quote:Op maandag 11 april 2011 11:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
damn, had ik een paaar jaar geleden maar twitter gehad. Had problemen met t-mobile. Pas toen ik zei, prima, morgen neemt mijn advocaat contact met jullie op, was het ineens binnen een uur geregeld
Ik moet echt zo'n smartphone hebben om al mijn problemen met bedrijven op te lossen, zie ik.quote:Op maandag 11 april 2011 11:35 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
had al maanden discussie met T-mobile omdat hij nog geld terugkreeg, iets met teruggestuurde telefoon, blablabla. En blijkbaar was het onmogelijk om het geld terug te storten, totdat er een tweet de telefoon uitging dat het een kutbedrijf was. 24uur later stond het geld zomaar op de rekening! Je vraagt het je dan toch af he.....
Mijn dochter moet nog 7 worden maar die krijgt geen cola van mij, of iets anders met prik.quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Mula het volgende:
[..]
'
Een blikje cola is een betere traktatie dan Sultana?Zijn er dan echt kinderen boven de 10 waarvoor het echt bijzonder is om cola te drinken?
Toch niet je zus hoop ik?quote:Op maandag 11 april 2011 12:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat zet je op een kaartje voor mensen die na 30wk de zwangerschap moeten afbreken?
Ik heb nu sterkte in deze moeilijke tijd en de moeilijke tijd die nog gaat komen.
Maar ik weet eigenlijk niet of dit gepast is
Niet hip, maar trendsettersquote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die orenMijn jongste 2 hebben dat van nature
Zijn die ff hip
foto!quote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die orenMijn jongste 2 hebben dat van nature
Zijn die ff hip
Dat is idioot... vind ik dan. Waarom zou men reden hebben te denken dat ze niet dezelfde papa hebben?quote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef freecell het volgende:
Hioheid TF
Die van mij hebben ook puntjes, maar Tara heeft dat ook, dus logisch
Ik krijg de afgelopen weken regelmatig de vraag of mijn kinderen dezelfde papa hebben. Ligt het aan mij of is dat heel idioot
Dan zeg je dat je liever niet vertelt wie de echte vader van Florian isquote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef freecell het volgende:
Florian lijkt als een gek op mijn broers en Leander is net een kleine Tara
Whehehequote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je liever niet vertelt wie de echte vader van Florian is
Met zoiets zou ik ook afkomen en dan kijken hoe de mensen zich in alle bochten zullen wringen om het gesprek te veranderenquote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Of dat je het gewoon niet weet.quote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 13:17 schreef mikoxx het volgende:
of dat je zelf idd ook al je twijfels had..... en ze dan bedanken voor de eye-opener....
Ik bedoelde niet dat jouw verhaal niet lekker boeiend was, maar dat ik de reactie van de mensen lekker boeiend vind. Of bedoelde je dat niet?quote:
Daar zou ik het voor doenquote:Op maandag 11 april 2011 13:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Whehehe
Voor ik het weet roddels in de hele buurt
hahahahah!! nee, ik reageerde met een ik weet dat het mijn kinderen wel zijn vanwege overmatig uitgerekt vel.quote:Op maandag 11 april 2011 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat jouw verhaal niet lekker boeiend was, maar dat ik de reactie van de mensen lekker boeiend vind. Of bedoelde je dat niet?
Mensen moeten gewoon altijd 'iets' te vinden hebben denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |