Dat is idioot... vind ik dan. Waarom zou men reden hebben te denken dat ze niet dezelfde papa hebben?quote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef freecell het volgende:
Hioheid TF
Die van mij hebben ook puntjes, maar Tara heeft dat ook, dus logisch
Ik krijg de afgelopen weken regelmatig de vraag of mijn kinderen dezelfde papa hebben. Ligt het aan mij of is dat heel idioot
Dan zeg je dat je liever niet vertelt wie de echte vader van Florian isquote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef freecell het volgende:
Florian lijkt als een gek op mijn broers en Leander is net een kleine Tara
Whehehequote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je liever niet vertelt wie de echte vader van Florian is
Met zoiets zou ik ook afkomen en dan kijken hoe de mensen zich in alle bochten zullen wringen om het gesprek te veranderenquote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Of dat je het gewoon niet weet.quote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 13:17 schreef mikoxx het volgende:
of dat je zelf idd ook al je twijfels had..... en ze dan bedanken voor de eye-opener....
Ik bedoelde niet dat jouw verhaal niet lekker boeiend was, maar dat ik de reactie van de mensen lekker boeiend vind. Of bedoelde je dat niet?quote:
Daar zou ik het voor doenquote:Op maandag 11 april 2011 13:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Whehehe
Voor ik het weet roddels in de hele buurt
hahahahah!! nee, ik reageerde met een ik weet dat het mijn kinderen wel zijn vanwege overmatig uitgerekt vel.quote:Op maandag 11 april 2011 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat jouw verhaal niet lekker boeiend was, maar dat ik de reactie van de mensen lekker boeiend vind. Of bedoelde je dat niet?
Mensen moeten gewoon altijd 'iets' te vinden hebben denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |