Een nieuwe!? Shoot! Verdulleme!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:46 schreef huuphuup het volgende:
oh ja gister was er weer een nieuwe midsommer murders<3 ik hou van die heerlijke voorspelbaarheid
schattig dorpje, er is een happening, iemand gaat dood, barnaby dr bij, er gaan nog 6 mensen dood, maar hij lost het op en gaat weer gezellig terug naar zn vrouw. Eind goed al goed, Barnaby saves the day
![]()
Buuv leest liever het boek.quote:
nou in geval van sommige films is dat maar beter jaquote:
ja. Van die deprigloomy engachtige zéker. Ik ben meer van de heppiedepeppie meisjesboeketreeksfilmeindgoedalgoedkindagal. en die kijk ik dan ook wel. en hier en daar een Blockbuster.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:49 schreef Incantrix het volgende:
Oh, muppet! coraline is de bom!Ik stuur altijd hele mails naar mijn lief met lijstjes van wat er allemaal op de pc moet, en dan kijken we één film per maand ofzo
En series!
Buuv, zonde van je tijd?
http://www.imdb.com/chart/topquote:
Die heb ik dan weer wel gezien!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik lees ook liever het boekMaar ik vind een film zéker niet zonde van mijn tijd
![]()
En qua depri meuk enzo.. Moah, de aziatische horror gaat er niet meer zo heel hard doorheen hier en als het de potentie tot tranen heeft wil ik eigenlijk bij voorbaat al niet meer, ik hou ook van blije stuiterfilmsHeb je toevallig How to train a Dragon al gezien? Die's CUTE! Ik wil ook een draak
Wow, ik heb er al best veel gezien. Ga ik eens bestuderen. Dankjewelquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/chart/top
tadaaam(niet per se zonder boek maar blijkbaar wel must-see's)
hoop oude films erbij zeg. Eigenlijk wel leuk om ze gewoon allemaal een keer te kijkenals projectje ofzo.
Werkt dat ook bij kinderen met een attentiespanne van twee minuten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind Films zo heel zonde van mijn tijd.
K_im, Jumbolino is wel leuk met klein(ik heb nog één. hebben?). En we hadden eerder verstoppertje, dat vonden ze ook leuk toen ze klein waren.
Oh, echt, die ene, Toothless, die lijkt zó op mijn kat Maxquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer wel gezien!
En boeken lezen kom ik niet meer aan toe. Komt wel weer als de meisjes iets groter zijn denk ik, hoop ik. Ik las altijd graag, maar heb neem er nu de rust niet voor.
met de kindjes ja. zoooo leuk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik lees ook liever het boekMaar ik vind een film zéker niet zonde van mijn tijd
![]()
En qua depri meuk enzo.. Moah, de aziatische horror gaat er niet meer zo heel hard doorheen hier en als het de potentie tot tranen heeft wil ik eigenlijk bij voorbaat al niet meer, ik hou ook van blije stuiterfilmsHeb je toevallig How to train a Dragon al gezien? Die's CUTE! Ik wil ook een draak
die van mij zijn zonder concentratie. nog steeds.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Werkt dat ook bij kinderen met een attentiespanne van twee minuten?.
Ohja! En Hop! Die moet ik ook zien. Gewoon, omdat de teaser met een konijn dat Blur speelt is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met de kindjes ja. zoooo leuk.en ik wil nu Gnomeo en Julliet zien. wij zijn nu in een fase waarin mijn zoon naar de bioscoop is geweest en wij de film niet gezien hebben. Dat was voor het eerst.
verrek inderdaad!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:16 schreef snoopy het volgende:
En toch mis ik ET op die lijst of kijk ik gewoon scheel
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef Incantrix het volgende:
Komt door de telefoonrekening in de sequel.
ohja mn moeder snurkte er zelfs altijd bijquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:52 schreef trui het volgende:
ik val ook vaak in slaap tijdens films draculettetje. erg he! zelfs (of juist) in de bioscoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |