weet ik nie??????quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stability je foto opgeslagen? Ik was weg
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef Annelies-G het volgende:
Ow, ik ben erg, mijn man zeidat hij er zo weer was. Ik ja zeggen, maar is niet tot mij doorgedrongen. Auto is weg en ik weet niet eens waar hij naar toe is, hoe erg is dat
Maik zijn pot is nu ook leeg, helpt niet....quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
maik heeft nog wel wat voor in je potje
ja ik ga hem maken...moet ff goeie foto zoeken waar jullie in kunnenquote:
Als ie maar niet effe een pakje sigaretten is gaan halen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef Annelies-G het volgende:
Ow, ik ben erg, mijn man zeidat hij er zo weer was. Ik ja zeggen, maar is niet tot mij doorgedrongen. Auto is weg en ik weet niet eens waar hij naar toe is, hoe erg is dat
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik ga hem maken...moet ff goeie foto zoeken waar jullie in kunnen
uhhh zijn roompotje bedoelde ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Maik zijn pot is nu ook leeg, helpt niet....
Wensquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Wilskracht het volgende:
Streamlock gaat Alex weer het huis in?
ja dus hahaha, ze heeft de mijne al. Oud wijfie met toy boy wordt hetquote:
Nee, opgespoten lip moest het weer over 'flugelsletjes' hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Wilskracht het volgende:
Streamlock gaat Alex weer het huis in?
Ik ook, ik gun het haar van harte.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Sharon SS gaat winnen. Ik heb hier wel vrede mee.
Wat ik stom vind is dat ze de % van de uitslag niet bekend maken.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ja dus hahaha, ze heeft de mijne al. Oud wijfie met toy boy wordt hetze is aan het freubelen dus bereid je maar voor op een romance met een vrouw van 45
HIj rookt niet meer hahahaa, denk dat hij rose bier voor mij is gaan halenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Als ie maar niet effe een pakje sigaretten is gaan halen!
Wat is ze zelf dan.. grootse flugelslet die ik ooit gezien heb..quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, opgespoten lip moest het weer over 'flugelsletjes' hebben.
is in de bonus bij de AH zag ik netquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
HIj rookt niet meer hahahaa, denk dat hij rose bier voor mij is gaan halen
zoiets zou mij nou niet gebeuren, als ik aan de streams en hier op Fok zitquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef Annelies-G het volgende:
Nee jongen, zij is een champagnedel, verschil moet er zijn..quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Wat is ze zelf dan.. grootse flugelslet die ik ooit gezien heb..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb ze even gemaild of MamaJo de streamlock-knop soms in gijzeling heeft
goedzo!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |