quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord![]()
(5000 euro voor je persoonlijke kluis)
sinds wanneer heeft eerlijk iets met dit programma te maken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelul, Jo wil alleen zijn kluis spekken, dat hebben ze samen afgesproken. Vind je dat eerlijk?
+1quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft eerlijk iets met dit programma te maken?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:36 schreef Stability het volgende:
is jo in een kelder opgegroeid ofzo? wat is die ook wereld vreemd zeg, net als alex soms
als je èen relatie hebt die mooi is ga je van zelf de hele dag stralen en ben je positief,dat straal je ook weer uit naar andere vrouwen,ben je op zoek en je loopt hopeloos je best te doen,zien de vrouwewm dat ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, dit is wel eens door een vrouw verteld aan me, toen ik dus zei dat ik als ik vrijgezel was altijd zo mn best moest doen, maar als ik dan een vriendinnetje had ik overal ineens "opties" had. ( ja klinkt fout, zeg niet dat ik gebruik gemaakt heb van die opties)
Tenzij ze bij het team hoort...... (vraag ik me nog steeds af)quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik zou haar door elkaar gerammeld hebben met de woorden doe normaal zielig stuk vreten dat je er bent
precies. En Laura overal mee eens zijn. Ze praat met Joanna net alsof ze Dennis kent en weet hoe hij is. Oordelen kan niemand want we horen maar een kant van het verhaal, en ieder streamer weet hoe ze de boel kan verdraaien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik zou haar door elkaar gerammeld hebben met de woorden doe normaal zielig stuk vreten dat je er bent
wat denk je van een low kick op der voorhoofd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
indd ! en een goeie harde ook!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat denk je van een low kick op der voorhoofd?
inderdaad erg jammer dat dennis niks wil zeggen. Zou hem liever zien langs komen dan die Johanna van gisterquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
precies. En Laura overal mee eens zijn. Ze praat met Joanna net alsof ze Dennis kent en weet hoe hij is. Oordelen kan niemand wan twe haren maar een kant van het verhaal, en ieder streamer weet hoe ze de boel kan verdraaien.
Ik ging zelf vaak darten en schijt aan de wereld hebben....quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:36 schreef trollie67 het volgende:
[..]
als je èen relatie hebt die mooi is ga je van zelf de hele dag stralen en ben je positief,dat straal je ook weer uit naar andere vrouwen,ben je op zoek en je loopt hopeloos je best te doen,zien de vrouwewm dat ook
You've got a point.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:36 schreef Vultarian het volgende:
sinds wanneer heeft eerlijk iets met dit programma te maken?
mag ook inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat denk je van een low kick op der voorhoofd?
ik denk dat we dan wel van flipje af waren geweest ,,,loeiende sirene's enzoquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
inderdaad erg jammer dat dennis niks wil zeggen. Zou hem liever zien langs komen dan die Johanna van gister
Naar aanleiding van die droom van Karim jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:38 schreef Stranger1977 het volgende:
Ja hoor en Mo kan het weer,... zijn kan ingrijpen in haar droom. Ze kan wel echt alles he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |