende teen." Onbewust is die jeukende teen bij die mensen blijven hangen.quote:
Vast niet. Jij komt niet eens naar me kijkenquote:
johquote:Op zondag 10 april 2011 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb geen zin in discussie te gaan hoor
Dus je zal wel gelijk hebben
Ja, en tussendoor kan je ook heel leuk anders posten, zodat die jeukende teen de rest inmiddels ook kan jeuken.quote:Op zondag 10 april 2011 11:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als jij bijvoorbeeld altijd post dat je jeuk aan je teen hebt, dan gaan mensen zich daar aan ergeren op den duur. Post je het dan een paar week/maand niet en dan ineens wel, dan zul je zien dat een aantal mensen toch zoiets heeft van:'Daar heb je haar weer met haar jeukende teen." Onbewust is die jeukende teen bij die mensen blijven hangen.
Ja, ik denk dat ik die voor het laatst had toen ik een jaar of 11 was.quote:
Loodgieter? LOODGIETER? Er wordt hier niet geloodgiet, loodgegoten, loodgegietquote:Op zondag 10 april 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet. Jij komt niet eens naar me kijkenKijkt liever naar een loodgieter, nou. Pfffm.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |