Saskia wil ook al een paar jaar alleen maar chips. Ik mag er niet eens iets mee doen. Niet eens een sticker er op plakkenquote:Op zondag 10 april 2011 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Twan vindt het leuk om chips te trakteren. Omdat ik alleen een zakje ook zo kaal vind, maak ik er altijd iets bij, zodat het toch iets speciaals wordt. Vorig jaar een spies, dat was echt leuk vond ik.
Ik weet het niet. Ik reageerde alleen op jouw #-gebruik. Ik heb normaal altijd erg veel woorden nodig om te kunnen zeggen wat ik wil, dus dat red ik sowieso niet op twitter. Ik probeer namelijk natuurlijk altijd heel weloverwogen en met zorg te postenquote:
Gemeen kutwijf! *holt huilend naar het "Hoe voelen we ons"-topic*quote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Dan moet ik weer naar F&F met mn fotoze zijn wel mini, zo groot als een duimnagel en hebben genoeg gif bij zich om een cavia om te leggen, hoi memmel
[..]
Neh, kan wel in het traktatietopic toch? Of we vragen Lois gewoon om te doen waar ze voor aangesteld is, posts heen en weer slingeren
Ze hebben een orgaantje dat gif bevat en als het stuk gaat, op welke manier ook, komt dat vrij ja.quote:
Als ze opgevreten worden door een kreeft ofzo, of door een caviaquote:Op zondag 10 april 2011 21:56 schreef livelink het volgende:
Klinkt toch wel als aparte visjes, Moussy. Waarom zou zo'n orgaantje dan ineens stuk gaan?
Is denk ik ook het beste. Ik probeer altijd te sturen, maar uiteindelijk is het hun traktatie. En het moet ook wel iets zijn wat ze zelf lekker vinden.quote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
Saskia wil ook al een paar jaar alleen maar chips. Ik mag er niet eens iets mee doen. Niet eens een sticker er op plakken![]()
Ik ga de discussie er niet meer over aan en koop dus braaf een paar zakken met zakjes chips.
Okay, ik denk dat ik dan wel weet welke visjes dat zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze hebben een orgaantje dat gif bevat en als het stuk gaat, op welke manier ook, komt dat vrij ja.
wat zij zegt!quote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef livelink het volgende:
Ik weet het niet hoor. Dwergkogelkoffervisjes trekken toch wel wat raar volk aan.
Jij zou dat kunnenquote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Memmel het volgende:
grappig lijkt me dat om te zien. Jij zo op de grond naast het aquarium en dan inene van "BOEH!"
naast die vissen omhoog komen.
Ha, dat is precies mijn fundering voor twitterhaatquote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik reageerde alleen op jouw #-gebruik. Ik heb normaal altijd erg veel woorden nodig om te kunnen zeggen wat ik wil, dus dat red ik sowieso niet op twitter. Ik probeer namelijk natuurlijk altijd heel weloverwogen en met zorg te posten
Oooh, die wil ik ook! Die zijn cool! Maar ik mag geen aquarium van de heer des huizesquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef moussy het volgende:
oh ja twitter, heb ik ook nog, maar daar lulleren ze alleen maar over een dancebattle of zo #volgikniet
Ik ben net opgedroogd..quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef moussy het volgende:
oh ja twitter, heb ik ook nog, maar daar lulleren ze alleen maar over een dancebattle of zo #volgikniet
Dat jij de onnavolgbare gave hebt dit soort dingen "Boe!" te bedenken en daarmee mens (hier) en dier (kommetje) te vermakenquote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef Memmel het volgende:
Hoe bedoel je Lois? Als in: dat ik een gave heb om mens en dier te vermaken?
Of dat ik een gave heb kleine gezelschapsdieren om te leggen?
ik vind het wel wat cru dat je Beppie nu niet herdenkt in de ondertitel. Of heb je iets tegen Cavia's?quote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef Memmel het volgende:
Hoe bedoel je Lois? Als in: dat ik een gave heb om mens en dier te vermaken?
Of dat ik een gave heb kleine gezelschapsdieren om te leggen?
Het trieste in mijn leven is dat ik het meestal niet bij het bedenken alleen laat. En dan nog vraag ik me af waarom mensen mij niet altijd serieus nemen...quote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat jij de onnavolgbare gave hebt dit soort dingen "Boe!" te bedenken en daarmee mens (hier) en dier (kommetje) te vermaken
Bumbaquote:Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef Memmel het volgende:
[..]
Het trieste in mijn leven is dat ik het meestal niet bij het bedenken alleen laat. En dan nog vraag ik me af waarom mensen mij niet altijd serieus nemen...
quote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef livelink het volgende:
Ik neem je juist heel serieus, Memmel![]()
Als jij op bezoek komt, breng ik eerst de konijnen in veiligheid.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik ben net opgedroogd..Dan Karety
![]()
Maar foto kan hier toch prima?
dus jullie zijn allemaal smoothie?quote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef snoopy het volgende:
Vooral doorgaan Memmel![]()
Mijn Morris is ook erg allergisch voor harige huisdieren
quote:
wat zij zegtquote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef livelink het volgende:
Ik vind je visjes wel grappig, Moussy. Maar ze zien er ook wel uit alsof ze onvoorspelbaar kunnen ontploffen.
Ze lijken op het baasjequote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef livelink het volgende:
Welke krant lees jij, Buuv?
Ik vind je visjes wel grappig, Moussy. Maar ze zien er ook wel uit alsof ze onvoorspelbaar kunnen ontploffen.
op wie van de 2/4?quote:Op zondag 10 april 2011 22:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze lijken op het baasjeof andersom, dat mag ook
ze zijn van mij!! De rest mag er alleen maar naar kijken!quote:
als ik ze breinaaldjes geef wel denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef snoopy het volgende:
Kunnen die visjes nou ook steekjes onder water maken Mous?
oehh ja dat zegt genoegquote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef moussy het volgende:
[..]
ze zijn van mij!! De rest mag er alleen maar naar kijken!Anders ontplof ik (ook)
Deus doen hét en leggen dan eieren, als het goed is... ooit.. in de pruimentijd..
wil je mijn euh, die vissies van mijn zoon? leuk man, hoe heten die dingen, guppen?quote:
puddinghapjes voor mijnese, traktatie's!quote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wil je mijn euh, die vissies van mijn zoon? leuk man, hoe heten die dingen, guppen?
quote:Op zondag 10 april 2011 22:42 schreef Memmel het volgende:
Beppie is de cavia die vandaag het leven liet toen ik met Morris bij de caviabak op de kinderboerderij stond. En daarvoor hadden we Diksel die onder mijn hoede het loodje legde tijdens de vakantie van zijn baasjes. En daar weer voor hadden we Esther, de hamster van mijn broer die de vakantie ook niet overleefde en door mij bijna levend begraven werd. Maar toch al wel dood bleek. En toen heb ik dus een nacht een dooie hamster zitten aaien. Snapt u wel.
zeg nooit nooit he....quote:Op zondag 10 april 2011 22:45 schreef Memmel het volgende:
Rot Saffier voor Tobias. Heeft hij er veel last van?
Vooralsnog hoeven jullie je geen zorgen te maken, denk ik.
Wat fijn dat hij morgen gewoon mee kan gaan.quote:Op zondag 10 april 2011 22:44 schreef Saffier het volgende:
Ik heb mijn zoon vanmiddag van de schommels gepluktNa overleg met de HAP dat hij al fietsend en voetballend over het plein heen denderde even gevraagd of hij toch niet toch maar wel naar de dierentuin mag morgen met schoolreis, het mag. Kleine bikkel.
Wel wekadvies voor vannacht en bij twijfel thuishouden natuurlijk. Blijdorp is hier 20 minuten vandaan en mijn ouder staan paraat om het op te halen mocht het nodig zijn./ einde update mister hersenschudding
jij woont tenminste op veiligere afstand.. ik zit er maar 20 minuten vandaan...quote:Op zondag 10 april 2011 22:46 schreef snoopy het volgende:
Denk je?! Ik neem geen risico, voorlopig ga ik niet meeten of iets dergelijks.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
jij woont tenminste op veiligere afstand.. ik zit er maar 20 minuten vandaan...
ik hou het ook even zuiver platonisch. just to be sure. voor je het weet vind ze dat je beentjes raar zitten en krijg je een tikje.quote:Op zondag 10 april 2011 22:46 schreef snoopy het volgende:
Denk je?! Ik neem geen risico, voorlopig ga ik niet meeten of iets dergelijks.
dat bedoel ikquote:
Nou ter mijner verdediging. Mijn neef uit Brabant was mee. En die zei: as zunne poojkes zo noar aachter ligge, is ut nieje goe hoar!quote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hou het ook even zuiver platonisch. just to be sure. voor je het weet vind ze dat je beentjes raar zitten en krijg je een tikje.
Nee, guppen zijn stom. Die mot ik nietquote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wil je mijn euh, die vissies van mijn zoon? leuk man, hoe heten die dingen, guppen?
whahahquote:Op zondag 10 april 2011 22:54 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nou ter mijner verdediging. Mijn neef uit Brabant was mee. En die zei: as zunne poojkes zo noar aachter ligge, is ut nieje goe hoar!
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 10 april 2011 22:54 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nou ter mijner verdediging. Mijn neef uit Brabant was mee. En die zei: as zunne poojkes zo noar aachter ligge, is ut nieje goe hoar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |