ik zie 4 keer het zwembadquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:12 schreef Darakka het volgende:
Zijn de zwarte schermen verdwenen? Ik krijg geen beeld.
over 7 weken wil niemand meer over of met hem dpratenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:11 schreef Stability het volgende:
ik was ff die blog van falex aan het lezen........
omg wat heeft ie een betonblok voor dat grote glimmende voorhoofd!
ik ben verliefd geworden en zelfs getrouwd!!
gerard is mijn beste gappie !!
en ik ga mn schoonouders ontmoeten!!
ik ben in staat om 112 te bellen om hem af te laten voeren naar de dichtsbijzijnde paaz afdeling
hoe kan iemand zoooooooooo dom zijn?????? hij geloofd in zn eigen dromen
ja indd. en die zogenaamde vrienden waar hij het altijd over heeft...komen denk ik ook allemaal uit zijn grote dikke sprookjesboek. wie wil hem nou als vriend hebben? je ergert je toch dood aan die man?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
over 7 weken wil niemand meer over of met hem dpraten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:15 schreef bull1966 het volgende:
sl van een uur ?
goed kan ik me ff scheren heb ondertussen een 8 weken baard
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:15 schreef bull1966 het volgende:
sl van een uur ?
doorzetten, nog maar 5 weken te gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:15 schreef bull1966 het volgende:
sl van een uur ?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
doorzetten, nog maar 5 weken te gaan
Altijd mooi hoe jij jezelf quote en om je eigen grapje lachtquote:
je we zullen wel iets van een nazorg topicje nodig hebben vrees ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef Stability het volgende:
wat gaan we na 15 mei doen? nog ff speciale topics maken en allemaal gewoon elke dag weer kletsen?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Altijd mooi hoe jij jezelf quote en om je eigen grapje lacht
dat kan ook hahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:20 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel we laten kwaliteit gewoon 24/7 SL's streamen
Toch ben ik stilletjes een beetje van je gaan houdenquote:
ons eerste COS koppeltje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Toch ben ik stilletjes een beetje van je gaan houden![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Toch ben ik stilletjes een beetje van je gaan houden![]()
karim heeft geen idee bij jo en flip gaat voor joquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:23 schreef chufi het volgende:
Sharon raadt Maik
Flip zit er naast bij Karim
Karim raadt Jo's (en kan niet meer stemmen)
en Laura raadt Karim?
Waarheen gaat het geld??
Alex zit zich boven al helemaal rijk te rekenen
Hier niet, ze liggen in het zwembad ( onder water)quote:
ik hoop hetquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:24 schreef Wilskracht het volgende:
Vanavond zit Joanna ex van Maik in de uitzending op net 5
Straks zit Alex toch nog in een geheime kamer?
Nee, er staat een blog van op de hyve van secret storyquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:24 schreef Wilskracht het volgende:
Vanavond zit Joanna ex van Maik in de uitzending op net 5
Straks zit Alex toch nog in een geheime kamer?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hier niet, ze liggen in het zwembad ( onder water)
en dan slaat flip ineens toequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
ze heeft het goed, ze heeft overleg gehad met mo en maik
krijgen we nou ook een nepbruiloft in onze cos ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ja, niet int echies hoor. Not in RL
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef Stability het volgende:
[..]
krijgen we nou ook een nepbruiloft in onze cos ?
Stef is zeer verliefd op Carmen, Bizet maakte er een opera op. Joanna kreeg daarom haar setje niet, was ze te laat mee.quote:
[..]
[..]
???????????quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Stef is zeer verliefd op Carmen, Bizet maakte er een opera op. Joanna kreeg daarom haar setje niet, was ze te laat mee.
Lol! Met als cadeau monoply geld CAP's?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Met als cadeau monoply geld CAP's?![]()
die snap ik ook niet echt...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Stef is zeer verliefd op Carmen, Bizet maakte er een opera op. Joanna kreeg daarom haar setje niet, was ze te laat mee.
Joanna ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:31 schreef Stability het volgende:
haha zet jullie foto's ff hier in , dan maak ik het fake bruidspaar wel ff
quote:
Ja mark, zet je foto hier even neer, de mijne stond er gisteren alquote:
Vannacht ontmoette Stef een vrouwtjes krekel, ze zijn nu een setje,quote:
huh? hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Janeeja... Je gedraagt je als Joanna doelde ik een beetje op
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Janeeja... Je gedraagt je als Joanna doelde ik een beetje op
?? Liet Maik weer een methaantje?quote:
Die plaat voor zijn kop is hij nog niet kwijt nu hij weer in Nederland is...dombo...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
Hello iedereen,
Wat een leuk en spannend avontuur om drie maanden met vijftien onbekende mensen opgesloten te zitten in een huis vol met geheimen! Aan het begin wist ik nog niet hoe ik het spel moest gaan spelen. Secret Story is natuurlijk een kruising tussen Big Brother en Wie is de Mol. Spel en het normale leven door elkaar heen. Ik speelde aan het begin 80 procent het spel en was 20 procent met het dagelijkse leventje bezig. s Nachts bleef het koppie maar malen over geheimpjes en clues. Als gevoelsmens komen er dan veel emoties en prikkels op je af. Gelukkig heb ik mijn weg in het huis en de groep vanaf week twee helemaal gevonden. Vriendschappen zijn ontstaan. Gerard is echt een goede vriend van me geworden! En ik ben zelfs verliefd geworden en getrouwd.
Ik ga iedereen echt heel erg missen de komende weken. We hebben de laatste weken zon hechte band opgebouwd! In het bijzonder ga ik Laura natuurlijk missen en mijn beste gappie Gerard. And off course de drie Musketiers aka Muskitos en op een feestje ook wel de drie Mojitos genoemd.
Ik heb het vrije leventje gemist zoals lekker een dagje naar het strand, terrasje pakken, uit eten en mijn familie en vrienden.
Ik ga het zwembad, de zon uit Portugal, het 24 uur met elkaar samen zijn en de mooie feestjes en opdrachten het meeste missen uit het Secret Story huis. Nu opstaan!, wat vriendelijk bedoeld was, ga ik het minste missen in de ochtend haha
Ik en Gerard hebben het Secret Story syndroom bij onszelf vastgesteld. We gaan dan ook rustig afkicken van het Secret Story huis en thuis nog af en toe bij elkaar slapen met de lichten aan, een wekker met De Stem, spiegels aan de muur waar de camera door heen kijkt en clues in alles zien. Gerard speelt het spel op een manier die dicht bij mij ligt. We vulden elkaar vaak goed aan met het delen van clues en we hebben ook dezelfde humor.
Dat ik genomineerd werd door een niet geslaagde missie van Laura is voor mijn gevoel niet haar schuld. Ik vind het natuurlijk wel jammer. Ik was nooit jaloers geworden en had alles als een missie gezien. Het was een Mission Impossible. Ik had 0 stemmen van de bewoners en kon het met iedereen goed vinden. Ik zelf heb hier niks aan kunnen doen. Maar ik ben geen slechte verliezer en er kan er maar 1 de winnaar zijn. Ik ben blij dat ik dit avontuur heb mogen beleven en kijk terug op een top tijd!
Ik ga nu lekker als eerst even met vrienden en familie bellen. En mijn schoonouders ontmoeten
niet te geloven he? die man is zo wereldvreemdquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die plaat voor zijn kop is hij nog niet kwijt nu hij weer in Nederland is...dombo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |