Als hij bezet is denk ik.....wat een leuke vent heb je. En ik gun het iemand dan ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:28 schreef rico80 het volgende:
Bezette mannen zijn wél sexy. Je hebt echt veel meer sjans als je een relatie hebt. Vrouwenlogica: als zij op m valt moet er wel iets leuks aan m zijn. En: als hij niemand heeft zal er wel iets mis met m zijn :s
Ow moeten ze zich bij Flip komen verantwoorden?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:27 schreef bamby het volgende:
[..]
Las ook dat flip flink over de zeik was dat sharon zonder overleg gedrukt had.
Wat weet jij van vrouwenlogica?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:28 schreef rico80 het volgende:
Bezette mannen zijn wél sexy. Je hebt echt veel meer sjans als je een relatie hebt. Vrouwenlogica: als zij op m valt moet er wel iets leuks aan m zijn. En: als hij niemand heeft zal er wel iets mis met m zijn :s
Oke, dat bortus is er hier bij verzonnenquote:
de rest weet geheim van jo toch niet dus is beter dat flip eerst drukt, spaart die anderen weer geld uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als de KvdW weer opengaat mag Flip als eerste drukken. Hoezo niet gemanipuleerd?
Nee, dit is wel eens door een vrouw verteld aan me, toen ik dus zei dat ik als ik vrijgezel was altijd zo mn best moest doen, maar als ik dan een vriendinnetje had ik overal ineens "opties" had. ( ja klinkt fout, zeg niet dat ik gebruik gemaakt heb van die optiesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat weet jij van vrouwenlogica?
Is dat jouw geheim?
Ik ben omgebouwd?
Als jij nou eens wat minder ging typen, had ik minder de neiging mijn beeldscherm af te schieten...quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Vrouwen en Logica?
Wel een Logica die je niet aan kunt leren vrees ik dan..
die avatarquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Vrouwen en Logica?
Wel een Logica die je niet aan kunt leren vrees ik dan..
Mooi zo, hebben ze zijn tieten al geinspecteerd?quote:
Gerard is anders best seksehquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus bezette mannen zijn niet sexy maakt dat Alex op de 5e plek eindigde?
Heb ook wel eens zoiets gedacht in een dronken buiquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, dit is wel eens door een vrouw verteld aan me, toen ik dus zei dat ik als ik vrijgezel was altijd zo mn best moest doen, maar als ik dan een vriendinnetje had ik overal ineens "opties" had. ( ja klinkt fout, zeg niet dat ik gebruik gemaakt heb van die opties)
Ja he?quote:
Gerard is erg sexy, maar zou hem niet doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |