Ja, heerlijk tijdstip is dat.quote:Op zondag 10 april 2011 09:32 schreef mrien het volgende:
Maar half 9 is ook wel lekker diaan, nja..als je iets eerder in bed lag
Lotte is tegenwoordig elke dag om of voor 7 uur wakker..niet altijd even fijn als je er 's nachts nog 1/2 of meer keer uit moet haha
Oh lekker BE!
Wij krijgen vanmiddag bezoek, verder gewoon rustig aanklooien thuis denk ik, en nog even bij het nieuwe huis kijken
oogje-oogje-slotje.quote:Op zondag 10 april 2011 09:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeft er hier iemand een briljante tip voor goede sloten voor kasten?
Wij hebben van die simpele van Ikea. Die je in moet drukken om open te krijgen.
Kim zit er telkens bij en als ze maar hard genoeg trekt gaat het wel open.
Nee, dat is het ook niet. Ik ben nog niet helemaal wakker.quote:Op zondag 10 april 2011 10:03 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Een mooie zonige bankje? Dat is toch geen goed nederlands?
Ja Elin is een bolloquote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef draculettetje het volgende:
Is ze dan al 7 kilo? ik hoop maandag ook eindelijk te zien dat mini die grens bereikt heeft! denk wel vorige keer wat ze 6.9 hoor
jij ook weltrusten! ga ook maar poging doen
quote:Op zondag 10 april 2011 13:35 schreef mikoxx het volgende:
Ook allen een fijne zon(nige)dag gewenst. Echt heerlijk, krijg je energie van! En Diaan, ik snap je hoor
Kolen/briketten zijn op hierquote:Op zondag 10 april 2011 16:49 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net besloten dat we gaan BBQen. Gewoon omdat ik het kon.
Beterschap met Tobias Safffier!
Whoah dat is schaamteloosquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Vicky het volgende:
Lady, klinkt als een hele leuke dag!mijn moeder zat gisteravond wat te vertellen..
Mijn vader had via internet een folder aangevraagd voor meubels. Toen werd hij op een gegeven moment gebeld door dat bedrijf of mijn vader nog vragen had/info wilde/interesse had. Mijn vader vertelde dat ze nu nog een oude kat hebben maar dat ze, als de kat dood is, nieuwe meubels willen gaan nemen. Een paar weken later belde het bedrijf terug met de vraag hoe het was en of de kat al dood was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |