Ja dat ie haar kluis verprutst heeft. Echt geen spoortje van verdriet te vinden hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt best mee, speelt gewoon het spel. En ja ze heeft het wel over voldemort gehad helaas
hmmm zo dik waren ze niet met elkaar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:23 schreef Stranger1977 het volgende:
Maaaaik zal holmaatje Analex wel missen gok ik
je bedoeld die lul die dr helft van dr kluis meenam?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt best mee, speelt gewoon het spel. En ja ze heeft het wel over voldemort gehad helaas
die jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
je bedoeld die lul die dr helft van dr kluis meenam?
Dat zei Laura over hem toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Flip kijkt naar de tieten van Jo en krijgt een stijve? Hij moest snel opstaan omdat hij een strak broekje aan heeft.quote:
Gemeenschap van goederen????quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Zit wat in ja,...quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hmmm zo dik waren ze niet met elkaar.
Maik heeft al een gaatje in het huis.
Ze heeft een keer gesproken over haar "man".quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze heeft een keer gesproken over haar "man".
Ze sprak de " " bijna uit
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
schaar in der oogbal is ook wel leuk
[..]
[..]
[..]
Abortus....quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:25 schreef Stranger1977 het volgende:
GATVERDAMME! 23 en dan al vol met striemen zitten zonder ook maar een kind op de wereld gezet te hebben. Er zijn dingen die je ook liever niet ziet!
[..]
oh die vreselijke avatar van jou lolquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Toch zielig voro Laura dat haar kluis gehalveerd is..
Maar goed voor Sjer die is fakking rijk nu ineens!
Las ook dat flip flink over de zeik was dat sharon zonder overleg gedrukt had.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
Mooi gaat het plannetje van Jo mooi niet door om flip rijk te maken
die kluis had leeg moeten zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Waar kan ik het interview met papamo lezen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Is die er geweest dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar kan ik het interview met papamo lezen?
gisteren in de live, in een van de cossen van gisteravond staan filmpjesquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar kan ik het interview met papamo lezen?
Hij was in de buurt en zou langsrijden..quote:
en Joanna is daar 1 vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:25 schreef Stranger1977 het volgende:
GATVERDAMME! 23 en dan al vol met striemen zitten zonder ook maar een kind op de wereld gezet te hebben. Er zijn dingen die je ook liever niet ziet!
Als de KvdW weer opengaat mag Flip als eerste drukken. Hoezo niet gemanipuleerd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:27 schreef bamby het volgende:
Las ook dat flip flink over de zeik was dat sharon zonder overleg gedrukt had.
Als hij bezet is denk ik.....wat een leuke vent heb je. En ik gun het iemand dan ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:28 schreef rico80 het volgende:
Bezette mannen zijn wél sexy. Je hebt echt veel meer sjans als je een relatie hebt. Vrouwenlogica: als zij op m valt moet er wel iets leuks aan m zijn. En: als hij niemand heeft zal er wel iets mis met m zijn :s
Ow moeten ze zich bij Flip komen verantwoorden?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:27 schreef bamby het volgende:
[..]
Las ook dat flip flink over de zeik was dat sharon zonder overleg gedrukt had.
Wat weet jij van vrouwenlogica?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:28 schreef rico80 het volgende:
Bezette mannen zijn wél sexy. Je hebt echt veel meer sjans als je een relatie hebt. Vrouwenlogica: als zij op m valt moet er wel iets leuks aan m zijn. En: als hij niemand heeft zal er wel iets mis met m zijn :s
Oke, dat bortus is er hier bij verzonnenquote:
de rest weet geheim van jo toch niet dus is beter dat flip eerst drukt, spaart die anderen weer geld uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als de KvdW weer opengaat mag Flip als eerste drukken. Hoezo niet gemanipuleerd?
Nee, dit is wel eens door een vrouw verteld aan me, toen ik dus zei dat ik als ik vrijgezel was altijd zo mn best moest doen, maar als ik dan een vriendinnetje had ik overal ineens "opties" had. ( ja klinkt fout, zeg niet dat ik gebruik gemaakt heb van die optiesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat weet jij van vrouwenlogica?
Is dat jouw geheim?
Ik ben omgebouwd?
Als jij nou eens wat minder ging typen, had ik minder de neiging mijn beeldscherm af te schieten...quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Vrouwen en Logica?
Wel een Logica die je niet aan kunt leren vrees ik dan..
die avatarquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Vrouwen en Logica?
Wel een Logica die je niet aan kunt leren vrees ik dan..
Mooi zo, hebben ze zijn tieten al geinspecteerd?quote:
Gerard is anders best seksehquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus bezette mannen zijn niet sexy maakt dat Alex op de 5e plek eindigde?
Heb ook wel eens zoiets gedacht in een dronken buiquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, dit is wel eens door een vrouw verteld aan me, toen ik dus zei dat ik als ik vrijgezel was altijd zo mn best moest doen, maar als ik dan een vriendinnetje had ik overal ineens "opties" had. ( ja klinkt fout, zeg niet dat ik gebruik gemaakt heb van die opties)
Ja he?quote:
Gerard is erg sexy, maar zou hem niet doenquote:
niet mijn type, maar wel mijn favorietquote:
Wat is er aan de hand met die aangereden lantaarnpaal?quote:
Waarom knipt ze eigenlijk hartjes, is dat bekend?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef Blackprinces het volgende:
ze wil de hartjes in een envelop gaan stoppen????
Gelul, Jo wil alleen zijn kluis spekken, dat hebben ze samen afgesproken. Vind je dat eerlijk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:30 schreef Vultarian het volgende:
de rest weet geheim van jo toch niet dus is beter dat flip eerst drukt, spaart die anderen weer geld uit
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met die aangereden lantaarnpaal?
Zo wil ze haar liefde voor Dennis afsluitenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom knipt ze eigenlijk hartjes, is dat bekend?
er werd eerst gedacht voor dr broertje maar is dus ter afsluiting van haar liefdequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom knipt ze eigenlijk hartjes, is dat bekend?
ze spoort niet, ze spoort gewoon nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
er werd eerst gedacht voor dr broertje maar is dus ter afsluiting van haar liefde
Ze heeft een gesprek met een prutspsycholoog gehad?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zo wil ze haar liefde voor Dennis afsluiten
het tuinhek heeft last van boktorrenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met die aangereden lantaarnpaal?
Jezus fuck, hoe lang gaat die rituele afsluiting nog duren? Spaar ons!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
er werd eerst gedacht voor dr broertje maar is dus ter afsluiting van haar liefde
Ik zal korter en bondiger proberen te typen, dan kan ik meer meningen posten!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als jij nou eens wat minder ging typen, had ik minder de neiging mijn beeldscherm af te schieten...
tja...heeeeeeeeel apart moet ik zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dit is ronduit zielig. Hoe volwassen ben je dan. Zweep derover en klaar!quote:
EENS !!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef knagsje het volgende:
ik als man vind de mannen in sst ook beter dan de vrouwen hoor....karim en geer dan he...
Ik vind het ook een lekker ding.quote:
Het enige juiste antwoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ze spoort niet, ze spoort gewoon niet
ik zou haar door elkaar gerammeld hebben met de woorden doe normaal zielig stuk vreten dat je er bentquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:35 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dit is ronduit zielig. Hoe volwassen ben je dan. Zweep derover en klaar!
Die gaat zo met papieren hoedjes vieren dat ze vrij is....quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |