ik zie 4 keer het zwembadquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:12 schreef Darakka het volgende:
Zijn de zwarte schermen verdwenen? Ik krijg geen beeld.
over 7 weken wil niemand meer over of met hem dpratenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:11 schreef Stability het volgende:
ik was ff die blog van falex aan het lezen........
omg wat heeft ie een betonblok voor dat grote glimmende voorhoofd!
ik ben verliefd geworden en zelfs getrouwd!!
gerard is mijn beste gappie !!
en ik ga mn schoonouders ontmoeten!!
ik ben in staat om 112 te bellen om hem af te laten voeren naar de dichtsbijzijnde paaz afdeling
hoe kan iemand zoooooooooo dom zijn?????? hij geloofd in zn eigen dromen
ja indd. en die zogenaamde vrienden waar hij het altijd over heeft...komen denk ik ook allemaal uit zijn grote dikke sprookjesboek. wie wil hem nou als vriend hebben? je ergert je toch dood aan die man?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
over 7 weken wil niemand meer over of met hem dpraten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:15 schreef bull1966 het volgende:
sl van een uur ?
goed kan ik me ff scheren heb ondertussen een 8 weken baard
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:15 schreef bull1966 het volgende:
sl van een uur ?
doorzetten, nog maar 5 weken te gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:15 schreef bull1966 het volgende:
sl van een uur ?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
doorzetten, nog maar 5 weken te gaan
Altijd mooi hoe jij jezelf quote en om je eigen grapje lachtquote:
je we zullen wel iets van een nazorg topicje nodig hebben vrees ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef Stability het volgende:
wat gaan we na 15 mei doen? nog ff speciale topics maken en allemaal gewoon elke dag weer kletsen?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Altijd mooi hoe jij jezelf quote en om je eigen grapje lacht
dat kan ook hahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:20 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel we laten kwaliteit gewoon 24/7 SL's streamen
Toch ben ik stilletjes een beetje van je gaan houdenquote:
ons eerste COS koppeltje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Toch ben ik stilletjes een beetje van je gaan houden![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Toch ben ik stilletjes een beetje van je gaan houden![]()
karim heeft geen idee bij jo en flip gaat voor joquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:23 schreef chufi het volgende:
Sharon raadt Maik
Flip zit er naast bij Karim
Karim raadt Jo's (en kan niet meer stemmen)
en Laura raadt Karim?
Waarheen gaat het geld??
Alex zit zich boven al helemaal rijk te rekenen
Hier niet, ze liggen in het zwembad ( onder water)quote:
ik hoop hetquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:24 schreef Wilskracht het volgende:
Vanavond zit Joanna ex van Maik in de uitzending op net 5
Straks zit Alex toch nog in een geheime kamer?
Nee, er staat een blog van op de hyve van secret storyquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:24 schreef Wilskracht het volgende:
Vanavond zit Joanna ex van Maik in de uitzending op net 5
Straks zit Alex toch nog in een geheime kamer?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hier niet, ze liggen in het zwembad ( onder water)
en dan slaat flip ineens toequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
ze heeft het goed, ze heeft overleg gehad met mo en maik
krijgen we nou ook een nepbruiloft in onze cos ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ja, niet int echies hoor. Not in RL
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef Stability het volgende:
[..]
krijgen we nou ook een nepbruiloft in onze cos ?
Stef is zeer verliefd op Carmen, Bizet maakte er een opera op. Joanna kreeg daarom haar setje niet, was ze te laat mee.quote:
[..]
[..]
???????????quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Stef is zeer verliefd op Carmen, Bizet maakte er een opera op. Joanna kreeg daarom haar setje niet, was ze te laat mee.
Lol! Met als cadeau monoply geld CAP's?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Met als cadeau monoply geld CAP's?![]()
die snap ik ook niet echt...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Stef is zeer verliefd op Carmen, Bizet maakte er een opera op. Joanna kreeg daarom haar setje niet, was ze te laat mee.
Joanna ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:31 schreef Stability het volgende:
haha zet jullie foto's ff hier in , dan maak ik het fake bruidspaar wel ff
quote:
Ja mark, zet je foto hier even neer, de mijne stond er gisteren alquote:
Vannacht ontmoette Stef een vrouwtjes krekel, ze zijn nu een setje,quote:
huh? hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Janeeja... Je gedraagt je als Joanna doelde ik een beetje op
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Janeeja... Je gedraagt je als Joanna doelde ik een beetje op
?? Liet Maik weer een methaantje?quote:
Die plaat voor zijn kop is hij nog niet kwijt nu hij weer in Nederland is...dombo...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
Hello iedereen,
Wat een leuk en spannend avontuur om drie maanden met vijftien onbekende mensen opgesloten te zitten in een huis vol met geheimen! Aan het begin wist ik nog niet hoe ik het spel moest gaan spelen. Secret Story is natuurlijk een kruising tussen Big Brother en Wie is de Mol. Spel en het normale leven door elkaar heen. Ik speelde aan het begin 80 procent het spel en was 20 procent met het dagelijkse leventje bezig. s Nachts bleef het koppie maar malen over geheimpjes en clues. Als gevoelsmens komen er dan veel emoties en prikkels op je af. Gelukkig heb ik mijn weg in het huis en de groep vanaf week twee helemaal gevonden. Vriendschappen zijn ontstaan. Gerard is echt een goede vriend van me geworden! En ik ben zelfs verliefd geworden en getrouwd.
Ik ga iedereen echt heel erg missen de komende weken. We hebben de laatste weken zon hechte band opgebouwd! In het bijzonder ga ik Laura natuurlijk missen en mijn beste gappie Gerard. And off course de drie Musketiers aka Muskitos en op een feestje ook wel de drie Mojitos genoemd.
Ik heb het vrije leventje gemist zoals lekker een dagje naar het strand, terrasje pakken, uit eten en mijn familie en vrienden.
Ik ga het zwembad, de zon uit Portugal, het 24 uur met elkaar samen zijn en de mooie feestjes en opdrachten het meeste missen uit het Secret Story huis. Nu opstaan!, wat vriendelijk bedoeld was, ga ik het minste missen in de ochtend haha
Ik en Gerard hebben het Secret Story syndroom bij onszelf vastgesteld. We gaan dan ook rustig afkicken van het Secret Story huis en thuis nog af en toe bij elkaar slapen met de lichten aan, een wekker met De Stem, spiegels aan de muur waar de camera door heen kijkt en clues in alles zien. Gerard speelt het spel op een manier die dicht bij mij ligt. We vulden elkaar vaak goed aan met het delen van clues en we hebben ook dezelfde humor.
Dat ik genomineerd werd door een niet geslaagde missie van Laura is voor mijn gevoel niet haar schuld. Ik vind het natuurlijk wel jammer. Ik was nooit jaloers geworden en had alles als een missie gezien. Het was een Mission Impossible. Ik had 0 stemmen van de bewoners en kon het met iedereen goed vinden. Ik zelf heb hier niks aan kunnen doen. Maar ik ben geen slechte verliezer en er kan er maar 1 de winnaar zijn. Ik ben blij dat ik dit avontuur heb mogen beleven en kijk terug op een top tijd!
Ik ga nu lekker als eerst even met vrienden en familie bellen. En mijn schoonouders ontmoeten
niet te geloven he? die man is zo wereldvreemdquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die plaat voor zijn kop is hij nog niet kwijt nu hij weer in Nederland is...dombo...
Je zou zo de tv in duiken he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:37 schreef Je_Psychiater het volgende:
Het water "streamed" nog steeds in het zembad.
Waar woont hij eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:37 schreef Stability het volgende:
[..]
niet te geloven he? die man is zo wereldvreemd
Echt hequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die plaat voor zijn kop is hij nog niet kwijt nu hij weer in Nederland is...dombo...
stront voorop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
Ik en Gerard hebben het Secret Story syndroom bij onszelf vastgesteld. We gaan dan ook rustig afkicken van het Secret Story huis en thuis nog af en toe bij elkaar slapen met de lichten aan, een wekker met De Stem, spiegels aan de muur waar de camera door heen kijkt en clues in alles zien. Gerard speelt het spel op een manier die dicht bij mij ligt. We vulden elkaar vaak goed aan met het delen van clues en we hebben ook dezelfde humor.
ik dacht in alphen a/d rijn, maar weet het niet zekerquote:
das vlak bij mijquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Oegstgeest vlakbij Kasteel Oud Poelgeest
Ooooooooooo mooie hond!! Ben gek op grote hondenquote:
nee, ze hadden zichzelf al gekoppeld hoor , heb ik echt niet gedaan,zou niet durvenquote:
Ja! Daar zegt hij toch dat hij vrouwen kan doorgronden?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:39 schreef freaky40 het volgende:
Ooit die introductie video van hem wel eens gezien op secretstory.nl Is echt om te gieren!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:40 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ja! Daar zegt hij toch dat vrouwen kan doorgronden?
Ja, helemaal vol van zichzelf, mensenkennis en meer blabla. Ongekend.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:40 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ja! Daar zegt hij toch dat vrouwen kan doorgronden?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ooooooooooo mooie hond!! Ben gek op grote honden
ik moet ze dan wel alletwee hebben....ook die van annelies ! en die van mark is ook wegquote:
quote:SST Site POLL
Wat maakt Karim zo leuk?
Zijn muzikaliteit 12%
Zijn modegevoel 4%
Zijn positieve inborst 84%
nou ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
Nog even en dan is Alex weer te bewonderen en aanbidden in de uitzending over een uur of twee.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:49 schreef bollokus het volgende:
papapapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam ik zie een streamlock
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:49 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Modegevoel Karim 4%....
Voorlopig geen rode broeken in de mode...
jup 0 van de bewoners en ook niks van de kijkersquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
Hello iedereen,
Wat een leuk en spannend avontuur om drie maanden met vijftien onbekende mensen opgesloten te zitten in een huis vol met geheimen! Aan het begin wist ik nog niet hoe ik het spel moest gaan spelen. Secret Story is natuurlijk een kruising tussen Big Brother en Wie is de Mol. Spel en het normale leven door elkaar heen. Ik speelde aan het begin 80 procent het spel en was 20 procent met het dagelijkse leventje bezig. s Nachts bleef het koppie maar malen over geheimpjes en clues. Als gevoelsmens komen er dan veel emoties en prikkels op je af. Gelukkig heb ik mijn weg in het huis en de groep vanaf week twee helemaal gevonden. Vriendschappen zijn ontstaan. Gerard is echt een goede vriend van me geworden! En ik ben zelfs verliefd geworden en getrouwd.
Ik ga iedereen echt heel erg missen de komende weken. We hebben de laatste weken zon hechte band opgebouwd! In het bijzonder ga ik Laura natuurlijk missen en mijn beste gappie Gerard. And off course de drie Musketiers aka Muskitos en op een feestje ook wel de drie Mojitos genoemd.
Ik heb het vrije leventje gemist zoals lekker een dagje naar het strand, terrasje pakken, uit eten en mijn familie en vrienden.
Ik ga het zwembad, de zon uit Portugal, het 24 uur met elkaar samen zijn en de mooie feestjes en opdrachten het meeste missen uit het Secret Story huis. Nu opstaan!, wat vriendelijk bedoeld was, ga ik het minste missen in de ochtend haha
Dat ik genomineerd werd door een niet geslaagde missie van Laura is voor mijn gevoel niet haar schuld. Ik vind het natuurlijk wel jammer. Ik was nooit jaloers geworden en had alles als een missie gezien. Het was een Mission Impossible. Ik had 0 stemmen van de bewoners en kon het met iedereen goed vinden. Ik zelf heb hier niks aan kunnen doen. Maar ik ben geen slechte verliezer en er kan er maar 1 de winnaar zijn. Ik ben blij dat ik dit avontuur heb mogen beleven en kijk terug op een top tijd!
Ik ga nu lekker als eerst even met vrienden en familie bellen. En mijn schoonouders ontmoeten
vanaf 5 uurquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:51 schreef diditje64 het volgende:
Ik ga het gewoon even vragen ;-) hoelang is er al een streamlock en hebben jullie enig idee waarvoor?
Kom net terug uit mijn werk en aangezien er toch niet geCOSt kan worden
Meer dan een uur, maik's geheim is geraden door Sharonquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:51 schreef diditje64 het volgende:
Ik ga het gewoon even vragen ;-) hoelang is er al een streamlock en hebben jullie enig idee waarvoor?
Kom net terug uit mijn werk en aangezien er toch niet geCOSt kan worden
damn en ik had er net 4 gehaaldquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:49 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Modegevoel Karim 4%....
Voorlopig geen rode broeken in de mode...
quote:
heeft hij weer eens wat afgedwongen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat het geheim van Maik geraden is. Maar hoezo mag Flip als eerste drukken als de KvdW weer opengaat?
en joquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:54 schreef diditje64 het volgende:
betekend dit dat karim de enige is met zen geheim nog ?
Denk het ook zoals ik Maik hoor pratenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat het geheim van Maik geraden is. Maar hoezo mag Flip als eerste drukken als de KvdW weer opengaat?
joanna ook nogquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:54 schreef diditje64 het volgende:
betekend dit dat karim de enige is met zen geheim nog ?
Blijkbaar, dit klopt toch niet? Hij was ook zwaar pissed toen Sharon vanmiddag als eerste drukte. Onsportieve klootzak.quote:
waarschijnlijk gecommuniceerd met dat stomme boekquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:54 schreef Urb het volgende:
Flip denkt dat hij de enige is die Joanna's geheim weet en lijkt trots dat hij het helemaal zelf uitgepuzzelt heeft, nou als hij het echt weet dan heeft ie het vast gewoon van Joanna gehad.
quote:Rosevink #sstnl Waar is dat feestje? Daar is dat feestje! Althans, dat gaat er aankomen voor zowel fam. Verweijen als voor productie van SST, lol! ^^
30 minutes ago via TweetDeck
Ja of een ander sneaky trucje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:57 schreef diditje64 het volgende:
[..]
waarschijnlijk gecommuniceerd met dat stomme boek
heb jij voor mij misschien een linkje naar Huubs twitter ???quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:58 schreef Urb het volgende:
Huub heeft het op twitter over een aankomende openbaring over de connectie tussen MamaJo en SST, weet iemand daar al meer van?
[..]
[..]
Ja of een ander sneaky trucje.![]()
Na 15 mei gaan we natuurlijk gewoon weer verder streamen bij Opaatjequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef Stability het volgende:
wat gaan we na 15 mei doen? nog ff speciale topics maken en allemaal gewoon elke dag weer kletsen?
Dat is Huub niet maar de broer van Jurien. Die loopt altijd te trollen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:58 schreef Urb het volgende:
Huub heeft het op twitter over een aankomende openbaring over de connectie tussen MamaJo en SST, weet iemand daar al meer van?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
mijn god wat walg ik van dat wijf zeg
Je weet toch dat mamamjo betaalt voor een privéstream.quote:
het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet toch dat mamamjo betaalt voor een privéstream.
Correctie: MAMAJO zou verboden moeten wordenquote:
Ah dacht dat dat alleen SST_Spammer was maarja ook goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is Huub niet maar de broer van Jurien. Die loopt altijd te trollen.
dat mompel ik netquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef Stability het volgende:
de camera's volgen haar gewoon ! niet normaal meer
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah dacht dat dat alleen SST_Spammer was maarja ook goed.![]()
Er kan toch een kern van waarheid in zitten. Ik hoop wel dat het uitkomt iig. Het zou me niks verbazen als Guido en Alex beiden geofferd zijn om FLip en in-direct Joanna erin te houden.![]()
Kan iemand zich nog herinneren dat Aafke het had over de screening en dat Joanna toen al bij de crew van het programma zat enzo? Toen kreeg ze meteen eenwaarschuwing, was vast geen toeval.![]()
die camera mannen zijn toch portugezen?quote:
En dan nooit bij de groep liggen maar op een plekje in de tuin waar niemand ligt. Ik plak altijd Post-Its op mijn scherm.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef Stability het volgende:
de camera's volgen haar gewoon ! niet normaal meer
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan nooit bij de groep liggen maar op een plekje in de tuin waar niemand ligt. Ik plak altijd Post-Its op mijn scherm.
van die vieze ouwe geile mannetjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:05 schreef Stability het volgende:
[..]
die camera mannen zijn toch portugezen?
Ik zie wel het volgende dealtje:quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Er kan toch een kern van waarheid in zitten. Ik hoop wel dat het uitkomt iig. Het zou me niks verbazen als Guido en Alex beiden geofferd zijn om FLip en in-direct Joanna erin te houden.![]()
Kan iemand zich nog herinneren dat Aafke het had over de screening en dat Joanna toen al bij de crew van het programma zat enzo? Toen kreeg ze meteen eenwaarschuwing, was vast geen toeval.![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef Blackprinces het volgende:
weet je wat ik me helemaal niet kan voorstellen?
Heb net eens op ss site gekeken...mo en jo hebben nog fans ook
brugklassertjes neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef Blackprinces het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:07 schreef Flashbox het volgende:
ik klikte....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou zeker mooi zijn maar ik geloof er weinig van.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef Urb het volgende:
ik vraag het me nog steeds af....hoe hebben ze dit groepje in godsnaam zo bijelkaar gekregen?!quote:
Hummerquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vraag het me nog steeds af....hoe hebben ze dit groepje in godsnaam zo bijelkaar gekregen?!
iene miene mutte.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vraag het me nog steeds af....hoe hebben ze dit groepje in godsnaam zo bijelkaar gekregen?!
Hummie wordt er steeds beter inquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:08 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is zeker zo inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:09 schreef rico80 het volgende:
Eigenlijk vind ik Maik, hoe saai ook, wel een soort van stoer. Ik ga m steeds meer waarderen. Er zijn weinig mannen die zo nonchalant over een borstverkleining praten, of even tussen neus en lippen door melden dat ze bi zijn, of die de confrontatie met zn ex en Mo zo belachelijk ontspannen ondergaat.
sharon heeft op maik gedrukt. Ze heeft het goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:10 schreef meneertje1972 het volgende:
Hallo net naar de kapper geweest is er gedrukt?
Ik zie Joanna in de tuin op tv en ze gaat praten over Dennis en meteen Stream Lock.
laat zien !!! toch niet bij stervio he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:10 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik zie Joanna in de tuin op tv en ze gaat praten over Dennis en meteen Stream Lock.
Laat dat maar aan Hummie over.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:08 schreef Stability het volgende:
En verdiendquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:05 schreef Urb het volgende:
On the up-side Sharon heeft nu dus zo'n 37.000 in d'r kluis.![]()
![]()
teruglezen, loser....quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:10 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja Sharon op maik, goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:10 schreef meneertje1972 het volgende:
Die hebben een disco en wij zijn niet uitgenodigd. Wij zijn te goed in discodansen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:10 schreef superkokje het volgende:
waarom is flip en jo zijn toch geblocked
zeker eieren
oops haha, ja Maik is zn geheim kwijtquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:10 schreef meneertje1972 het volgende:
ja , dat is volgens mij ook niet een van de slimstenquote:
Lijkt er wel op jah, ze zijn volop aan het plannen al...quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:12 schreef Blackprinces het volgende:
zijn mo en mail nu al afscheid aan t nemen?? Ze hebben nog een week hoor....
zucht.....en niemand die dan zegt gedraag je dan ook niet zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:12 schreef rico80 het volgende:
Haha Moniek zegt: "Hallo we zijn 30 we zijn geen kinderen meer"
oh...dat beseft ze dus welquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:12 schreef rico80 het volgende:
gedraag je daar dan ook naar viezen kudtquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:12 schreef rico80 het volgende:
Nee bij mijn broertje hier.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:10 schreef Stability het volgende:
[..]
laat zien !!! toch niet bij stervio he?
wel hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zucht.....en niemand die dan zegt gedraag je dan ook niet zo
Toen ik 14-15 was zei ik ook tegen mn ouders fak jullie ik ben geen kind meer!quote:
Zelfs de regie die daarin meegaat...quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zucht.....en niemand die dan zegt gedraag je dan ook niet zo
ja knippen en plakken voor onnozelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna therapeutisch aan het knutselen?
dat roept ze wel vaker dat ze 30 is, misschien dat ze zich over een jaar of 10-15 ook als 30 gaat gedragenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:12 schreef rico80 het volgende:
Verjaardagsknutselen voor dummiesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:13 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja knippen en plakken voor onnozelen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:14 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat roept ze wel vaker dat ze 30 is, misschien dat ze zich over een jaar of 10-15 ook als 30 gaat gedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Verjaardagsknutselen voor dummies
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:14 schreef knagsje het volgende:
waar is flipje????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog niet zo origineel...
waar is flipje????Wist niet dat Herr Flipp een teef wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am not a complete idiot, some parts are still missing
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:15 schreef Blackprinces het volgende:
Mo hoopt dat er niet nog meer konijnen uit maik ze hoed komen .....
Ja!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:16 schreef Misiuuu het volgende:
SL eraf! Is het geraden? Of is hetnog niet toevallig gehoord
Jazeker.... Maik heeft al vrijuit gesproken over zijn borstverkleiningquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:16 schreef Misiuuu het volgende:
SL eraf! Is het geraden? Of is hetnog niet toevallig gehoord
ik weet nog goed, toen maik's clou in huis kwam...die borsten...quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:15 schreef Blackprinces het volgende:
Mo hoopt dat er niet nog meer konijnen uit maik ze hoed komen .....
waar is flipje????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alex: "Ik neem Laura niets kwalijk. Het was een moeilijke missie en ik had het toch wel doorgehad." Als het aan hem ligt gaan ze na Secret Story verder met hun relatie. "We hebben echt een relatie en zijn allebei verliefd. Als het goed is zie ik haar over vijf weken weer als ze de finale haalt. We hebben al afgesproken dat we samen alle afleveringen samen terug gaan kijken."quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:16 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ijd___.html?sn=prive
ja streams doen het allemaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:17 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb tv aan maar doen de streams het weer ik wil geen Joanna (NU FF NIET)
Ze wist er in ieder geval al van, niet leuk. Ik hoopte op hysterische mo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:16 schreef Stability het volgende:
[..]
ik weet nog goed, toen maik's clou in huis kwam...die borsten...
mo riep: oh maik ga niet zeggen dat dat OOK bij jou hoort hoor! doe me dat niet aan...dat was vlak nadat ze hoorde dat hij bi was
hahahahahahahhaha
ik vind het echt zieligquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:17 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Alex: "Ik neem Laura niets kwalijk. Het was een moeilijke missie en ik had het toch wel doorgehad." Als het aan hem ligt gaan ze na Secret Story verder met hun relatie. "We hebben echt een relatie en zijn allebei verliefd. Als het goed is zie ik haar over vijf weken weer als ze de finale haalt. We hebben al afgesproken dat we samen alle afleveringen samen terug gaan kijken."
Wat een sukkel
hij ging toch samen met gerard de zooi terugkijken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:17 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
We hebben al afgesproken dat we samen alle afleveringen samen terug gaan kijken."
FAKKING LOOOOSAH! Alle afleveringen terugkijken, yeah righ! Lees de cosjes maar verrekte Maaaaaaik zuigertquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:17 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Alex: "Ik neem Laura niets kwalijk. Het was een moeilijke missie en ik had het toch wel doorgehad." Als het aan hem ligt gaan ze na Secret Story verder met hun relatie. "We hebben echt een relatie en zijn allebei verliefd. Als het goed is zie ik haar over vijf weken weer als ze de finale haalt. We hebben al afgesproken dat we samen alle afleveringen samen terug gaan kijken."
Wat een sukkel
Falex kijkt alles gewoon 2xquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij ging toch samen met gerard de zooi terugkijken?
of zit gerard straks ook weer met haar opgescheept?!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:18 schreef beequeen het volgende:
Jo ging voor haar vlekjes naar een ostheopaat?
Op zn Hyves staat hetzelfde. Volgens mij is net zoals bij alle andere bewoners op de avond van de exit, dus gisteren, direct erna geschreven. Dus voor hij beelden gezien heeft of met familie of vrienden gesproken heeft. Kan me niet voorstellen dat ie anders nog zo positief zou zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:17 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Wat een sukkel
[/plaatvoorjekop]quote:Alex: "Ik neem Laura niets kwalijk. Het was een moeilijke missie en ik had het toch wel doorgehad." Als het aan hem ligt gaan ze na Secret Story verder met hun relatie. "We hebben echt een relatie en zijn allebei verliefd. Als het goed is zie ik haar over vijf weken weer als ze de finale haalt. We hebben al afgesproken dat we samen alle afleveringen samen terug gaan kijken."
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef Blackprinces het volgende:
de grootste golddigger ooitquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Op zn Hyves staat hetzelfde. Volgens mij is net zoals bij alle andere bewoners op de avond van de exit, dus gisteren, direct erna geschreven. Dus voor hij beelden gezien heeft of met familie of vrienden gesproken heeft. Kan me niet voorstellen dat ie anders nog zo positief zou zijn.
Laura heeft vandaag nog geen 1 (!!!!) keer over Alex gesproken, maar wel continu over hoe fakking kut het is dat haar kluis gehalveerd is. Wat een weggooier, eentje die over lijken gaat met dr flaporen.
Ja, Jo is eigenlijk stiekem een bekstekkende schorpioen en moet af en toe haar harnas laten masseren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:18 schreef beequeen het volgende:
Jo ging voor haar vlekjes naar een ostheopaat?
Hebben we toch nog iets gevonden wat ze vol overgave blijft proberen!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hebben we toch nog iets gevonden wat ze vol overgave blijft proberen!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |