Misschien wordt Freddie van de week losgelaten in huis?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef Vultarian het volgende:
weten ze al dat heet week v/d angst is? dat ze het allemaal over nare dromen hebben en zo?
Ze doet het erom.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef beequeen het volgende:
SL, ze doet het weer. Pijpen om flugels.
wut?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:43 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snel opslaan, ik verwijder hem gelijk weer hoor
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:43 schreef Blackprinces het volgende:
Dat er nu een windhoos mag komen die al die zorgvuldig uitgeknipte kut hartjes weg blaast...........
Heksieeee! Flyby requested!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:43 schreef Blackprinces het volgende:
Dat er nu een windhoos mag komen die al die zorgvuldig uitgeknipte kut hartjes weg blaast...........
oeiiiiiii da's een goeiequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:43 schreef Niki.P het volgende:
Ben benieuwd of ze in de week van de angst niet vertellen wie er genomineerd is tot op het moment de genomineerde naar de exit gang moeten.... Dat is toch angst dat ze allemaal bang zijn dat ze er uit moeten..
haha gedaan, thanks, kga ff frommelen nuquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:43 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snel opslaan, ik verwijder hem gelijk weer hoor
Jij hebt best goede ideeën !quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Karim kan er natuurlijk ook over heen pissen!
Nee, was het maar zo, zij mag alles zeggen maar WIJ mogen het niet horen.quote:
Maar eerst Laura en Mo, goed?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:44 schreef knagsje het volgende:
ik eis dat die tyfushoer het huis uit wordt gepleurd
Ik eis met je mee!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:44 schreef knagsje het volgende:
ik eis dat die tyfushoer het huis uit wordt gepleurd
weet ik veel.Dennis misschien rechtzaak aanspannen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:44 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom is er steeds een stream lock als Joanna over relatie begint (wat ze de hele dag doet).
Nu weer. Weet iemand dat?
is een ritueel wat vaker gebruikt wordt om dingen te verwerken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef Chanel5 het volgende:
Allemaal hartjes, verschillende vormen, staan voor kleine, goede dingen en grote goede dingen......en dan steek ik ze in de fik, die is van het padje af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |