quote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef Memmel het volgende:
Ik lig echt te gieren van het lachen hier. Als Bep eens wist hoeveel plezier ze ons nu geeft. Ze zou het prachtig hebben gevonden, die gekke ouwe Bep. *slikt een traantje weg*
quote:Op zondag 10 april 2011 22:54 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nou ter mijner verdediging. Mijn neef uit Brabant was mee. En die zei: as zunne poojkes zo noar aachter ligge, is ut nieje goe hoar!
Er zou eigenlijk een apart topicreeksje voor moeten komen: Het Knaagdierenparadijs!quote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef snoopy het volgende:
Vaarwel Beppie, hopelijk ben je nu in het knaagdierenparadijs met de andere 'slachtoffers' van Memmel
in F&F dan wel!quote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een apart topicreeksje voor moeten komen: Het Knaagdierenparadijs!
Hoekje? Zeg maar gerust HOEK!quote:Op zondag 10 april 2011 23:06 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ah, er is vast wel een apart hoekje voor in OUD!
ja. Heel.quote:Op zondag 10 april 2011 23:06 schreef easy-going het volgende:
Mijn Frontierville is op zomerreces... gezellig he
ik heb mn ekspansjiun weer gehaald, dus de lol is er weer af, dús kan ik hier weer komen kliekenquote:Op zondag 10 april 2011 23:06 schreef easy-going het volgende:
Mijn Frontierville is op zomerreces... gezellig he
Hallo debuurvrouw, ik ben easy-going. Moeder van een jongen, die ook nog kleuter, dreumes, peuter en baby geweest is.quote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja. Heel.![]()
op een uitermate non kliekerige manier uiteraard. wie ben jij?
das niet meer leuk, want iedereen haalt hogere scores dan ikquote:
Mja mja, ik ken wel mannen van 30+ die nog bij hun ouders wonen, en tja, dat is het dan nét niet he....quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hallo debuurvrouw, ik ben easy-going. Moeder van een jongen, die ook nog kleuter, dreumes, peuter en baby geweest is.
En die nog lang niet, ik herhaal NIET op kamers gaatHij blijft altijd bij zijn mama wonen
En toen was mama boos?quote:Op maandag 11 april 2011 08:36 schreef lady-wrb het volgende:
een oom van mij heeft tot hij zijn moeder in een pgverleeghuis stopte met/bij zijn moeder in een huis gewoond. daarna is hij met een junk getrouwd (hij was toen dik 60 ofzo)
quote:Op maandag 11 april 2011 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
als ik thuis aankom met: ik zie dat u boos bent, zo ken ik u niet, waarom bent u zo boos? heb ik al een beuk te pakken voor ik uitgesproken ben
laat staan dat ik kom tot het vangen van jaatjes, het probleem bespreken en de persoon kalmeren
Alleen nu weet ik niet of de mail verstuurd isquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
Begin april is idd al voorbij. Stom dat het zo lang moet duren...
Gewoon nog een keer versturen!! Dan weet je het zeker....quote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alleen nu weet ik niet of de mail verstuurd is
Ik heb het uitstaan dat er een kopie komt in verzonden items, dus daar kan ik het niet zien.
En normaal verschijnt er toch zo'n pijltje in de mail (bij antwoorden en forwarden) en die is er niet in verschenen...
Ja heb ik gdaan. Nu is er inderdaad wel zo'n uitgaande pijl bij verschenen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer versturen!! Dan weet je het zeker....
Zoiets heb ik bij gesprekstechnieken ook gehad. Als je boze ouders binnen krijgt.quote:Op maandag 11 april 2011 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
en ik ga me maar eens aankleden, ik moet zo naar de laatste les van agressiehantering.
vreemd genoeg werken die lessen alleen bij oudjes.
als ik thuis aankom met: ik zie dat u boos bent, zo ken ik u niet, waarom bent u zo boos? heb ik al een beuk te pakken voor ik uitgesproken ben
laat staan dat ik kom tot het vangen van jaatjes, het probleem bespreken en de persoon kalmeren
maar goed, als je tijdens een echtelijke ruzie echt lol wilt hebben moet je dat echt eens proberen. de mijne kan ik in ieder geval niet kwaaier krijgen dan vriendelijk mee te lullen.
sommige mailprogramma's hebben (een heel irritante) functie dat je een bevestigingsberichtje kan krijgen als de mail aankomt/geopend wordt aldaarquote:Op maandag 11 april 2011 09:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja heb ik gdaan. Nu is er inderdaad wel zo'n uitgaande pijl bij verschenen.
Nja en dan klikt de ontvanger op 'niet verzenden' en dan krijg je alsnog geen bevestigingquote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef simmu het volgende:
[..]
sommige mailprogramma's hebben (een heel irritante) functie dat je een bevestigingsberichtje kan krijgen als de mail aankomt/geopend wordt aldaar
Dat heeft elk programma toch? Maar ik ga toch geen ontvangstbevestiging meezenden... alleen onzekere mensen doen datquote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef simmu het volgende:
[..]
sommige mailprogramma's hebben (een heel irritante) functie dat je een bevestigingsberichtje kan krijgen als de mail aankomt/geopend wordt aldaar
Negatieve Tweets werken bij T-mobile en Ziggo retegoed, benieuwd of insiders ook zo alert isquote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef amaranta het volgende:
Maar nu heb ik maar gemaild dat ik verwacht dat het uiterlijk de 15de op mijn rekening staat....
Ben benieuwd... wordt anders een koude douche... paar negatieve tweets... etc...
Bij mij staat het automatisch ingesteld dat ik de vraag om bevestiging niet te zien krijg (en dat er dus ook geen wordt verstuurd). Ik irriteer me mateloos aan het feit dat sommige mensen perse willen weten wanneer ik een mail gelezen heb (het is niet dat ik hem vroeger ga beantwoordenquote:Op maandag 11 april 2011 11:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nja en dan klikt de ontvanger op 'niet verzenden' en dan krijg je alsnog geen bevestiging
damn, had ik een paaar jaar geleden maar twitter gehad. Had problemen met t-mobile. Pas toen ik zei, prima, morgen neemt mijn advocaat contact met jullie op, was het ineens binnen een uur geregeldquote:Op maandag 11 april 2011 11:14 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Negatieve Tweets werken bij T-mobile en Ziggo retegoed, benieuwd of insiders ook zo alert is
Wordt nog niet gevolgd door hun/hen/wat het ook mag zijn, terwijl ik gister wel Insiders ge#d heb.....
hmm ik laat zo'n melding gewoon een paar uur open staan, en druk dan, afhankelijk van de verzender, wel of niet op ontvangenquote:Op maandag 11 april 2011 11:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bij mij staat het automatisch ingesteld dat ik de vraag om bevestiging niet te zien krijg (en dat er dus ook geen wordt verstuurd). Ik irriteer me mateloos aan het feit dat sommige mensen perse willen weten wanneer ik een mail gelezen heb (het is niet dat ik hem vroeger ga beantwoorden)
Mja, het is wel een verschil als het bijvoorbeeld naar ouders toe een bevestiging kan zijn dat iets op tijd is doorgestuurd. Maar aangezien ik toch niet echt met ouders mag communiceren, speelt dat voor mij niet zo'n rol.quote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
hmm ik laat zo'n melding gewoon een paar uur open staan, en druk dan, afhankelijk van de verzender, wel of niet op ontvangen![]()
Vaak sturen 'ouders' van de kinderen uit mijn klas een bevstiging mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |