Dat zou je denken inderdaad. Maar als je dan een slecht moment hebt en je bent weer wat sippig, zie je toch dat mensen gelijk weer zoiets hebben van:"Oh ja hoor, daar heb je hem/haar weer."....quote:Op zondag 10 april 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, zodra je 'normaal' gaat doen
lijkt me echt heel heel heel vies om mee te gorgelenquote:
maar ehm.. typen doe je toch niet met je keel??quote:Op zondag 10 april 2011 11:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Sorry.
Als slikken echt pijnlijk wordt even langs de huisarts en verder gorgelen met zout water, dat ontsmet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
moeilijk viesquote:
of met rode wijn!quote:
Alweer?quote:Op zondag 10 april 2011 11:05 schreef DaMart het volgende:
Gaan we nu Direct Messages bespreken hier?.
He, dat heb ik ookquote:Op zondag 10 april 2011 11:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar als je dan een slecht moment hebt en je bent weer wat sippig
Hebben we het nou over in het algemeen, of over jou?quote:Op zondag 10 april 2011 11:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zou je denken inderdaad. Maar als je dan een slecht moment hebt en je bent weer wat sippig, zie je toch dat mensen gelijk weer zoiets hebben van:"Oh ja hoor, daar heb je hem/haar weer."....
Goed, maar duf nog. En zoals ik al zei: ik begin te vermoeden dat het door de allergiepillen komt. Staat ook in de bijsluiter. Dus weer even een paar dagen stoppen en kijken of ik wakkerder wordquote:
is het ookquote:Op zondag 10 april 2011 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]
lijkt me echt heel heel heel vies om mee te gorgelen
niet doenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 11:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar ehm.. typen doe je toch niet met je keel??
als ik ziek ben spam ik meestal het halve internet vol..Nee, klopt, maar ik voelde me er heel lamlendig door. Je slaapt ook heel slecht namelijk want elke keer als je slikt wordt je wakker. En als je keelontsteking hebt merk je pas hoevaak je slikt op een dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Oeh... hebben ze leuke nagellakjesquote:
Naamtopicquote:Op zondag 10 april 2011 11:09 schreef Barretje80 het volgende:
ZO
blij dat iedereen blij is met de TT
Hou je ons wel op de hoogte?quote:Op zondag 10 april 2011 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, maar duf nog. En zoals ik al zei: ik begin te vermoeden dat het door de allergiepillen komt. Staat ook in de bijsluiter. Dus weer even een paar dagen stoppen en kijken of ik wakkerder word.
Idd. Vermoedelijk denken er hier ook zat 'daar heb je die zeikerd ook weer met z'n slechte huwelijk'.quote:Op zondag 10 april 2011 11:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zou je denken inderdaad. Maar als je dan een slecht moment hebt en je bent weer wat sippig, zie je toch dat mensen gelijk weer zoiets hebben van:"Oh ja hoor, daar heb je hem/haar weer."....
quote:Op zondag 10 april 2011 11:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar ik voelde me er heel lamlendig door. Je slaapt ook heel slecht namelijk want elke keer als je slikt wordt je wakker. En als je keelontsteking hebt merk je pas hoevaak je slikt op een dag.
nee warme drankenquote:
Nee hoor, ik denk dat het allemaal wel meevalt.quote:Op zondag 10 april 2011 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Idd. Vermoedelijk denken er hier ook zat 'daar heb je die zeikerd ook weer met z'n slechte huwelijk'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |