* Crazy-M gaat even een fietsroute voor de middag uitstippelen.quote:Op zondag 10 april 2011 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
hele dag TE boeiende sport op TV![]()
Misschien nog heel even in de zon vanmiddag
Geel doe ik niet aan in de winter hoorquote:Op zondag 10 april 2011 11:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat wij geel lelijk vinden wil niet zeggen dat het ook lelijk IS he![]()
daarbij vind ik geel soms best nog leuk staan, alleen absoluut niet bij mij of meneer taart of Thijs.
sommige mensen kunnen het nou eenmaal wel hebben
ga jij de Toekmaat bestellen en hier brengen? Liefquote:
dan kan het goedquote:Op zondag 10 april 2011 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geel doe ik niet aan in de winter hoorMaar in de zomer, als je een beetje bruin bent, staat het nog niet zo heel verkeerd dacht ik
morgequote:
Hier donkerblond, en ik kán best bruin wordenquote:Op zondag 10 april 2011 11:49 schreef Muck het volgende:
[..]
dan kan het goed
Maar aangezien ik lichtblond ben en niet bruin word, is er geen geel in mijn garderobe te vinden
Dat bedoel ik, ik vind het ook best leuk staan bij sommige mensenquote:Op zondag 10 april 2011 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geel doe ik niet aan in de winter hoorMaar in de zomer, als je een beetje bruin bent, staat het nog niet zo heel verkeerd dacht ik
hoe is het?quote:
Ik verbrand alleen, dan vervel ik en ben ik weer witquote:Op zondag 10 april 2011 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier donkerblond, en ik kán best bruin worden
122/128 is de grootste maatquote:Op zondag 10 april 2011 11:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
ga jij de Toekmaat bestellen en hier brengen? Lief
Ik ookquote:Op zondag 10 april 2011 11:51 schreef Muck het volgende:
Ik verbrand alleen, dan vervel ik en ben ik weer wit
Nee, ik ga zo lekker douchen en het balkon opruimenquote:Op zondag 10 april 2011 11:51 schreef Symphonic het volgende:
Ga je nog naar de marathon kijken Muck?
Heeeeel soms, aan het eind van een zonnige actieve zomer, wil er wel eens een klein streepje op mijn arm staan van mijn korte mouwenquote:
Jumjumquote:Op zondag 10 april 2011 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
Zo mijn pistoletjes met ham en kaas liggen in de oven![]()
Trevjequote:
Ik doe het ook rustig aan vandaagquote:Op zondag 10 april 2011 11:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo lekker douchen en het balkon opruimen
ja,dan ben ik altijd heel verbaasdquote:Op zondag 10 april 2011 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeeel soms, aan het eind van een zonnige actieve zomer, wil er wel eens een klein streepje op mijn arm staan van mijn korte mouwen
Geniet er vanquote:Op zondag 10 april 2011 11:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ga mijn tas inpakken en dan naar mijn![]()
Veel plezier nog allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |