Ja, heerlijk tijdstip is dat.quote:Op zondag 10 april 2011 09:32 schreef mrien het volgende:
Maar half 9 is ook wel lekker diaan, nja..als je iets eerder in bed lag
Lotte is tegenwoordig elke dag om of voor 7 uur wakker..niet altijd even fijn als je er 's nachts nog 1/2 of meer keer uit moet haha
Oh lekker BE!
Wij krijgen vanmiddag bezoek, verder gewoon rustig aanklooien thuis denk ik, en nog even bij het nieuwe huis kijken
oogje-oogje-slotje.quote:Op zondag 10 april 2011 09:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeft er hier iemand een briljante tip voor goede sloten voor kasten?
Wij hebben van die simpele van Ikea. Die je in moet drukken om open te krijgen.
Kim zit er telkens bij en als ze maar hard genoeg trekt gaat het wel open.
Nee, dat is het ook niet. Ik ben nog niet helemaal wakker.quote:Op zondag 10 april 2011 10:03 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Een mooie zonige bankje? Dat is toch geen goed nederlands?
Ja Elin is een bolloquote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef draculettetje het volgende:
Is ze dan al 7 kilo? ik hoop maandag ook eindelijk te zien dat mini die grens bereikt heeft! denk wel vorige keer wat ze 6.9 hoor
jij ook weltrusten! ga ook maar poging doen
quote:Op zondag 10 april 2011 13:35 schreef mikoxx het volgende:
Ook allen een fijne zon(nige)dag gewenst. Echt heerlijk, krijg je energie van! En Diaan, ik snap je hoor
Kolen/briketten zijn op hierquote:Op zondag 10 april 2011 16:49 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net besloten dat we gaan BBQen. Gewoon omdat ik het kon.
Beterschap met Tobias Safffier!
Whoah dat is schaamteloosquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Vicky het volgende:
Lady, klinkt als een hele leuke dag!mijn moeder zat gisteravond wat te vertellen..
Mijn vader had via internet een folder aangevraagd voor meubels. Toen werd hij op een gegeven moment gebeld door dat bedrijf of mijn vader nog vragen had/info wilde/interesse had. Mijn vader vertelde dat ze nu nog een oude kat hebben maar dat ze, als de kat dood is, nieuwe meubels willen gaan nemen. Een paar weken later belde het bedrijf terug met de vraag hoe het was en of de kat al dood was
Woede aanval zou ik niet krijgen, denk ik, maar ik zou ze wel zeggen dat ze mij mogen schrappen uit hun afbel-lijstje.quote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef ymme het volgende:
Wat dan, vertel.....
Wat zou je gezegt hebben. Volgens mij had ik eerst met mijn mond vol tanden gestaan en daarna een woede aanval ofzo.
Ik zou vragen als ze de helft van de euthanasiekosten op zich zouden nemen dat ik dan nog eens na zou denkenquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Vicky het volgende:
Lady, klinkt als een hele leuke dag!mijn moeder zat gisteravond wat te vertellen..
Mijn vader had via internet een folder aangevraagd voor meubels. Toen werd hij op een gegeven moment gebeld door dat bedrijf of mijn vader nog vragen had/info wilde/interesse had. Mijn vader vertelde dat ze nu nog een oude kat hebben maar dat ze, als de kat dood is, nieuwe meubels willen gaan nemen. Een paar weken later belde het bedrijf terug met de vraag hoe het was en of de kat al dood was
het fenomeen barbecuen of het apparaat zelf?quote:Op zondag 10 april 2011 19:31 schreef leonieke het volgende:
Oh BBQ ook zoiets wat er dit jaar nog moet komen
Beidequote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
het fenomeen barbecuen of het apparaat zelf?
quote:Op zondag 10 april 2011 20:28 schreef moussy het volgende:
choco as koeken, tis dat? Met as van de nog niet overleden kat?
Zow, dat is voorlopig wel even genoeg of niet?quote:Op zondag 10 april 2011 20:29 schreef moussy het volgende:
Koekies genoeg hier trouwens, geen as-koekies
Peet deed ff boodschaps bij de verkadewinkel
[ afbeelding ]
eh.. ja! 3 tassen vol, het enige wat ik geteld heb waren de losse pakjes sultana, 110quote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zow, dat is voorlopig wel even genoeg of niet?
110 pakjes? Hahaha. Was het allemaal in de uitverkoop?quote:Op zondag 10 april 2011 20:32 schreef moussy het volgende:
[..]
eh.. ja! 3 tassen vol, het enige wat ik geteld heb waren de losse pakjes sultana, 110
Is Naturalis leuk? Ik heb ooit vrijkaarten gekregen, maar ik heb ze nog steeds niet gebruikt. Er zit ook geen einddatum op, dus er zit ook geen 'dwang' achter. Ik vraag me alleen af hoe leuk het is voor een kind van 11 die meer van het doen dan van het denken is. Leuk genoeg om een behoorlijk lange reis voor te maken denk je?quote:Op zondag 10 april 2011 19:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben gisteren met luca naar naturalis geweest!.
Wat gezellig zeg. Wanneer is het grote feest. Als we allemaal 2euro lappen kun je misschien de kleinste weber kopen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
BeideMaar eerst een terras en een tuin zodat we een bbq kunnen neerzetten.
Het lijkt me super om voor mijn 30e verjaardag een heuse bbq te geven voor vrienden en familie en fokOUD.
Hij had het geweldige idee om René verantwoord sultana te laten trakteren op school, dit heeft ze al eens gedaan en dat was een dikke fail (ze kreeg ze gewoon mee terugquote:Op zondag 10 april 2011 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
110 pakjes? Hahaha. Was het allemaal in de uitverkoop?
van de kinderen of van de leerkracht???quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Hij had het geweldige idee om René verantwoord sultana te laten trakteren op school, dit heeft ze al eens gedaan en dat was een dikke fail (ze kreeg ze gewoon mee terug) dat was hij even vergeten.
eind juni word ik 30 (mag ik op het werk waarschijnlijk vieren met een deliberatie die start om 18.30uquote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat gezellig zeg. Wanneer is het grote feest. Als we allemaal 2euro lappen kun je misschien de kleinste weber kopen.
beide!quote:Op zondag 10 april 2011 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
van de kinderen of van de leerkracht???
Ik zou nooit een traktatie teruggeven. Dat kan ik het kind niet aan doen. Maar als het echt iets is waarvan ik denk... mh niet helemaal verantwoord of wat dan ook. Dan spreek ik na school de ouder erop aan.quote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef moussy het volgende:
[..]
beide!
Jenaplan school he, héél jenaplan was dat. Uiteindelijk heeft juf er maar een paar in de kast gelegd voor als een kind geen koekje mee naar school had
Dus tijdens het hapje mag het wel.... lekker duidelijk beleid dan...quote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef moussy het volgende:
[..]
beide!
Jenaplan school he, héél jenaplan was dat. Uiteindelijk heeft juf er maar een paar in de kast gelegd voor als een kind geen koekje mee naar school had
Doen, voelen en beleven klinkt in ieder geval goed! Ik zag op de Naturalis-website vooral skeletten enzo en dat was de vorige keer dat we dat gezien hebben, leuk, maar niet voor lang. En ik ben er wel voor om langer ergens binnen te zijn dan het kost om ergens enkele reis te komen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Naturalis is heel leuk! Er is erg veel te zien en kinderen mogen ook veel doen, voelen en beleven. Echt een aanrader vind ik
'quote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef moussy het volgende:
Het ging niet om verantwoord, de kinderen vond het saaials in, geen traktatie
Nou moet ik wel zeggen dat een blikje cola een 'normale' traktatie is...![]()
Ja, dat is ook typisch iets voor mannen om te vergeten.quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Hij had het geweldige idee om René verantwoord sultana te laten trakteren op school, dit heeft ze al eens gedaan en dat was een dikke fail (ze kreeg ze gewoon mee terug) dat was hij even vergeten.
De mijne, serieusquote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Mula het volgende:
[..]
'
Een blikje cola is een betere traktatie dan Sultana?Zijn er dan echt kinderen boven de 10 waarvoor het echt bijzonder is om cola te drinken?
wat vind jij eigenlijk een echt leuke, redelijk verantwoorde tractatie? Hier is het nog niet zover maar er wordt wel al soms over gesprokenquote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou nooit een traktatie teruggeven. Dat kan ik het kind niet aan doen. Maar als het echt iets is waarvan ik denk... mh niet helemaal verantwoord of wat dan ook. Dan spreek ik na school de ouder erop aan.
Ik vind het de taak van een leerkracht om de leerlingen bij te brengen dat dit juist een prima traktatie is i.p.v. ze te stimuleren in dit soort gedrag.quote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef moussy het volgende:
Nja weet ik veel, ik vind een blikje cola dan weer onzin en die sultanaatjes vielen nog keurig in het trakteerbeleid van school, alleen dachten de kinderen er dus anders over.
Wat schandalig van die leerkrachten. Jenaplan of niet. Wie het kleine niet eert.....quote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef moussy het volgende:
[..]
beide!
quote:Op zondag 10 april 2011 21:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou d'r ook leuke envelopjes bij vouwen en dan vullen met knetterpoeder. Afleveren met rietje erbij.
valt tegen.... qua verantwoord...quote:Op zondag 10 april 2011 21:01 schreef snoopy het volgende:
[..]
wat vind jij eigenlijk een echt leuke, redelijk verantwoorde tractatie? Hier is het nog niet zover maar er wordt wel al soms over gesproken![]()
Zelf dacht ik aan waterijsjes, die zijn zo slecht nog niet. Maar met jouw ervaring zie je vast wel eens iets origineels voorbijkomen. Of valt dat tegen?
Oh, ik zou pisnijdig zijn als kinderen dat zouden doen. Neem het mee naar huis en gooi het daar weg ofzo, maar geef het niet terug..quote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef moussy het volgende:
Nja weet ik veel, ik vind een blikje cola dan weer onzin en die sultanaatjes vielen nog keurig in het trakteerbeleid van school, alleen dachten de kinderen er dus anders over.
Maar dan binnen opeten en niet mee naar buiten in de pauzequote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef snoopy het volgende:
Volgens Morris trakteert elk kind in zijn klas nu op iets met nootjes erinOmdat hij allergisch is mag hij dan iets uit zijn eigen bakje kiezen en dat vindt hij vaak veel lekkerder
![]()
![]()
Mous, chupachups, die zijn ook heel verantwoord volgens Daphne![]()
Dan moet ik weer naar F&F met mn fotoquote:
Neh, kan wel in het traktatietopic toch? Of we vragen Lois gewoon om te doen waar ze voor aangesteld is, posts heen en weer slingerenquote:en ik moet zeker naar het allergietopic?![]()
Saskia wil ook al een paar jaar alleen maar chips. Ik mag er niet eens iets mee doen. Niet eens een sticker er op plakkenquote:Op zondag 10 april 2011 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Twan vindt het leuk om chips te trakteren. Omdat ik alleen een zakje ook zo kaal vind, maak ik er altijd iets bij, zodat het toch iets speciaals wordt. Vorig jaar een spies, dat was echt leuk vond ik.
Ik weet het niet. Ik reageerde alleen op jouw #-gebruik. Ik heb normaal altijd erg veel woorden nodig om te kunnen zeggen wat ik wil, dus dat red ik sowieso niet op twitter. Ik probeer namelijk natuurlijk altijd heel weloverwogen en met zorg te postenquote:
Gemeen kutwijf! *holt huilend naar het "Hoe voelen we ons"-topic*quote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Dan moet ik weer naar F&F met mn fotoze zijn wel mini, zo groot als een duimnagel en hebben genoeg gif bij zich om een cavia om te leggen, hoi memmel
[..]
Neh, kan wel in het traktatietopic toch? Of we vragen Lois gewoon om te doen waar ze voor aangesteld is, posts heen en weer slingeren
Ze hebben een orgaantje dat gif bevat en als het stuk gaat, op welke manier ook, komt dat vrij ja.quote:
Als ze opgevreten worden door een kreeft ofzo, of door een caviaquote:Op zondag 10 april 2011 21:56 schreef livelink het volgende:
Klinkt toch wel als aparte visjes, Moussy. Waarom zou zo'n orgaantje dan ineens stuk gaan?
Is denk ik ook het beste. Ik probeer altijd te sturen, maar uiteindelijk is het hun traktatie. En het moet ook wel iets zijn wat ze zelf lekker vinden.quote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
Saskia wil ook al een paar jaar alleen maar chips. Ik mag er niet eens iets mee doen. Niet eens een sticker er op plakken![]()
Ik ga de discussie er niet meer over aan en koop dus braaf een paar zakken met zakjes chips.
Okay, ik denk dat ik dan wel weet welke visjes dat zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze hebben een orgaantje dat gif bevat en als het stuk gaat, op welke manier ook, komt dat vrij ja.
wat zij zegt!quote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef livelink het volgende:
Ik weet het niet hoor. Dwergkogelkoffervisjes trekken toch wel wat raar volk aan.
Jij zou dat kunnenquote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Memmel het volgende:
grappig lijkt me dat om te zien. Jij zo op de grond naast het aquarium en dan inene van "BOEH!"
naast die vissen omhoog komen.
Ha, dat is precies mijn fundering voor twitterhaatquote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik reageerde alleen op jouw #-gebruik. Ik heb normaal altijd erg veel woorden nodig om te kunnen zeggen wat ik wil, dus dat red ik sowieso niet op twitter. Ik probeer namelijk natuurlijk altijd heel weloverwogen en met zorg te posten
Oooh, die wil ik ook! Die zijn cool! Maar ik mag geen aquarium van de heer des huizesquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef moussy het volgende:
oh ja twitter, heb ik ook nog, maar daar lulleren ze alleen maar over een dancebattle of zo #volgikniet
Ik ben net opgedroogd..quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef moussy het volgende:
oh ja twitter, heb ik ook nog, maar daar lulleren ze alleen maar over een dancebattle of zo #volgikniet
Dat jij de onnavolgbare gave hebt dit soort dingen "Boe!" te bedenken en daarmee mens (hier) en dier (kommetje) te vermakenquote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef Memmel het volgende:
Hoe bedoel je Lois? Als in: dat ik een gave heb om mens en dier te vermaken?
Of dat ik een gave heb kleine gezelschapsdieren om te leggen?
ik vind het wel wat cru dat je Beppie nu niet herdenkt in de ondertitel. Of heb je iets tegen Cavia's?quote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef Memmel het volgende:
Hoe bedoel je Lois? Als in: dat ik een gave heb om mens en dier te vermaken?
Of dat ik een gave heb kleine gezelschapsdieren om te leggen?
Het trieste in mijn leven is dat ik het meestal niet bij het bedenken alleen laat. En dan nog vraag ik me af waarom mensen mij niet altijd serieus nemen...quote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat jij de onnavolgbare gave hebt dit soort dingen "Boe!" te bedenken en daarmee mens (hier) en dier (kommetje) te vermaken
Bumbaquote:Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef Memmel het volgende:
[..]
Het trieste in mijn leven is dat ik het meestal niet bij het bedenken alleen laat. En dan nog vraag ik me af waarom mensen mij niet altijd serieus nemen...
quote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef livelink het volgende:
Ik neem je juist heel serieus, Memmel![]()
Als jij op bezoek komt, breng ik eerst de konijnen in veiligheid.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik ben net opgedroogd..Dan Karety
![]()
Maar foto kan hier toch prima?
dus jullie zijn allemaal smoothie?quote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef snoopy het volgende:
Vooral doorgaan Memmel![]()
Mijn Morris is ook erg allergisch voor harige huisdieren
quote:
wat zij zegtquote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef livelink het volgende:
Ik vind je visjes wel grappig, Moussy. Maar ze zien er ook wel uit alsof ze onvoorspelbaar kunnen ontploffen.
Ze lijken op het baasjequote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef livelink het volgende:
Welke krant lees jij, Buuv?
Ik vind je visjes wel grappig, Moussy. Maar ze zien er ook wel uit alsof ze onvoorspelbaar kunnen ontploffen.
op wie van de 2/4?quote:Op zondag 10 april 2011 22:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze lijken op het baasjeof andersom, dat mag ook
ze zijn van mij!! De rest mag er alleen maar naar kijken!quote:
als ik ze breinaaldjes geef wel denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef snoopy het volgende:
Kunnen die visjes nou ook steekjes onder water maken Mous?
oehh ja dat zegt genoegquote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef moussy het volgende:
[..]
ze zijn van mij!! De rest mag er alleen maar naar kijken!Anders ontplof ik (ook)
Deus doen hét en leggen dan eieren, als het goed is... ooit.. in de pruimentijd..
wil je mijn euh, die vissies van mijn zoon? leuk man, hoe heten die dingen, guppen?quote:
puddinghapjes voor mijnese, traktatie's!quote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wil je mijn euh, die vissies van mijn zoon? leuk man, hoe heten die dingen, guppen?
quote:Op zondag 10 april 2011 22:42 schreef Memmel het volgende:
Beppie is de cavia die vandaag het leven liet toen ik met Morris bij de caviabak op de kinderboerderij stond. En daarvoor hadden we Diksel die onder mijn hoede het loodje legde tijdens de vakantie van zijn baasjes. En daar weer voor hadden we Esther, de hamster van mijn broer die de vakantie ook niet overleefde en door mij bijna levend begraven werd. Maar toch al wel dood bleek. En toen heb ik dus een nacht een dooie hamster zitten aaien. Snapt u wel.
zeg nooit nooit he....quote:Op zondag 10 april 2011 22:45 schreef Memmel het volgende:
Rot Saffier voor Tobias. Heeft hij er veel last van?
Vooralsnog hoeven jullie je geen zorgen te maken, denk ik.
Wat fijn dat hij morgen gewoon mee kan gaan.quote:Op zondag 10 april 2011 22:44 schreef Saffier het volgende:
Ik heb mijn zoon vanmiddag van de schommels gepluktNa overleg met de HAP dat hij al fietsend en voetballend over het plein heen denderde even gevraagd of hij toch niet toch maar wel naar de dierentuin mag morgen met schoolreis, het mag. Kleine bikkel.
Wel wekadvies voor vannacht en bij twijfel thuishouden natuurlijk. Blijdorp is hier 20 minuten vandaan en mijn ouder staan paraat om het op te halen mocht het nodig zijn./ einde update mister hersenschudding
jij woont tenminste op veiligere afstand.. ik zit er maar 20 minuten vandaan...quote:Op zondag 10 april 2011 22:46 schreef snoopy het volgende:
Denk je?! Ik neem geen risico, voorlopig ga ik niet meeten of iets dergelijks.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
jij woont tenminste op veiligere afstand.. ik zit er maar 20 minuten vandaan...
ik hou het ook even zuiver platonisch. just to be sure. voor je het weet vind ze dat je beentjes raar zitten en krijg je een tikje.quote:Op zondag 10 april 2011 22:46 schreef snoopy het volgende:
Denk je?! Ik neem geen risico, voorlopig ga ik niet meeten of iets dergelijks.
dat bedoel ikquote:
Nou ter mijner verdediging. Mijn neef uit Brabant was mee. En die zei: as zunne poojkes zo noar aachter ligge, is ut nieje goe hoar!quote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hou het ook even zuiver platonisch. just to be sure. voor je het weet vind ze dat je beentjes raar zitten en krijg je een tikje.
Nee, guppen zijn stom. Die mot ik nietquote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wil je mijn euh, die vissies van mijn zoon? leuk man, hoe heten die dingen, guppen?
whahahquote:Op zondag 10 april 2011 22:54 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nou ter mijner verdediging. Mijn neef uit Brabant was mee. En die zei: as zunne poojkes zo noar aachter ligge, is ut nieje goe hoar!
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 10 april 2011 22:54 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nou ter mijner verdediging. Mijn neef uit Brabant was mee. En die zei: as zunne poojkes zo noar aachter ligge, is ut nieje goe hoar!
quote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef Memmel het volgende:
Ik lig echt te gieren van het lachen hier. Als Bep eens wist hoeveel plezier ze ons nu geeft. Ze zou het prachtig hebben gevonden, die gekke ouwe Bep. *slikt een traantje weg*
quote:Op zondag 10 april 2011 22:54 schreef Memmel het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een apart topicreeksje voor moeten komen: Het Knaagdierenparadijs!quote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef snoopy het volgende:
Vaarwel Beppie, hopelijk ben je nu in het knaagdierenparadijs met de andere 'slachtoffers' van Memmel
in F&F dan wel!quote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een apart topicreeksje voor moeten komen: Het Knaagdierenparadijs!
Hoekje? Zeg maar gerust HOEK!quote:Op zondag 10 april 2011 23:06 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ah, er is vast wel een apart hoekje voor in OUD!
ja. Heel.quote:Op zondag 10 april 2011 23:06 schreef easy-going het volgende:
Mijn Frontierville is op zomerreces... gezellig he
ik heb mn ekspansjiun weer gehaald, dus de lol is er weer af, dús kan ik hier weer komen kliekenquote:Op zondag 10 april 2011 23:06 schreef easy-going het volgende:
Mijn Frontierville is op zomerreces... gezellig he
Hallo debuurvrouw, ik ben easy-going. Moeder van een jongen, die ook nog kleuter, dreumes, peuter en baby geweest is.quote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja. Heel.![]()
op een uitermate non kliekerige manier uiteraard. wie ben jij?
das niet meer leuk, want iedereen haalt hogere scores dan ikquote:
Mja mja, ik ken wel mannen van 30+ die nog bij hun ouders wonen, en tja, dat is het dan nét niet he....quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hallo debuurvrouw, ik ben easy-going. Moeder van een jongen, die ook nog kleuter, dreumes, peuter en baby geweest is.
En die nog lang niet, ik herhaal NIET op kamers gaatHij blijft altijd bij zijn mama wonen
En toen was mama boos?quote:Op maandag 11 april 2011 08:36 schreef lady-wrb het volgende:
een oom van mij heeft tot hij zijn moeder in een pgverleeghuis stopte met/bij zijn moeder in een huis gewoond. daarna is hij met een junk getrouwd (hij was toen dik 60 ofzo)
quote:Op maandag 11 april 2011 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
als ik thuis aankom met: ik zie dat u boos bent, zo ken ik u niet, waarom bent u zo boos? heb ik al een beuk te pakken voor ik uitgesproken ben
laat staan dat ik kom tot het vangen van jaatjes, het probleem bespreken en de persoon kalmeren
Alleen nu weet ik niet of de mail verstuurd isquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
Begin april is idd al voorbij. Stom dat het zo lang moet duren...
Gewoon nog een keer versturen!! Dan weet je het zeker....quote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alleen nu weet ik niet of de mail verstuurd is
Ik heb het uitstaan dat er een kopie komt in verzonden items, dus daar kan ik het niet zien.
En normaal verschijnt er toch zo'n pijltje in de mail (bij antwoorden en forwarden) en die is er niet in verschenen...
Ja heb ik gdaan. Nu is er inderdaad wel zo'n uitgaande pijl bij verschenen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer versturen!! Dan weet je het zeker....
Zoiets heb ik bij gesprekstechnieken ook gehad. Als je boze ouders binnen krijgt.quote:Op maandag 11 april 2011 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
en ik ga me maar eens aankleden, ik moet zo naar de laatste les van agressiehantering.
vreemd genoeg werken die lessen alleen bij oudjes.
als ik thuis aankom met: ik zie dat u boos bent, zo ken ik u niet, waarom bent u zo boos? heb ik al een beuk te pakken voor ik uitgesproken ben
laat staan dat ik kom tot het vangen van jaatjes, het probleem bespreken en de persoon kalmeren
maar goed, als je tijdens een echtelijke ruzie echt lol wilt hebben moet je dat echt eens proberen. de mijne kan ik in ieder geval niet kwaaier krijgen dan vriendelijk mee te lullen.
sommige mailprogramma's hebben (een heel irritante) functie dat je een bevestigingsberichtje kan krijgen als de mail aankomt/geopend wordt aldaarquote:Op maandag 11 april 2011 09:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja heb ik gdaan. Nu is er inderdaad wel zo'n uitgaande pijl bij verschenen.
Nja en dan klikt de ontvanger op 'niet verzenden' en dan krijg je alsnog geen bevestigingquote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef simmu het volgende:
[..]
sommige mailprogramma's hebben (een heel irritante) functie dat je een bevestigingsberichtje kan krijgen als de mail aankomt/geopend wordt aldaar
Dat heeft elk programma toch? Maar ik ga toch geen ontvangstbevestiging meezenden... alleen onzekere mensen doen datquote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef simmu het volgende:
[..]
sommige mailprogramma's hebben (een heel irritante) functie dat je een bevestigingsberichtje kan krijgen als de mail aankomt/geopend wordt aldaar
Negatieve Tweets werken bij T-mobile en Ziggo retegoed, benieuwd of insiders ook zo alert isquote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef amaranta het volgende:
Maar nu heb ik maar gemaild dat ik verwacht dat het uiterlijk de 15de op mijn rekening staat....
Ben benieuwd... wordt anders een koude douche... paar negatieve tweets... etc...
Bij mij staat het automatisch ingesteld dat ik de vraag om bevestiging niet te zien krijg (en dat er dus ook geen wordt verstuurd). Ik irriteer me mateloos aan het feit dat sommige mensen perse willen weten wanneer ik een mail gelezen heb (het is niet dat ik hem vroeger ga beantwoordenquote:Op maandag 11 april 2011 11:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nja en dan klikt de ontvanger op 'niet verzenden' en dan krijg je alsnog geen bevestiging
damn, had ik een paaar jaar geleden maar twitter gehad. Had problemen met t-mobile. Pas toen ik zei, prima, morgen neemt mijn advocaat contact met jullie op, was het ineens binnen een uur geregeldquote:Op maandag 11 april 2011 11:14 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Negatieve Tweets werken bij T-mobile en Ziggo retegoed, benieuwd of insiders ook zo alert is
Wordt nog niet gevolgd door hun/hen/wat het ook mag zijn, terwijl ik gister wel Insiders ge#d heb.....
hmm ik laat zo'n melding gewoon een paar uur open staan, en druk dan, afhankelijk van de verzender, wel of niet op ontvangenquote:Op maandag 11 april 2011 11:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bij mij staat het automatisch ingesteld dat ik de vraag om bevestiging niet te zien krijg (en dat er dus ook geen wordt verstuurd). Ik irriteer me mateloos aan het feit dat sommige mensen perse willen weten wanneer ik een mail gelezen heb (het is niet dat ik hem vroeger ga beantwoorden)
Mja, het is wel een verschil als het bijvoorbeeld naar ouders toe een bevestiging kan zijn dat iets op tijd is doorgestuurd. Maar aangezien ik toch niet echt met ouders mag communiceren, speelt dat voor mij niet zo'n rol.quote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
hmm ik laat zo'n melding gewoon een paar uur open staan, en druk dan, afhankelijk van de verzender, wel of niet op ontvangen![]()
Vaak sturen 'ouders' van de kinderen uit mijn klas een bevstiging mee.
quote:Op maandag 11 april 2011 11:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
damn, had ik een paaar jaar geleden maar twitter gehad. Had problemen met t-mobile. Pas toen ik zei, prima, morgen neemt mijn advocaat contact met jullie op, was het ineens binnen een uur geregeld
Ik moet echt zo'n smartphone hebben om al mijn problemen met bedrijven op te lossen, zie ik.quote:Op maandag 11 april 2011 11:35 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
had al maanden discussie met T-mobile omdat hij nog geld terugkreeg, iets met teruggestuurde telefoon, blablabla. En blijkbaar was het onmogelijk om het geld terug te storten, totdat er een tweet de telefoon uitging dat het een kutbedrijf was. 24uur later stond het geld zomaar op de rekening! Je vraagt het je dan toch af he.....
Mijn dochter moet nog 7 worden maar die krijgt geen cola van mij, of iets anders met prik.quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Mula het volgende:
[..]
'
Een blikje cola is een betere traktatie dan Sultana?Zijn er dan echt kinderen boven de 10 waarvoor het echt bijzonder is om cola te drinken?
Toch niet je zus hoop ik?quote:Op maandag 11 april 2011 12:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat zet je op een kaartje voor mensen die na 30wk de zwangerschap moeten afbreken?
Ik heb nu sterkte in deze moeilijke tijd en de moeilijke tijd die nog gaat komen.
Maar ik weet eigenlijk niet of dit gepast is
Niet hip, maar trendsettersquote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die orenMijn jongste 2 hebben dat van nature
Zijn die ff hip
foto!quote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die orenMijn jongste 2 hebben dat van nature
Zijn die ff hip
Dat is idioot... vind ik dan. Waarom zou men reden hebben te denken dat ze niet dezelfde papa hebben?quote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef freecell het volgende:
Hioheid TF
Die van mij hebben ook puntjes, maar Tara heeft dat ook, dus logisch
Ik krijg de afgelopen weken regelmatig de vraag of mijn kinderen dezelfde papa hebben. Ligt het aan mij of is dat heel idioot
Dan zeg je dat je liever niet vertelt wie de echte vader van Florian isquote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef freecell het volgende:
Florian lijkt als een gek op mijn broers en Leander is net een kleine Tara
Whehehequote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je liever niet vertelt wie de echte vader van Florian is
Met zoiets zou ik ook afkomen en dan kijken hoe de mensen zich in alle bochten zullen wringen om het gesprek te veranderenquote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Of dat je het gewoon niet weet.quote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 13:17 schreef mikoxx het volgende:
of dat je zelf idd ook al je twijfels had..... en ze dan bedanken voor de eye-opener....
Ik bedoelde niet dat jouw verhaal niet lekker boeiend was, maar dat ik de reactie van de mensen lekker boeiend vind. Of bedoelde je dat niet?quote:
Daar zou ik het voor doenquote:Op maandag 11 april 2011 13:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Whehehe
Voor ik het weet roddels in de hele buurt
hahahahah!! nee, ik reageerde met een ik weet dat het mijn kinderen wel zijn vanwege overmatig uitgerekt vel.quote:Op maandag 11 april 2011 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat jouw verhaal niet lekker boeiend was, maar dat ik de reactie van de mensen lekker boeiend vind. Of bedoelde je dat niet?
Mensen moeten gewoon altijd 'iets' te vinden hebben denk ik
Nee niet mijn zus.quote:Op maandag 11 april 2011 12:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toch niet je zus hoop ik?
Sterkte, jullie zijn in mijn mijn/onze gedachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |