quote:
heeft hij weer eens wat afgedwongen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat het geheim van Maik geraden is. Maar hoezo mag Flip als eerste drukken als de KvdW weer opengaat?
en joquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:54 schreef diditje64 het volgende:
betekend dit dat karim de enige is met zen geheim nog ?
Denk het ook zoals ik Maik hoor pratenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat het geheim van Maik geraden is. Maar hoezo mag Flip als eerste drukken als de KvdW weer opengaat?
joanna ook nogquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:54 schreef diditje64 het volgende:
betekend dit dat karim de enige is met zen geheim nog ?
Blijkbaar, dit klopt toch niet? Hij was ook zwaar pissed toen Sharon vanmiddag als eerste drukte. Onsportieve klootzak.quote:
waarschijnlijk gecommuniceerd met dat stomme boekquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:54 schreef Urb het volgende:
Flip denkt dat hij de enige is die Joanna's geheim weet en lijkt trots dat hij het helemaal zelf uitgepuzzelt heeft, nou als hij het echt weet dan heeft ie het vast gewoon van Joanna gehad.
quote:Rosevink #sstnl Waar is dat feestje? Daar is dat feestje! Althans, dat gaat er aankomen voor zowel fam. Verweijen als voor productie van SST, lol! ^^
30 minutes ago via TweetDeck
Ja of een ander sneaky trucje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:57 schreef diditje64 het volgende:
[..]
waarschijnlijk gecommuniceerd met dat stomme boek
heb jij voor mij misschien een linkje naar Huubs twitter ???quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:58 schreef Urb het volgende:
Huub heeft het op twitter over een aankomende openbaring over de connectie tussen MamaJo en SST, weet iemand daar al meer van?
[..]
[..]
Ja of een ander sneaky trucje.![]()
Na 15 mei gaan we natuurlijk gewoon weer verder streamen bij Opaatjequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef Stability het volgende:
wat gaan we na 15 mei doen? nog ff speciale topics maken en allemaal gewoon elke dag weer kletsen?
Dat is Huub niet maar de broer van Jurien. Die loopt altijd te trollen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:58 schreef Urb het volgende:
Huub heeft het op twitter over een aankomende openbaring over de connectie tussen MamaJo en SST, weet iemand daar al meer van?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
mijn god wat walg ik van dat wijf zeg
Je weet toch dat mamamjo betaalt voor een privéstream.quote:
het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet toch dat mamamjo betaalt voor een privéstream.
Correctie: MAMAJO zou verboden moeten wordenquote:
Ah dacht dat dat alleen SST_Spammer was maarja ook goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is Huub niet maar de broer van Jurien. Die loopt altijd te trollen.
dat mompel ik netquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef Stability het volgende:
de camera's volgen haar gewoon ! niet normaal meer
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah dacht dat dat alleen SST_Spammer was maarja ook goed.![]()
Er kan toch een kern van waarheid in zitten. Ik hoop wel dat het uitkomt iig. Het zou me niks verbazen als Guido en Alex beiden geofferd zijn om FLip en in-direct Joanna erin te houden.![]()
Kan iemand zich nog herinneren dat Aafke het had over de screening en dat Joanna toen al bij de crew van het programma zat enzo? Toen kreeg ze meteen eenwaarschuwing, was vast geen toeval.![]()
die camera mannen zijn toch portugezen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |