Ja dat ie haar kluis verprutst heeft. Echt geen spoortje van verdriet te vinden hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt best mee, speelt gewoon het spel. En ja ze heeft het wel over voldemort gehad helaas
hmmm zo dik waren ze niet met elkaar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:23 schreef Stranger1977 het volgende:
Maaaaik zal holmaatje Analex wel missen gok ik
je bedoeld die lul die dr helft van dr kluis meenam?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt best mee, speelt gewoon het spel. En ja ze heeft het wel over voldemort gehad helaas
die jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
je bedoeld die lul die dr helft van dr kluis meenam?
Dat zei Laura over hem toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Flip kijkt naar de tieten van Jo en krijgt een stijve? Hij moest snel opstaan omdat hij een strak broekje aan heeft.quote:
Gemeenschap van goederen????quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Zit wat in ja,...quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hmmm zo dik waren ze niet met elkaar.
Maik heeft al een gaatje in het huis.
Ze heeft een keer gesproken over haar "man".quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze heeft een keer gesproken over haar "man".
Ze sprak de " " bijna uit
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
schaar in der oogbal is ook wel leuk
[..]
[..]
[..]
Abortus....quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:25 schreef Stranger1977 het volgende:
GATVERDAMME! 23 en dan al vol met striemen zitten zonder ook maar een kind op de wereld gezet te hebben. Er zijn dingen die je ook liever niet ziet!
[..]
oh die vreselijke avatar van jou lolquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Toch zielig voro Laura dat haar kluis gehalveerd is..
Maar goed voor Sjer die is fakking rijk nu ineens!
Las ook dat flip flink over de zeik was dat sharon zonder overleg gedrukt had.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
Mooi gaat het plannetje van Jo mooi niet door om flip rijk te maken
die kluis had leeg moeten zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Waar kan ik het interview met papamo lezen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Is die er geweest dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar kan ik het interview met papamo lezen?
gisteren in de live, in een van de cossen van gisteravond staan filmpjesquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar kan ik het interview met papamo lezen?
Hij was in de buurt en zou langsrijden..quote:
en Joanna is daar 1 vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:25 schreef Stranger1977 het volgende:
GATVERDAMME! 23 en dan al vol met striemen zitten zonder ook maar een kind op de wereld gezet te hebben. Er zijn dingen die je ook liever niet ziet!
Als de KvdW weer opengaat mag Flip als eerste drukken. Hoezo niet gemanipuleerd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:27 schreef bamby het volgende:
Las ook dat flip flink over de zeik was dat sharon zonder overleg gedrukt had.
Als hij bezet is denk ik.....wat een leuke vent heb je. En ik gun het iemand dan ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:28 schreef rico80 het volgende:
Bezette mannen zijn wél sexy. Je hebt echt veel meer sjans als je een relatie hebt. Vrouwenlogica: als zij op m valt moet er wel iets leuks aan m zijn. En: als hij niemand heeft zal er wel iets mis met m zijn :s
Ow moeten ze zich bij Flip komen verantwoorden?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:27 schreef bamby het volgende:
[..]
Las ook dat flip flink over de zeik was dat sharon zonder overleg gedrukt had.
Wat weet jij van vrouwenlogica?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:28 schreef rico80 het volgende:
Bezette mannen zijn wél sexy. Je hebt echt veel meer sjans als je een relatie hebt. Vrouwenlogica: als zij op m valt moet er wel iets leuks aan m zijn. En: als hij niemand heeft zal er wel iets mis met m zijn :s
Oke, dat bortus is er hier bij verzonnenquote:
de rest weet geheim van jo toch niet dus is beter dat flip eerst drukt, spaart die anderen weer geld uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als de KvdW weer opengaat mag Flip als eerste drukken. Hoezo niet gemanipuleerd?
Nee, dit is wel eens door een vrouw verteld aan me, toen ik dus zei dat ik als ik vrijgezel was altijd zo mn best moest doen, maar als ik dan een vriendinnetje had ik overal ineens "opties" had. ( ja klinkt fout, zeg niet dat ik gebruik gemaakt heb van die optiesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat weet jij van vrouwenlogica?
Is dat jouw geheim?
Ik ben omgebouwd?
Als jij nou eens wat minder ging typen, had ik minder de neiging mijn beeldscherm af te schieten...quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Vrouwen en Logica?
Wel een Logica die je niet aan kunt leren vrees ik dan..
die avatarquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Vrouwen en Logica?
Wel een Logica die je niet aan kunt leren vrees ik dan..
Mooi zo, hebben ze zijn tieten al geinspecteerd?quote:
Gerard is anders best seksehquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus bezette mannen zijn niet sexy maakt dat Alex op de 5e plek eindigde?
Heb ook wel eens zoiets gedacht in een dronken buiquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, dit is wel eens door een vrouw verteld aan me, toen ik dus zei dat ik als ik vrijgezel was altijd zo mn best moest doen, maar als ik dan een vriendinnetje had ik overal ineens "opties" had. ( ja klinkt fout, zeg niet dat ik gebruik gemaakt heb van die opties)
Ja he?quote:
Gerard is erg sexy, maar zou hem niet doenquote:
niet mijn type, maar wel mijn favorietquote:
Wat is er aan de hand met die aangereden lantaarnpaal?quote:
Waarom knipt ze eigenlijk hartjes, is dat bekend?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef Blackprinces het volgende:
ze wil de hartjes in een envelop gaan stoppen????
Gelul, Jo wil alleen zijn kluis spekken, dat hebben ze samen afgesproken. Vind je dat eerlijk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:30 schreef Vultarian het volgende:
de rest weet geheim van jo toch niet dus is beter dat flip eerst drukt, spaart die anderen weer geld uit
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met die aangereden lantaarnpaal?
Zo wil ze haar liefde voor Dennis afsluitenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom knipt ze eigenlijk hartjes, is dat bekend?
er werd eerst gedacht voor dr broertje maar is dus ter afsluiting van haar liefdequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom knipt ze eigenlijk hartjes, is dat bekend?
ze spoort niet, ze spoort gewoon nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
er werd eerst gedacht voor dr broertje maar is dus ter afsluiting van haar liefde
Ze heeft een gesprek met een prutspsycholoog gehad?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zo wil ze haar liefde voor Dennis afsluiten
het tuinhek heeft last van boktorrenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met die aangereden lantaarnpaal?
Jezus fuck, hoe lang gaat die rituele afsluiting nog duren? Spaar ons!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
er werd eerst gedacht voor dr broertje maar is dus ter afsluiting van haar liefde
Ik zal korter en bondiger proberen te typen, dan kan ik meer meningen posten!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als jij nou eens wat minder ging typen, had ik minder de neiging mijn beeldscherm af te schieten...
tja...heeeeeeeeel apart moet ik zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dit is ronduit zielig. Hoe volwassen ben je dan. Zweep derover en klaar!quote:
EENS !!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef knagsje het volgende:
ik als man vind de mannen in sst ook beter dan de vrouwen hoor....karim en geer dan he...
Ik vind het ook een lekker ding.quote:
Het enige juiste antwoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ze spoort niet, ze spoort gewoon niet
ik zou haar door elkaar gerammeld hebben met de woorden doe normaal zielig stuk vreten dat je er bentquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:35 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dit is ronduit zielig. Hoe volwassen ben je dan. Zweep derover en klaar!
Die gaat zo met papieren hoedjes vieren dat ze vrij is....quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord![]()
(5000 euro voor je persoonlijke kluis)
sinds wanneer heeft eerlijk iets met dit programma te maken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelul, Jo wil alleen zijn kluis spekken, dat hebben ze samen afgesproken. Vind je dat eerlijk?
+1quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft eerlijk iets met dit programma te maken?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:36 schreef Stability het volgende:
is jo in een kelder opgegroeid ofzo? wat is die ook wereld vreemd zeg, net als alex soms
als je èen relatie hebt die mooi is ga je van zelf de hele dag stralen en ben je positief,dat straal je ook weer uit naar andere vrouwen,ben je op zoek en je loopt hopeloos je best te doen,zien de vrouwewm dat ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, dit is wel eens door een vrouw verteld aan me, toen ik dus zei dat ik als ik vrijgezel was altijd zo mn best moest doen, maar als ik dan een vriendinnetje had ik overal ineens "opties" had. ( ja klinkt fout, zeg niet dat ik gebruik gemaakt heb van die opties)
Tenzij ze bij het team hoort...... (vraag ik me nog steeds af)quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik zou haar door elkaar gerammeld hebben met de woorden doe normaal zielig stuk vreten dat je er bent
precies. En Laura overal mee eens zijn. Ze praat met Joanna net alsof ze Dennis kent en weet hoe hij is. Oordelen kan niemand want we horen maar een kant van het verhaal, en ieder streamer weet hoe ze de boel kan verdraaien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik zou haar door elkaar gerammeld hebben met de woorden doe normaal zielig stuk vreten dat je er bent
wat denk je van een low kick op der voorhoofd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
indd ! en een goeie harde ook!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat denk je van een low kick op der voorhoofd?
inderdaad erg jammer dat dennis niks wil zeggen. Zou hem liever zien langs komen dan die Johanna van gisterquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
precies. En Laura overal mee eens zijn. Ze praat met Joanna net alsof ze Dennis kent en weet hoe hij is. Oordelen kan niemand wan twe haren maar een kant van het verhaal, en ieder streamer weet hoe ze de boel kan verdraaien.
Ik ging zelf vaak darten en schijt aan de wereld hebben....quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:36 schreef trollie67 het volgende:
[..]
als je èen relatie hebt die mooi is ga je van zelf de hele dag stralen en ben je positief,dat straal je ook weer uit naar andere vrouwen,ben je op zoek en je loopt hopeloos je best te doen,zien de vrouwewm dat ook
You've got a point.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:36 schreef Vultarian het volgende:
sinds wanneer heeft eerlijk iets met dit programma te maken?
mag ook inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat denk je van een low kick op der voorhoofd?
ik denk dat we dan wel van flipje af waren geweest ,,,loeiende sirene's enzoquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
inderdaad erg jammer dat dennis niks wil zeggen. Zou hem liever zien langs komen dan die Johanna van gister
Naar aanleiding van die droom van Karim jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:38 schreef Stranger1977 het volgende:
Ja hoor en Mo kan het weer,... zijn kan ingrijpen in haar droom. Ze kan wel echt alles he?
man die vrouw negeert trekt wel aan jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik ging zelf vaak darten en schijt aan de wereld hebben....
Voelen vrouwen dat ook aan?
En toch vind ik Flip en Jo bij elkaar passen,quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk dat we dan wel van flipje af waren geweest ,,,loeiende sirene's enzo
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En toch vind ik Flip en Jo bij elkaar passen,
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Chuckster het volgende:
Fack die Jo is naast gestoord ook nog eens pyromaan
ik heb die van jou nog niet, wel die van mark ....( asjeblieft een beetje normaal formaat annelies, geen postzegel hoor )quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stability je foto opgeslagen? Ik was weg
mee eensssss. allebei in de prullebakquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ik ook ze verdienen elkaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef Chanel5 het volgende:
Allemaal hartjes, verschillende vormen, staan voor kleine, goede dingen en grote goede dingen......en dan steek ik ze in de fik, die is van het padje af
Vandaar dat het darten moeilijk werd gemaakt...quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
man die vrouw negeert trekt wel aan ja
Ik ging dan in de kroeg meer moeite doen om aandacht van m te krijgen
pzies...ze verdienen allebij een exitquote:
Nee, Jo verdient iemand met een karakter wat Flip heeft, Flip aan de andere hand verdient beterquote:
ook datquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef Stability het volgende:
[..]
pzies...ze verdienen allebij een exit
Oje, ik heb heel weinig foto's van mezelf, echt. Maar goed, ik ben sportiefquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb die van jou nog niet, wel die van mark ....( asjeblieft een beetje normaal formaat annelies, geen postzegel hoor )
waar had ze het over dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nee, Jo verdient iemand met een karakter wat Flip heeft, Flip aan de andere hand verdient beter
Heuj SL nu Jo haar mond voorbij praat
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oje, ik heb heel weinig foto's van mezelf, echt. Maar goed, ik ben sportiefDit oudje zoekt even hoor
Misschien wordt Freddie van de week losgelaten in huis?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef Vultarian het volgende:
weten ze al dat heet week v/d angst is? dat ze het allemaal over nare dromen hebben en zo?
Ze doet het erom.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef beequeen het volgende:
SL, ze doet het weer. Pijpen om flugels.
wut?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:43 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snel opslaan, ik verwijder hem gelijk weer hoor
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:43 schreef Blackprinces het volgende:
Dat er nu een windhoos mag komen die al die zorgvuldig uitgeknipte kut hartjes weg blaast...........
Heksieeee! Flyby requested!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:43 schreef Blackprinces het volgende:
Dat er nu een windhoos mag komen die al die zorgvuldig uitgeknipte kut hartjes weg blaast...........
oeiiiiiii da's een goeiequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:43 schreef Niki.P het volgende:
Ben benieuwd of ze in de week van de angst niet vertellen wie er genomineerd is tot op het moment de genomineerde naar de exit gang moeten.... Dat is toch angst dat ze allemaal bang zijn dat ze er uit moeten..
haha gedaan, thanks, kga ff frommelen nuquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:43 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snel opslaan, ik verwijder hem gelijk weer hoor
Jij hebt best goede ideeën !quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Karim kan er natuurlijk ook over heen pissen!
Nee, was het maar zo, zij mag alles zeggen maar WIJ mogen het niet horen.quote:
Maar eerst Laura en Mo, goed?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:44 schreef knagsje het volgende:
ik eis dat die tyfushoer het huis uit wordt gepleurd
Ik eis met je mee!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:44 schreef knagsje het volgende:
weet ik veel.Dennis misschien rechtzaak aanspannen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:44 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom is er steeds een stream lock als Joanna over relatie begint (wat ze de hele dag doet).
Nu weer. Weet iemand dat?
is een ritueel wat vaker gebruikt wordt om dingen te verwerken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef Chanel5 het volgende:
Allemaal hartjes, verschillende vormen, staan voor kleine, goede dingen en grote goede dingen......en dan steek ik ze in de fik, die is van het padje af
Zodra ze liefde en flugel zegt gaan de SL eropquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo, zij mag alles zeggen maar WIJ mogen het niet horen.
Misschien een ex die deze laster een beetje zat aan het worden is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:44 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom is er steeds een stream lock als Joanna over relatie begint (wat ze de hele dag doet).
Jaah maar mag Mo met der mee!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:44 schreef knagsje het volgende:
Ik gok dat Dennis en zijn kampervrienden verhaal zijn gaan halen bij de redactie(lees mamajo).quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:44 schreef meneertje1972 het volgende:
Over een paar weken kan zelfs mamajo dat niet meer tegenhoudenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:44 schreef knagsje het volgende:
omdat ik een mailtje heb gestuurd dat ik haar niet meer in m'n beeld wil, en nu proberen ze dat zo goed mogelijk te regelen voor mequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:44 schreef meneertje1972 het volgende:
Heet jij niet heel toevallig Dennis????quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef Vultarian het volgende:
[..]
omdat ik een mailtje heb gestuurd dat ik haar niet meer in m'n beeld wil, en nu proberen ze dat zo goed mogelijk te regelen voor me
Is ook....Zelfde karakters en idealen..Veeel, duur, groot, en beste van alles..quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Stem: sanctie helft van pot inleveren, gaat het nog eens gebeuren de rest.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Misiuuu het volgende:
Pff.. Waarom zegt de stem niet dat ze de waffel moet houden over Dennis!
Ik snap niet dat er SL komt elke x...
Door haar beperkte woordenschat staat dat tegenwoordig al synoniem voor Dennis.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zodra ze liefde en flugel zegt gaan de SL erop
zeg ik niet, als je het wil weten moet je op die rode knop drukkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heet jij niet heel toevallig Dennis????
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zeg ik niet, als je het wil weten moet je op die rode knop drukken
Mijn pot is leegquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zeg ik niet, als je het wil weten moet je op die rode knop drukken
weet ik nie??????quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stability je foto opgeslagen? Ik was weg
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef Annelies-G het volgende:
Ow, ik ben erg, mijn man zeidat hij er zo weer was. Ik ja zeggen, maar is niet tot mij doorgedrongen. Auto is weg en ik weet niet eens waar hij naar toe is, hoe erg is dat
Maik zijn pot is nu ook leeg, helpt niet....quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
maik heeft nog wel wat voor in je potje
ja ik ga hem maken...moet ff goeie foto zoeken waar jullie in kunnenquote:
Als ie maar niet effe een pakje sigaretten is gaan halen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef Annelies-G het volgende:
Ow, ik ben erg, mijn man zeidat hij er zo weer was. Ik ja zeggen, maar is niet tot mij doorgedrongen. Auto is weg en ik weet niet eens waar hij naar toe is, hoe erg is dat
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik ga hem maken...moet ff goeie foto zoeken waar jullie in kunnen
uhhh zijn roompotje bedoelde ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Maik zijn pot is nu ook leeg, helpt niet....
Wensquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Wilskracht het volgende:
Streamlock gaat Alex weer het huis in?
ja dus hahaha, ze heeft de mijne al. Oud wijfie met toy boy wordt hetquote:
Nee, opgespoten lip moest het weer over 'flugelsletjes' hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Wilskracht het volgende:
Streamlock gaat Alex weer het huis in?
Ik ook, ik gun het haar van harte.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Sharon SS gaat winnen. Ik heb hier wel vrede mee.
Wat ik stom vind is dat ze de % van de uitslag niet bekend maken.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ja dus hahaha, ze heeft de mijne al. Oud wijfie met toy boy wordt hetze is aan het freubelen dus bereid je maar voor op een romance met een vrouw van 45
HIj rookt niet meer hahahaa, denk dat hij rose bier voor mij is gaan halenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Als ie maar niet effe een pakje sigaretten is gaan halen!
Wat is ze zelf dan.. grootse flugelslet die ik ooit gezien heb..quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, opgespoten lip moest het weer over 'flugelsletjes' hebben.
is in de bonus bij de AH zag ik netquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
HIj rookt niet meer hahahaa, denk dat hij rose bier voor mij is gaan halen
zoiets zou mij nou niet gebeuren, als ik aan de streams en hier op Fok zitquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef Annelies-G het volgende:
Nee jongen, zij is een champagnedel, verschil moet er zijn..quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Wat is ze zelf dan.. grootse flugelslet die ik ooit gezien heb..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb ze even gemaild of MamaJo de streamlock-knop soms in gijzeling heeft
goedzo!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Ik schaam me ook diepquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zoiets zou mij nou niet gebeuren, als ik aan de streams en hier op Fok zit
Ik was die van mij van de week vergeten wakker te maken......te laat op zijn afspraak...quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef Annelies-G het volgende:
Ja, dat zal helpen. Dit is toch echt belachelijk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Krijg je zo een pissig mailtje van mamajo terug....quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Krijg je zo een pissig mailtje van mamajo terug....
Waar je je mee bemoeit enzow....
hahaha , ja dat had ik gelezen. Ben gelukkig niet de enigequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik was die van mij van de week vergeten wakker te maken......te laat op zijn afspraak...
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahaha , ja dat had ik gelezen. Ben gelukkig niet de enige
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik was die van mij van de week vergeten wakker te maken......te laat op zijn afspraak...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Naam: flugelslet
Is: Vrouw
Zoekt: Man
Doel: Huwelijk
Leeftijd: 52
Regio: Antwerpen
Postuur: Normaal
Afkomst: Getint
Lengte: 152 cm
Gewicht: 66 kg
Haar: Blond , Halflang.
Ogen: Groen
Jij bent ook in zeer korte tijd een echte fokker geworden he?quote:
Dat kan me weinig schelen, het lucht opquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat zal helpen. Dit is toch echt belachelijk?
Zal niet lang duren voor die account aangemaakt gaat worden, denk ik....quote:
Regio Rotterdam en dat haar is lang, niet halflang.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Naam: flugelslet
Is: Vrouw
Zoekt: Man
Doel: Huwelijk
Leeftijd: 52
Regio: Antwerpen
Postuur: Normaal
Afkomst: Getint
Lengte: 152 cm
Gewicht: 66 kg
Haar: Blond , Halflang.
Ogen: Groen
Ik las vanaf t begin mee en dacht kom, laat ik eens gezellig meedoenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jij bent ook in zeer korte tijd een echte fokker geworden he?
niet doen, straks gewoon zeggen, ik had niet begrepen dat je zo lang weg zou blijvenquote:
Je hebt het echt gedaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan me weinig schelen, het lucht op
En ja, het is belachelijk. Heel erg.
Google der maar, die bestaat alquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:55 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zal niet lang duren voor die account aangemaakt gaat worden, denk ik....
Ik ga me er vast op verheugenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Go for it en de hatelijke groeten aan Fons.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:55 schreef Greys het volgende:
Dat kan me weinig schelen, het lucht op
En ja, het is belachelijk. Heel erg.
is daar een filmpje van?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef MargrietV het volgende:
wat was het lachen vanmorgen met Gerard, een half uur lang de oren van je kop kletsen.
Over Fenneke: de binding in de soep is vermicelli. Dacht dat ik niet meer bijkwam!
Ja tuurlijk! Ik snap best dat die gast een beetje beschermd moet worden tegen wat er allemaal door dat wicht over hem de lucht in geslingerd wordt, maar dan geven ze haar maar een dikke sanctie als ze het steeds doet ipv die streamlocks.quote:
preciesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Ik snap best dat die gast een beetje beschermd moet worden tegen wat er allemaal door dat wicht over hem de lucht in geslingerd wordt, maar dan geven ze haar maar een dikke sanctie als ze het steeds doet ipv die streamlocks.
Mijn idee, haal die aandachtshoer maar lekker naar huis, dit gaat nergens meer over.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Ik snap best dat die gast een beetje beschermd moet worden tegen wat er allemaal door dat wicht over hem de lucht in geslingerd wordt, maar dan geven ze haar maar een dikke sanctie als ze het steeds doet ipv die streamlocks.
Ik geloof dat Flash de hele voordracht heeft opgenomenquote:
ik vind het wel een mooi zwembad hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Fons is best tofquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Go for it en de hatelijke groeten aan Fons.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik geloof dat Flash de hele voordracht heeft opgenomen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn idee, haal die aandachtshoer maar lekker naar huis, dit gaat nergens meer over.
Ja, paar cosen terug, flash gemaakt. Misschien al in het filmpje topicquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Greys is ook de contactpersoon en sort of spokeswoman van FOK! richting Alphons.quote:
preciesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
sancties zijn niet voor Jojanka
dit dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
sancties zijn niet voor Jojanka
Dus Alphons wacht op wat Greys hem verteld i.p.v regelmatig meelezen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Greys is ook de contactpersoon en sort of spokeswoman van FOK! richting Alphons.
En wat voor een.
ze moeten die uitzending 2x zo lang maken, of ook dingen buiten uitzendingen doen, van die doos vragen zijn er maar 3 of 4 geweest? vorige keer met die vragen over de telefoon ook al, waren er ook maar 3 of 4..quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Fons is best tof
En gister was gewoon een heel goede uitzending.
Streamlocks snap ik óók, maar dan wel met goede reden (--> opnames). Niet dat gezeik van die bimbo de hele tijd
is je straf hahahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
Ha, man weer terugHij was geen rose bier halen maar een kratje Amstel
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
![]()
![]()
Smaakt me beterquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
![]()
Gisteren was het een hele mooie uitzendingquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Fons is best tof
Streamlocks snap ik óók, maar dan wel met goede reden (--> opnames). Niet dat gezeik van die bimbo de hele tijd
En als die telefoon overleden is, waarom begraven ze die niet dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze moeten die uitzending 2x zo lang maken, of ook dingen buiten uitzendingen doen, van die doos vragen zijn er maar 3 of 4 geweest? vorige keer met die vragen over de telefoon ook al, waren er ook maar 3 of 4..
hoelang is het eigenlijk al geleden dat die foon ging?
![]()
![]()
dat dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef Blackprinces het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom ze zo in bescherming wordt genomen.
Mo zit heel verhaal te vertellen over mannen die over haar heen piesen en dat wordt niet weggedraait.
Kijk als je ze wil beschermen...dan allemaal. Maar niet 1.
1930 SECRET STORY 244.000quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gisteren was het een hele mooie uitzendingBen ook benieuwd naar de kijcijfers.
Zow?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
1930 SECRET STORY 244.000
2029 SECRET STORY LIVESHOW 308.000
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meelezen op FOK! is onbegonnen werk en dit hebben ze nu eenmaal zo afgesproken. Niet dat het werkt hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef Capt1caveman het volgende:
Dus Alphons wacht op wat Greys hem verteld i.p.v regelmatig meelezen?
Vertelde hem net van jou actiequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vertelde hem net van jou actiezijn reatie was: "dan ben je wel heel erg verslaafd"
Lijkt de mijne niet zo erg h
Ik mail niet met hem rechtstreeks, maar met de persvoorlichtster die alles aan hem doorstuurt (en dat dat zo is bleek de laatste keer dat we bij de live show waren, toen hebben we vrij lang met hem staan praten). En ik mail met een dame van Endemol, die we daar ook al twee keer ontmoet hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dus Alphons wacht op wat Greys hem verteld i.p.v regelmatig meelezen?
Tips aan de regie lijkt me een mooie topic voor hen om mee te lezen....quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meelezen op FOK! is onbegonnen werk en dit hebben ze nu eenmaal zo afgesproken. Niet dat het werkt hoor.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Fons is best tof
Die streamslocks werken al aardig dus... NOT.. dit zijn nagenoeg de cijfers uit de eerste weken toen er géén streamlocks waren :squote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mail niet met hem rechtstreeks, maar met de persvoorlichtster die alles aan hem doorstuurt (en dat dat zo is bleek de laatste keer dat we bij de live show waren, toen hebben we vrij lang met hem staan praten). En ik mail met een dame van Endemol, die we daar ook al twee keer ontmoet hebben.
We moeten wel enigszins realistisch zijn en blijven, ze maken het programma niet alleen voor FOK!ers. Ze pikken uit ons commentaar en tips de dingen waar ze iets aan hebben en blijven herhalen dat ze echt erg blij zijn met onze en jullie feedback.
Ze lezen zéker mee, sommige medewerkers wisten van alles op te noemenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meelezen op FOK! is onbegonnen werk en dit hebben ze nu eenmaal zo afgesproken. Niet dat het werkt hoor.
Volgens mij is dat gewoon een lulverhaal van Karim.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Als ik dat verhaal over dat dokterbezoek nu hoor, hebben ze daar ook een prutsdokter.
een vrouwelijke arts zegt karim, oja zegt geer, heeft ze een snorretje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Als ik dat verhaal over dat dokterbezoek nu hoor, hebben ze daar ook een prutsdokter.
't zijn toch echt de cijfers van gisteravondquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die streamslocks werken al aardig dus... NOT.. dit zijn nagenoeg de cijfers uit de eerste weken toen er géén streamlocks waren :s
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:04 schreef knagsje het volgende:
[..]
een vrouwelijke arts zegt karim, oja zegt geer, heeft ze een snorretje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |