is daar een filmpje van?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef MargrietV het volgende:
wat was het lachen vanmorgen met Gerard, een half uur lang de oren van je kop kletsen.
Over Fenneke: de binding in de soep is vermicelli. Dacht dat ik niet meer bijkwam!
Ja tuurlijk! Ik snap best dat die gast een beetje beschermd moet worden tegen wat er allemaal door dat wicht over hem de lucht in geslingerd wordt, maar dan geven ze haar maar een dikke sanctie als ze het steeds doet ipv die streamlocks.quote:
preciesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Ik snap best dat die gast een beetje beschermd moet worden tegen wat er allemaal door dat wicht over hem de lucht in geslingerd wordt, maar dan geven ze haar maar een dikke sanctie als ze het steeds doet ipv die streamlocks.
Mijn idee, haal die aandachtshoer maar lekker naar huis, dit gaat nergens meer over.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Ik snap best dat die gast een beetje beschermd moet worden tegen wat er allemaal door dat wicht over hem de lucht in geslingerd wordt, maar dan geven ze haar maar een dikke sanctie als ze het steeds doet ipv die streamlocks.
Ik geloof dat Flash de hele voordracht heeft opgenomenquote:
ik vind het wel een mooi zwembad hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb ze even gemaild of MamaJo de streamlock-knop soms in gijzeling heeft
Fons is best tofquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Go for it en de hatelijke groeten aan Fons.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik geloof dat Flash de hele voordracht heeft opgenomen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn idee, haal die aandachtshoer maar lekker naar huis, dit gaat nergens meer over.
Ja, paar cosen terug, flash gemaakt. Misschien al in het filmpje topicquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Greys is ook de contactpersoon en sort of spokeswoman van FOK! richting Alphons.quote:
preciesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
sancties zijn niet voor Jojanka
dit dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
sancties zijn niet voor Jojanka
Dus Alphons wacht op wat Greys hem verteld i.p.v regelmatig meelezen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Greys is ook de contactpersoon en sort of spokeswoman van FOK! richting Alphons.
En wat voor een.
ze moeten die uitzending 2x zo lang maken, of ook dingen buiten uitzendingen doen, van die doos vragen zijn er maar 3 of 4 geweest? vorige keer met die vragen over de telefoon ook al, waren er ook maar 3 of 4..quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Fons is best tof
En gister was gewoon een heel goede uitzending.
Streamlocks snap ik óók, maar dan wel met goede reden (--> opnames). Niet dat gezeik van die bimbo de hele tijd
is je straf hahahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
Ha, man weer terugHij was geen rose bier halen maar een kratje Amstel
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
![]()
![]()
Smaakt me beterquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
![]()
Gisteren was het een hele mooie uitzendingquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Fons is best tof
Streamlocks snap ik óók, maar dan wel met goede reden (--> opnames). Niet dat gezeik van die bimbo de hele tijd
En als die telefoon overleden is, waarom begraven ze die niet dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze moeten die uitzending 2x zo lang maken, of ook dingen buiten uitzendingen doen, van die doos vragen zijn er maar 3 of 4 geweest? vorige keer met die vragen over de telefoon ook al, waren er ook maar 3 of 4..
hoelang is het eigenlijk al geleden dat die foon ging?
![]()
![]()
dat dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef Blackprinces het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom ze zo in bescherming wordt genomen.
Mo zit heel verhaal te vertellen over mannen die over haar heen piesen en dat wordt niet weggedraait.
Kijk als je ze wil beschermen...dan allemaal. Maar niet 1.
1930 SECRET STORY 244.000quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gisteren was het een hele mooie uitzendingBen ook benieuwd naar de kijcijfers.
Zow?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
1930 SECRET STORY 244.000
2029 SECRET STORY LIVESHOW 308.000
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meelezen op FOK! is onbegonnen werk en dit hebben ze nu eenmaal zo afgesproken. Niet dat het werkt hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef Capt1caveman het volgende:
Dus Alphons wacht op wat Greys hem verteld i.p.v regelmatig meelezen?
Vertelde hem net van jou actiequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vertelde hem net van jou actiezijn reatie was: "dan ben je wel heel erg verslaafd"
Lijkt de mijne niet zo erg h
Ik mail niet met hem rechtstreeks, maar met de persvoorlichtster die alles aan hem doorstuurt (en dat dat zo is bleek de laatste keer dat we bij de live show waren, toen hebben we vrij lang met hem staan praten). En ik mail met een dame van Endemol, die we daar ook al twee keer ontmoet hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dus Alphons wacht op wat Greys hem verteld i.p.v regelmatig meelezen?
Tips aan de regie lijkt me een mooie topic voor hen om mee te lezen....quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meelezen op FOK! is onbegonnen werk en dit hebben ze nu eenmaal zo afgesproken. Niet dat het werkt hoor.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Fons is best tof
Die streamslocks werken al aardig dus... NOT.. dit zijn nagenoeg de cijfers uit de eerste weken toen er géén streamlocks waren :squote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mail niet met hem rechtstreeks, maar met de persvoorlichtster die alles aan hem doorstuurt (en dat dat zo is bleek de laatste keer dat we bij de live show waren, toen hebben we vrij lang met hem staan praten). En ik mail met een dame van Endemol, die we daar ook al twee keer ontmoet hebben.
We moeten wel enigszins realistisch zijn en blijven, ze maken het programma niet alleen voor FOK!ers. Ze pikken uit ons commentaar en tips de dingen waar ze iets aan hebben en blijven herhalen dat ze echt erg blij zijn met onze en jullie feedback.
Ze lezen zéker mee, sommige medewerkers wisten van alles op te noemenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meelezen op FOK! is onbegonnen werk en dit hebben ze nu eenmaal zo afgesproken. Niet dat het werkt hoor.
Volgens mij is dat gewoon een lulverhaal van Karim.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Als ik dat verhaal over dat dokterbezoek nu hoor, hebben ze daar ook een prutsdokter.
een vrouwelijke arts zegt karim, oja zegt geer, heeft ze een snorretje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Als ik dat verhaal over dat dokterbezoek nu hoor, hebben ze daar ook een prutsdokter.
't zijn toch echt de cijfers van gisteravondquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die streamslocks werken al aardig dus... NOT.. dit zijn nagenoeg de cijfers uit de eerste weken toen er géén streamlocks waren :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |