is daar een filmpje van?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef MargrietV het volgende:
wat was het lachen vanmorgen met Gerard, een half uur lang de oren van je kop kletsen.
Over Fenneke: de binding in de soep is vermicelli. Dacht dat ik niet meer bijkwam!
Ja tuurlijk! Ik snap best dat die gast een beetje beschermd moet worden tegen wat er allemaal door dat wicht over hem de lucht in geslingerd wordt, maar dan geven ze haar maar een dikke sanctie als ze het steeds doet ipv die streamlocks.quote:
preciesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Ik snap best dat die gast een beetje beschermd moet worden tegen wat er allemaal door dat wicht over hem de lucht in geslingerd wordt, maar dan geven ze haar maar een dikke sanctie als ze het steeds doet ipv die streamlocks.
Mijn idee, haal die aandachtshoer maar lekker naar huis, dit gaat nergens meer over.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Ik snap best dat die gast een beetje beschermd moet worden tegen wat er allemaal door dat wicht over hem de lucht in geslingerd wordt, maar dan geven ze haar maar een dikke sanctie als ze het steeds doet ipv die streamlocks.
Ik geloof dat Flash de hele voordracht heeft opgenomenquote:
ik vind het wel een mooi zwembad hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb ze even gemaild of MamaJo de streamlock-knop soms in gijzeling heeft
Fons is best tofquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Go for it en de hatelijke groeten aan Fons.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik geloof dat Flash de hele voordracht heeft opgenomen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn idee, haal die aandachtshoer maar lekker naar huis, dit gaat nergens meer over.
Ja, paar cosen terug, flash gemaakt. Misschien al in het filmpje topicquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Greys is ook de contactpersoon en sort of spokeswoman van FOK! richting Alphons.quote:
preciesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
sancties zijn niet voor Jojanka
dit dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
sancties zijn niet voor Jojanka
Dus Alphons wacht op wat Greys hem verteld i.p.v regelmatig meelezen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Greys is ook de contactpersoon en sort of spokeswoman van FOK! richting Alphons.
En wat voor een.
ze moeten die uitzending 2x zo lang maken, of ook dingen buiten uitzendingen doen, van die doos vragen zijn er maar 3 of 4 geweest? vorige keer met die vragen over de telefoon ook al, waren er ook maar 3 of 4..quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Fons is best tof
En gister was gewoon een heel goede uitzending.
Streamlocks snap ik óók, maar dan wel met goede reden (--> opnames). Niet dat gezeik van die bimbo de hele tijd
is je straf hahahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
Ha, man weer terugHij was geen rose bier halen maar een kratje Amstel
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
![]()
Smaakt me beterquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef Annelies-G het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |