En dan nooit bij de groep liggen maar op een plekje in de tuin waar niemand ligt. Ik plak altijd Post-Its op mijn scherm.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef Stability het volgende:
de camera's volgen haar gewoon ! niet normaal meer
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan nooit bij de groep liggen maar op een plekje in de tuin waar niemand ligt. Ik plak altijd Post-Its op mijn scherm.
van die vieze ouwe geile mannetjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:05 schreef Stability het volgende:
[..]
die camera mannen zijn toch portugezen?
Ik zie wel het volgende dealtje:quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah dacht dat dat alleen SST_Spammer was maarja ook goed.![]()
Er kan toch een kern van waarheid in zitten. Ik hoop wel dat het uitkomt iig. Het zou me niks verbazen als Guido en Alex beiden geofferd zijn om FLip en in-direct Joanna erin te houden.![]()
Kan iemand zich nog herinneren dat Aafke het had over de screening en dat Joanna toen al bij de crew van het programma zat enzo? Toen kreeg ze meteen eenwaarschuwing, was vast geen toeval.![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef Blackprinces het volgende:
weet je wat ik me helemaal niet kan voorstellen?
Heb net eens op ss site gekeken...mo en jo hebben nog fans ook
brugklassertjes neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef Blackprinces het volgende:
weet je wat ik me helemaal niet kan voorstellen?
Heb net eens op ss site gekeken...mo en jo hebben nog fans ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:07 schreef Flashbox het volgende:
ik klikte....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou zeker mooi zijn maar ik geloof er weinig van.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef Urb het volgende:
Ah dacht dat dat alleen SST_Spammer was maarja ook goed.![]()
Er kan toch een kern van waarheid in zitten. Ik hoop wel dat het uitkomt iig. Het zou me niks verbazen als Guido en Alex beiden geofferd zijn om FLip en in-direct Joanna erin te houden.![]()
Kan iemand zich nog herinneren dat Aafke het had over de screening en dat Joanna toen al bij de crew van het programma zat enzo? Toen kreeg ze meteen eenwaarschuwing, was vast geen toeval.![]()
ik vraag het me nog steeds af....hoe hebben ze dit groepje in godsnaam zo bijelkaar gekregen?!quote:
Hummerquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vraag het me nog steeds af....hoe hebben ze dit groepje in godsnaam zo bijelkaar gekregen?!
iene miene mutte.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vraag het me nog steeds af....hoe hebben ze dit groepje in godsnaam zo bijelkaar gekregen?!
Hummie wordt er steeds beter inquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:08 schreef Stability het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |