Wat is er aan de hand met die aangereden lantaarnpaal?quote:
Waarom knipt ze eigenlijk hartjes, is dat bekend?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef Blackprinces het volgende:
ze wil de hartjes in een envelop gaan stoppen????
Gelul, Jo wil alleen zijn kluis spekken, dat hebben ze samen afgesproken. Vind je dat eerlijk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:30 schreef Vultarian het volgende:
de rest weet geheim van jo toch niet dus is beter dat flip eerst drukt, spaart die anderen weer geld uit
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met die aangereden lantaarnpaal?
Zo wil ze haar liefde voor Dennis afsluitenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom knipt ze eigenlijk hartjes, is dat bekend?
er werd eerst gedacht voor dr broertje maar is dus ter afsluiting van haar liefdequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom knipt ze eigenlijk hartjes, is dat bekend?
ze spoort niet, ze spoort gewoon nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
er werd eerst gedacht voor dr broertje maar is dus ter afsluiting van haar liefde
Ze heeft een gesprek met een prutspsycholoog gehad?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zo wil ze haar liefde voor Dennis afsluiten
het tuinhek heeft last van boktorrenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met die aangereden lantaarnpaal?
Jezus fuck, hoe lang gaat die rituele afsluiting nog duren? Spaar ons!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
er werd eerst gedacht voor dr broertje maar is dus ter afsluiting van haar liefde
Ik zal korter en bondiger proberen te typen, dan kan ik meer meningen posten!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als jij nou eens wat minder ging typen, had ik minder de neiging mijn beeldscherm af te schieten...
tja...heeeeeeeeel apart moet ik zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dit is ronduit zielig. Hoe volwassen ben je dan. Zweep derover en klaar!quote:
EENS !!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef knagsje het volgende:
ik als man vind de mannen in sst ook beter dan de vrouwen hoor....karim en geer dan he...
Ik vind het ook een lekker ding.quote:
Het enige juiste antwoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ze spoort niet, ze spoort gewoon niet
ik zou haar door elkaar gerammeld hebben met de woorden doe normaal zielig stuk vreten dat je er bentquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:35 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dit is ronduit zielig. Hoe volwassen ben je dan. Zweep derover en klaar!
Die gaat zo met papieren hoedjes vieren dat ze vrij is....quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |