Ja, heerlijk tijdstip is dat.quote:Op zondag 10 april 2011 09:32 schreef mrien het volgende:
Maar half 9 is ook wel lekker diaan, nja..als je iets eerder in bed lag
Lotte is tegenwoordig elke dag om of voor 7 uur wakker..niet altijd even fijn als je er 's nachts nog 1/2 of meer keer uit moet haha
Oh lekker BE!
Wij krijgen vanmiddag bezoek, verder gewoon rustig aanklooien thuis denk ik, en nog even bij het nieuwe huis kijken
oogje-oogje-slotje.quote:Op zondag 10 april 2011 09:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeft er hier iemand een briljante tip voor goede sloten voor kasten?
Wij hebben van die simpele van Ikea. Die je in moet drukken om open te krijgen.
Kim zit er telkens bij en als ze maar hard genoeg trekt gaat het wel open.
Nee, dat is het ook niet. Ik ben nog niet helemaal wakker.quote:Op zondag 10 april 2011 10:03 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Een mooie zonige bankje? Dat is toch geen goed nederlands?
Ja Elin is een bolloquote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef draculettetje het volgende:
Is ze dan al 7 kilo? ik hoop maandag ook eindelijk te zien dat mini die grens bereikt heeft! denk wel vorige keer wat ze 6.9 hoor
jij ook weltrusten! ga ook maar poging doen
quote:Op zondag 10 april 2011 13:35 schreef mikoxx het volgende:
Ook allen een fijne zon(nige)dag gewenst. Echt heerlijk, krijg je energie van! En Diaan, ik snap je hoor
Kolen/briketten zijn op hierquote:Op zondag 10 april 2011 16:49 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net besloten dat we gaan BBQen. Gewoon omdat ik het kon.
Beterschap met Tobias Safffier!
Whoah dat is schaamteloosquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Vicky het volgende:
Lady, klinkt als een hele leuke dag!mijn moeder zat gisteravond wat te vertellen..
Mijn vader had via internet een folder aangevraagd voor meubels. Toen werd hij op een gegeven moment gebeld door dat bedrijf of mijn vader nog vragen had/info wilde/interesse had. Mijn vader vertelde dat ze nu nog een oude kat hebben maar dat ze, als de kat dood is, nieuwe meubels willen gaan nemen. Een paar weken later belde het bedrijf terug met de vraag hoe het was en of de kat al dood was
Woede aanval zou ik niet krijgen, denk ik, maar ik zou ze wel zeggen dat ze mij mogen schrappen uit hun afbel-lijstje.quote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef ymme het volgende:
Wat dan, vertel.....
Wat zou je gezegt hebben. Volgens mij had ik eerst met mijn mond vol tanden gestaan en daarna een woede aanval ofzo.
Ik zou vragen als ze de helft van de euthanasiekosten op zich zouden nemen dat ik dan nog eens na zou denkenquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Vicky het volgende:
Lady, klinkt als een hele leuke dag!mijn moeder zat gisteravond wat te vertellen..
Mijn vader had via internet een folder aangevraagd voor meubels. Toen werd hij op een gegeven moment gebeld door dat bedrijf of mijn vader nog vragen had/info wilde/interesse had. Mijn vader vertelde dat ze nu nog een oude kat hebben maar dat ze, als de kat dood is, nieuwe meubels willen gaan nemen. Een paar weken later belde het bedrijf terug met de vraag hoe het was en of de kat al dood was
het fenomeen barbecuen of het apparaat zelf?quote:Op zondag 10 april 2011 19:31 schreef leonieke het volgende:
Oh BBQ ook zoiets wat er dit jaar nog moet komen
Beidequote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
het fenomeen barbecuen of het apparaat zelf?
quote:Op zondag 10 april 2011 20:28 schreef moussy het volgende:
choco as koeken, tis dat? Met as van de nog niet overleden kat?
Zow, dat is voorlopig wel even genoeg of niet?quote:Op zondag 10 april 2011 20:29 schreef moussy het volgende:
Koekies genoeg hier trouwens, geen as-koekies
Peet deed ff boodschaps bij de verkadewinkel
[ afbeelding ]
eh.. ja! 3 tassen vol, het enige wat ik geteld heb waren de losse pakjes sultana, 110quote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zow, dat is voorlopig wel even genoeg of niet?
110 pakjes? Hahaha. Was het allemaal in de uitverkoop?quote:Op zondag 10 april 2011 20:32 schreef moussy het volgende:
[..]
eh.. ja! 3 tassen vol, het enige wat ik geteld heb waren de losse pakjes sultana, 110
Is Naturalis leuk? Ik heb ooit vrijkaarten gekregen, maar ik heb ze nog steeds niet gebruikt. Er zit ook geen einddatum op, dus er zit ook geen 'dwang' achter. Ik vraag me alleen af hoe leuk het is voor een kind van 11 die meer van het doen dan van het denken is. Leuk genoeg om een behoorlijk lange reis voor te maken denk je?quote:Op zondag 10 april 2011 19:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben gisteren met luca naar naturalis geweest!.
Wat gezellig zeg. Wanneer is het grote feest. Als we allemaal 2euro lappen kun je misschien de kleinste weber kopen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
BeideMaar eerst een terras en een tuin zodat we een bbq kunnen neerzetten.
Het lijkt me super om voor mijn 30e verjaardag een heuse bbq te geven voor vrienden en familie en fokOUD.
Hij had het geweldige idee om René verantwoord sultana te laten trakteren op school, dit heeft ze al eens gedaan en dat was een dikke fail (ze kreeg ze gewoon mee terugquote:Op zondag 10 april 2011 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
110 pakjes? Hahaha. Was het allemaal in de uitverkoop?
van de kinderen of van de leerkracht???quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Hij had het geweldige idee om René verantwoord sultana te laten trakteren op school, dit heeft ze al eens gedaan en dat was een dikke fail (ze kreeg ze gewoon mee terug) dat was hij even vergeten.
eind juni word ik 30 (mag ik op het werk waarschijnlijk vieren met een deliberatie die start om 18.30uquote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat gezellig zeg. Wanneer is het grote feest. Als we allemaal 2euro lappen kun je misschien de kleinste weber kopen.
beide!quote:Op zondag 10 april 2011 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
van de kinderen of van de leerkracht???
Ik zou nooit een traktatie teruggeven. Dat kan ik het kind niet aan doen. Maar als het echt iets is waarvan ik denk... mh niet helemaal verantwoord of wat dan ook. Dan spreek ik na school de ouder erop aan.quote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef moussy het volgende:
[..]
beide!
Jenaplan school he, héél jenaplan was dat. Uiteindelijk heeft juf er maar een paar in de kast gelegd voor als een kind geen koekje mee naar school had
Dus tijdens het hapje mag het wel.... lekker duidelijk beleid dan...quote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef moussy het volgende:
[..]
beide!
Jenaplan school he, héél jenaplan was dat. Uiteindelijk heeft juf er maar een paar in de kast gelegd voor als een kind geen koekje mee naar school had
Doen, voelen en beleven klinkt in ieder geval goed! Ik zag op de Naturalis-website vooral skeletten enzo en dat was de vorige keer dat we dat gezien hebben, leuk, maar niet voor lang. En ik ben er wel voor om langer ergens binnen te zijn dan het kost om ergens enkele reis te komen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Naturalis is heel leuk! Er is erg veel te zien en kinderen mogen ook veel doen, voelen en beleven. Echt een aanrader vind ik
'quote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef moussy het volgende:
Het ging niet om verantwoord, de kinderen vond het saaials in, geen traktatie
Nou moet ik wel zeggen dat een blikje cola een 'normale' traktatie is...![]()
Ja, dat is ook typisch iets voor mannen om te vergeten.quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Hij had het geweldige idee om René verantwoord sultana te laten trakteren op school, dit heeft ze al eens gedaan en dat was een dikke fail (ze kreeg ze gewoon mee terug) dat was hij even vergeten.
De mijne, serieusquote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Mula het volgende:
[..]
'
Een blikje cola is een betere traktatie dan Sultana?Zijn er dan echt kinderen boven de 10 waarvoor het echt bijzonder is om cola te drinken?
wat vind jij eigenlijk een echt leuke, redelijk verantwoorde tractatie? Hier is het nog niet zover maar er wordt wel al soms over gesprokenquote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou nooit een traktatie teruggeven. Dat kan ik het kind niet aan doen. Maar als het echt iets is waarvan ik denk... mh niet helemaal verantwoord of wat dan ook. Dan spreek ik na school de ouder erop aan.
Ik vind het de taak van een leerkracht om de leerlingen bij te brengen dat dit juist een prima traktatie is i.p.v. ze te stimuleren in dit soort gedrag.quote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef moussy het volgende:
Nja weet ik veel, ik vind een blikje cola dan weer onzin en die sultanaatjes vielen nog keurig in het trakteerbeleid van school, alleen dachten de kinderen er dus anders over.
Wat schandalig van die leerkrachten. Jenaplan of niet. Wie het kleine niet eert.....quote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef moussy het volgende:
[..]
beide!
quote:Op zondag 10 april 2011 21:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou d'r ook leuke envelopjes bij vouwen en dan vullen met knetterpoeder. Afleveren met rietje erbij.
valt tegen.... qua verantwoord...quote:Op zondag 10 april 2011 21:01 schreef snoopy het volgende:
[..]
wat vind jij eigenlijk een echt leuke, redelijk verantwoorde tractatie? Hier is het nog niet zover maar er wordt wel al soms over gesproken![]()
Zelf dacht ik aan waterijsjes, die zijn zo slecht nog niet. Maar met jouw ervaring zie je vast wel eens iets origineels voorbijkomen. Of valt dat tegen?
Oh, ik zou pisnijdig zijn als kinderen dat zouden doen. Neem het mee naar huis en gooi het daar weg ofzo, maar geef het niet terug..quote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef moussy het volgende:
Nja weet ik veel, ik vind een blikje cola dan weer onzin en die sultanaatjes vielen nog keurig in het trakteerbeleid van school, alleen dachten de kinderen er dus anders over.
Maar dan binnen opeten en niet mee naar buiten in de pauzequote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef snoopy het volgende:
Volgens Morris trakteert elk kind in zijn klas nu op iets met nootjes erinOmdat hij allergisch is mag hij dan iets uit zijn eigen bakje kiezen en dat vindt hij vaak veel lekkerder
![]()
![]()
Mous, chupachups, die zijn ook heel verantwoord volgens Daphne![]()
Dan moet ik weer naar F&F met mn fotoquote:
Neh, kan wel in het traktatietopic toch? Of we vragen Lois gewoon om te doen waar ze voor aangesteld is, posts heen en weer slingerenquote:en ik moet zeker naar het allergietopic?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |