man die vrouw negeert trekt wel aan jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik ging zelf vaak darten en schijt aan de wereld hebben....
Voelen vrouwen dat ook aan?
En toch vind ik Flip en Jo bij elkaar passen,quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk dat we dan wel van flipje af waren geweest ,,,loeiende sirene's enzo
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En toch vind ik Flip en Jo bij elkaar passen,
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Chuckster het volgende:
Fack die Jo is naast gestoord ook nog eens pyromaan
ik heb die van jou nog niet, wel die van mark ....( asjeblieft een beetje normaal formaat annelies, geen postzegel hoor )quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stability je foto opgeslagen? Ik was weg
mee eensssss. allebei in de prullebakquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ik ook ze verdienen elkaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef Chanel5 het volgende:
Allemaal hartjes, verschillende vormen, staan voor kleine, goede dingen en grote goede dingen......en dan steek ik ze in de fik, die is van het padje af
Vandaar dat het darten moeilijk werd gemaakt...quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
man die vrouw negeert trekt wel aan ja
Ik ging dan in de kroeg meer moeite doen om aandacht van m te krijgen
pzies...ze verdienen allebij een exitquote:
Nee, Jo verdient iemand met een karakter wat Flip heeft, Flip aan de andere hand verdient beterquote:
ook datquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef Stability het volgende:
[..]
pzies...ze verdienen allebij een exit
Oje, ik heb heel weinig foto's van mezelf, echt. Maar goed, ik ben sportiefquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb die van jou nog niet, wel die van mark ....( asjeblieft een beetje normaal formaat annelies, geen postzegel hoor )
waar had ze het over dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nee, Jo verdient iemand met een karakter wat Flip heeft, Flip aan de andere hand verdient beter
Heuj SL nu Jo haar mond voorbij praat
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oje, ik heb heel weinig foto's van mezelf, echt. Maar goed, ik ben sportiefDit oudje zoekt even hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |