Wat vind je leuk aan Scheveningen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:16 schreef ook_gek het volgende:
Als ras echte scheveninger zit ik natuurlijk op scheveningen
Sorry, vond het te lang durenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:
Die andere was eerder, maar deze is al voller
Vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Scheveningen is voor toeristen... .althans, dat vind ik.
Wat vond je te lang duren? Ik bedoelde dat die van Got eerder wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:27 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Sorry, vond het te lang duren
Scheveningen is ook voor gokkers
Volgens de nieuwe topics lijst was deze eerder? Zat al een tijdje te zoeken naar het nieuwe den haag topic!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat vond je te lang duren? Ik bedoelde dat die van Got eerder was
Excuus, je hebt gelijk. Ik keek naar de tijd van het laatste bericht ipv naar de tijd van alleen de OPquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Volgens de nieuwe topics lijst was deze eerder? Zat al een tijdje te zoeken naar het nieuwe den haag topic!
Ja, nu je het zegt... ik spring even snel onder mijn 4 sterren douche... en ga even naar de garage rennen om mijn auto te halen! Tijd om er een mooie nieuwe radio in te shoppen!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef GotC het volgende:
En Marv moest natuurlijk weer even pimpen met Leeuwarden
Zo, en nu mij niet meer de schuld gevenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Excuus, je hebt gelijk. Ik keek naar de tijd van het laatste bericht ipv naar de tijd van alleen de OP
Voor nu niet neequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Zo, en nu mij niet meer de schuld geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Je zit er toch echt naast sorryquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:28 schreef GotC het volgende:
Ik geef ook_gek de schuld van deze beide topics, te lui om een nieuwe te openen
Knippen en plakken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je zit er toch echt naast sorry
Ten eerste had ik niet in de gatem dat hij vol was.
Ten tweede, ik zit via me mobiel op fok, een nieuw topic maken gaat dan niet zo makkelijk. Gaat trouwens niet goed komen met knippen en plakken.
Dat kunnen wij toch niet ruiken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je zit er toch echt naast sorry
Ten eerste had ik niet in de gatem dat hij vol was.
Ten tweede, ik zit via me mobiel op fok, een nieuw topic maken gaat dan niet zo makkelijk. Gaat trouwens niet goed komen met knippen en plakken.
Ah oordelwn zonder de volledige informatie te hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat kunnen wij toch niet ruiken?. Daarbij, op fok mobiel laten ze t zien als het bijna vol is bij de reply. (vanaf minder dan 10 reacties volgens mij)
DUS!
Kinderen op kijkduin? Bij de tenten op de boulevard? Niet zo heel veel toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef tuintegel het volgende:
Ik zette het vaak in mijn laatste post als ik op mijn mobiel per ongeluk het topic had dichtgegooid (maar toen was het nog niet te zien hoeveel posts er nog waren) .
Kijkduin vind ik niet voor bejaarden , kinderen genoeg . Om mensen te bekijken is Scheveningen wel leuker , de boulevard is natuurlijk ook wat groter en er is meer te doen .
Toch verkies ik Kijkduin , kruipend naar huis hoef ik niet want ik rijd meestal.
Maar zo heeft ieder zijn voorkeur en dat is toch juist fijn?
Ah, oordelen zonder de volledige informatie te hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah oordelwn zonder de volledige informatie te hebben
Als of ik daar op ga letten wanneer die dicht gaatals me iets niet boeid
En ik reageer vaak snel als ik aan de tel hang. Sommige mensen werken ook
Mits zoetquote:
* Barreltje blijft uit de buurt van GotCquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Mits zoet
Ik ben echt in eenbui door m'n hele ochtend
En die 4 mutsen hier die maar blijven kletsen helpen niet
(snap het niet..2 ervan moeten ook volgende week examen maken, maar ipv te leren is kletsen schijnbaar productiever)
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:48 schreef Barreltje het volgende:
en ook even zwaaien in deze razend spannende reeks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna weekend
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
De kans dat ik een topic sluit is klein. En als jij je geroepen voelt om een nieuw topic te openen prima.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, oordelen zonder de volledige informatie te hebbenToevallig ben ik ook aan het werk!
Nja, dan weet ik iig dat ik standaard een nieuw topic mag openen als jij m sluit.
En nu over! Het is nu eenmaal een ongeschreven regel dat de topicsluiter een nieuwe opent , en nu weer vrolijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De kans dat ik een topic sluit is klein. En als jij je geroepen voelt om een nieuw topic te openen prima.
Naar mijn mening is het toch alleen maar gejank over laatste post dat je een nieuw topic moet openen. Waar kan iemand zich druk over maken zeg.
Dat dus. Al zal t vrolijk zijn wel lastig wordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
En nu over! Het is nu eenmaal een ongeschreven regel dat de topicsluiter een nieuwe opent , en nu weer vrolijk
af en toe een beetje gooi en smijt werk is toch wel prima!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
En nu over! Het is nu eenmaal een ongeschreven regel dat de topicsluiter een nieuwe opent , en nu weer vrolijk
kan je jezelf niet een heerlijk terrasje beloven voor vanavond??quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat dus. Al zal t vrolijk zijn wel lastig worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ik ben vrolijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
We doen lief spelen. We geven alleen onze mening meer niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef Flappekz het volgende:
Kinders toch, kinders toch... wel lief spelen he?
aannames, aannamesquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk
Alleen dat mieren gejeuk en gejank over een topic openen kom op zeg waar heb je het dan over. Hoe saai en zuur moet je leven zijn als je daar al druk om gaat maken.
Maar ja ieder zo zijn / haar ding
Kusje voor go nog wat
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We doen lief spelen. We geven alleen onze mening meer niet.
Als ik voor me zelf spreek. Heb niks tegen haar
JIJ af en toe welquote:
Is dat zo? Denk het niet. Als je om zo iets je al druk kan maken?quote:
en dan is per definitie je leven saai???quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat zo? Denk het niet. Als je om zo iets je al druk kan maken?
Ok, ik zeg nog 1 ding tegen je en dan voorlopig niet meer:quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat zo? Denk het niet. Als je om zo iets je al druk kan maken?
Maar wij zijn mannenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef Flappekz het volgende:
Ik zit me nu ff af te vragen wie zich nou het drukst maakt eigenlijk
1 ding weet ik zeker: ik iig niet
Ik ook niet, zoals je weetquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef Flappekz het volgende:
Ik zit me nu ff af te vragen wie zich nou het drukst maakt eigenlijk
1 ding weet ik zeker: ik iig niet
Is niet wegens 1 opmerking lees en reageer al langerquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ok, ik zeg nog 1 ding tegen je en dan voorlopig niet meer:
Je kent mij niet, je kent mijn leven niet en toch trek je zo'n conclusie door 1 opmerking die ik maak. Jammer. Beetje kortzichtig imo.
Als mensen zich druk maken om hele kleine simpele dingen. Dan is je leven kennelijk zo saai of je bent zo verzuurt dat je daar druk om kan maken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en dan is per definitie je leven saai???
wat is jouw definitie van saai dan??
nee nee nee..quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is niet wegens 1 opmerking lees en reageer al langer
En oeh gevoelige snaar geraakt ja?
[..]
Als mensen zich druk maken om hele kleine simpele dingen. Dan is je leven kennelijk zo saai of je bent zo verzuurt dat je daar druk om kan maken.
Ander mooi voorbeeld die iedereen ook wel kent. Kerstkaarten drama. Ik heb vorig jaar ook geen kerstkaart van die en die gehad. Dus die krijgt dit jaar ook niet van mij. Kom op zeg waar kan iemand zich druk over maken.
Wat ik zeg, als je tijd hebt of de moeite neemt om over de meest simpele dingen ke druk gaat zitten te maken is de kans groot dat je een saai leven hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee nee nee..
ik vroeg wat je definitie is van een saai leven..
Niet wat je definitie is van iemand die zich ergens druk om maakt...
Wat een leuke stad!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:20 schreef Lovechild het volgende:
Ik luister de soundtrack van A-dam-E.V.A., lees ondertussen hier en overweeg plotseling om naar Amsterdam te verhuizen
r'ly??quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:20 schreef Lovechild het volgende:
Ik luister de soundtrack van A-dam-E.V.A., lees ondertussen hier en overweeg plotseling om naar Amsterdam te verhuizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
jij zegt:quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik zeg, als je tijd hebt of de moeite neemt om over de meest simpele dingen ke druk gaat zitten te maken is de kans groot dat je een saai leven hebt.
Heb je geen saai leven neem je niet eens de moeite om je daar druk over te maken. Dan boeit het je niet, heb je er geen tijd voor.
Naar mijn mening
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij zegt:
als je DIT doet dan heb je DAT..
ik vraag je wat DAT is..Dat je kennelijk niks beters te doen heb dan zeiken om kleine dingen. Lees saai leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
éénquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Als ik nou nog één woord lees ga ik mensen met de zweep geven.(uiteraard kies ik dan bij wie....)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
éénSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Uhm wilt u uw sexuele voorkeur buiten dit topic houdenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Als ik nou nog één woord lees ga ik mensen met de zweep geven.(uiteraard kies ik dan bij wie....)
Weekend gaat nog mooier wordenquote:
Zo zonde van dit weer om op een dak raar te gaan doen in je onderbroek......quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ga dus duidelijk weer een tuin claimen dit weekend
Even een zielig aaaaawwww moment, 15.15 uur en mn laatste collega ging weg. Nu zit ik hier dus helemaal in mn ups op kantoor. *zet all by myself in*
Ondertussen wel even de soap in Ypenburg aan het volgen. Verwarde man in zn onderbroek op het dak van een woning, arrestatieteam ter plaatse en er wordt geschoten....altijd feest als de zon schijnt
Misschien wilde ie wel rustig zonnen daarzo. Komen er ineens allemaal agenten druk doen onder je geimproviseerde dakterras....zou ook gaan schietenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zo zonde van dit weer om op een dak raar te gaan doen in je onderbroek......
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:44 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Misschien wilde ie wel rustig zonnen daarzo. Komen er ineens allemaal agenten druk doen onder je geimproviseerde dakterras....zou ook gaan schieten
ik geloof niet dat ik het op Regio15 kan volgen hoorquote:
Hmm die foto's zijn allemaal van die frogdinges... dat werkt hier niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik het op Regio15 kan volgen hoor
Bijna F1 veel leuker! Kijken wat schumi gaat doen. Hij heeft de snelheid goed te pakken gehad op donderdag.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
r'ly??
ik vind amsterdam echt een kut stadHet boeit mij echt niet waar ik woon denk ik. Zolang M er maar ook woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tenslotte ben ik ook ooit voor hem deze kant opgekomen. Probleemloos.Don't you love her madly?
Bij mij werkte het niet!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:25 schreef Marvelous het volgende:
[ afbeelding ]
Werken ze echt niet?
Maarre, autotje opgehaald, hij rijd weer heerlijk!!! Was gelukkig geen miskoop..
Enne, ik heb een saai leven en maak me nooit druk... ben ik dan nog triester?
Muis op foto, rechtermuisknop->eigenschappen->copy de getoonde link-> en klaar is Ron!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Bij mij werkte het niet!![]()
Ik maak me ook nooit druk.... vorige week las ik hier nog dat ik saai ben () dus ik ben ook triest
Ohhhhh werkt dat zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:36 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Muis op foto, rechtermuisknop->eigenschappen->copy de getoonde link-> en klaar is Ron!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef Barreltje het volgende:
Mweh Chep moest wel naar Den haag komen.. ik ging ECHT niet naar Gorinchem!![]()
Jullie kan ik begrijpenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben naar Den Haag gekomen.
Maar vanuit Zwijndrecht is alles een vooruitgang
Dat dus, ik ging ook alleen voor een huis met zicht op Poeldijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:50 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben ook naar Den Haag gekomen. Helemaal vanuit Poeldijk
kan de kerktoren van Poeldijk vanaf mn huiskamer nog zien![]()
Jij bent Den Haag uit gevluchtquote:
Euh, wtf!quote:
Het was hier allemaal niet zo'n issue. Ik had in IJsselstein alleen nog m'n baan en een huis met m'n ex, hij had hier (of nou ja, in Rijswijk) alles qua sociaal leven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef Barreltje het volgende:
Mweh Chep moest wel naar Den haag komen.. ik ging ECHT niet naar Gorinchem!![]()
Nalûk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:01 schreef GotC het volgende:
Ik ben vanuit Naaldwijk hierheen gekomen..niet zo'n grote stap.
Zelfs niet een stukje rennen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:35 schreef Flappekz het volgende:
Ikke niet hoor. Buiten is eng. Ik blijf lekker veilig binnen bij mn laptop
Wat doe je in de hallo dan whehequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:53 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dat dus, ik ging ook alleen voor een huis met zicht op Poeldijk![]()
Scheveningen kan me gestolen worden, kom daar echt alleen voor mijn werk met een uitloper naar little asia, pepper and salt of hallo
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Groetjes uit Val Thorenser is hier wifi dus kan even komen gluren hier
vandaag volop sneeuw, 30/35 graden
en heb een zonnebril in mijn gezicht staan
heerlijk skieen in korte broek en tshirt
Vanochtend om 730 aangekomen en om 830 stonden we op de piste tot 1800
Oja bierteveel en te duur. 7 euro voor een liter
Hoe is het in Den Haag?
Wow, dat durf ik niet eens!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef tuintegel het volgende:
Mijn kind is stoer. We waren in het huis van mijn ouders de tv kabels en wat anders kabels onder de vloer (kruipruimte) aan het wegwerken en ze is gewoon de hele kruipruimte met mij meegekropen om de lamp vast te houden
.
De hoogte was ongeveer veertig cm dus alleen ik en mini pasten eronder. Oh en mijn pa het eerste gedeelte bij het luik daar was het wat hoger!
Ik zal zo een paar foto's op FB zetten want hyves heb je niet he?quote:
Het scheelt dan ook dat ik best een harde vader heb die zoiets heeft van : niet janken gewoon doen.quote:
We huren TT+mini in als t ooit nodig isquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef Flappekz het volgende:
* Flappie gaat dus echt geen kruipruimte in...brrrr![]()
Ben jij nou een vent?quote:
quote:
Oh, maar dan stuur je GotC toch eerst om de kruipruimte schoon te maken?quote:
Alsof dat luktquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja van jou neem ik het dan maar aan.
[..]
Oh, maar dan stuur je GotC toch eerst om de kruipruimte schoon te maken?
Ja, we hebben hier een kruipruime van 6 verdiepingenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Nu, na ongeveer 1 fles rose? Moet lukken![]()
Daarom: Moet lukken!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, we hebben hier een kruipruime van 6 verdiepingen
Kruipen bij de benedenbuurman dus?quote:
Wees blij dat De Belg niet beneden woontquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij onze benedenbuurvrouw ga ik sowieso niet kruipen
Jullie hebben wel hele aparte buren dan...quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Wees blij dat De Belg niet beneden woontNog erger!
Bij oehhhh denk ik eerder aan een zwoele mannenstemquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef tuintegel het volgende:
oh ik ga wel hoor , als het maar niet vol met glas en zo ligt ... ik heb ook behang staan afsteken bovenin een trappengat , dat vond ik wel eng want de trappengattrap (scrabblewoord!!!) wiebelde soms en dan dacht ik dat ik viel dus je hoorde elke keer : oehhhh (denk er een heel hoog stemmetje bij) !!
Klopt. De huizen die nog worden verhuurd, worden dat al sinds 1970. Daar zitten allemaal bejaarden en ander gespuisquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jullie hebben wel hele aparte buren dan...
oooooeeeeehhhhhhhhhquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij oehhhh denk ik eerder aan een zwoele mannenstem![]()
Je gaat door voor de koelkastquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jullie hebben wel hele aparte buren dan...
Heheh, van die zeurpieten die niks kunnen hebben zekerquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt. De huizen die nog worden verhuurd, worden dat al sinds 1970. Daar zitten allemaal bejaarden en ander gespuis
Juistem. En klágen dat ze doen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Heheh, van die zeurpieten die niks kunnen hebben zeker
En jullie vervolgens nóg harder stampen natuurlijk...quote:
Alles behalve datquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:57 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En jullie vervolgens nóg harder stampen natuurlijk...
Dat is nog niet eens het probleem, want de benedenbuurvouw is stokdoofquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:57 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En jullie vervolgens nóg harder stampen natuurlijk...
Verdwijnen bewoners die zich niet aan de regels houden ook op mysterieuze wijze?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Alles behalve dat.
In de volgende+vorige VVE meeting/roddelbijeenkomst... Pasjes ipv sleutels, slagboom voor de parkeerplaats, boete als je ramen niet schoon genoeg zijn.. etc
Dat nog net nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Verdwijnen bewoners die zich niet aan de regels houden ook op mysterieuze wijze?
De oudjes verhuizen naar een bejaardentehuis, of gaan gewoon dood. Dan komt hun huurhuis in de verkoop. Zo heb ik dit huisje ook ooit gekocht voor weinig. Huisjes worden helemaal kaal, maar met standaard keuken, badkamer en toilet opgeleverdquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Verdwijnen bewoners die zich niet aan de regels houden ook op mysterieuze wijze?
dat klinkt niet goed , je blijft er last van houden!!quote:
Ja..zal er maar geen foto op FB van postenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dat klinkt niet goed , je blijft er last van houden!!
Nicequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De oudjes verhuizen naar een bejaardentehuis, of gaan gewoon dood. Dan komt hun huurhuis in de verkoop. Zo heb ik dit huisje ook ooit gekocht voor weinig. Huisjes worden helemaal kaal, maar met standaard keuken, badkamer en toilet opgeleverd
Ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja..zal er maar geen foto op FB van posten![]()
Ziet er echt niet uit..
Wil t best wel doen, maar sta niet in voor de gevolgenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend. Ik had vroeger onwijs grote bulten als ik door een wesp of mug was geprikt , vaak werden ze dan in het ziekenhuis opengesneden en moesten ze dmv gaas erin even openblijven ... over smerig gesproken
.
Jullie hebben anders echt een tof huis ! De enige reden waarom ik niet hoog woon is omdat ik mini binnen 15 meter bereik wil hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan veel ergerIs een prettige buurt, fijn gebouw, ruim appartement..
Groot gelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jullie hebben anders echt een tof huis ! De enige reden waarom ik niet hoog woon is omdat ik mini binnen 15 meter bereik wil hebben.
Dat is het belangrijkste, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan veel ergerIs een prettige buurt, fijn gebouw, ruim appartement..
doe maar gewoon , alleen als je dat zelf wil natuurlijk . maar hou het wel in de gaten .. het is leuk zo een oor maar hij moet wel gewoon lekker normaal gaan doen en helen vanaf nuquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Wil t best wel doen, maar sta niet in voor de gevolgen
Niet slecht! Dan is er nog ruimte voor kroostquote:
En zelfs dan hebben we nog een kleedkamer en een computerkamerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Niet slecht! Dan is er nog ruimte voor kroost
Jij en Flap zitten toch niet allebei in jullie eigen werkkamer achter de laptop he..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef GotC het volgende:
[..]
En zelfs dan hebben we nog een kleedkamer en een computerkamer
Nee, nog triesterquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jij en Flap zitten toch niet allebei in jullie eigen werkkamer achter de laptop he..
We zitten naast elkaar op de bank met allebei eigen laptopquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jij en Flap zitten toch niet allebei in jullie eigen werkkamer achter de laptop he..
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef GotC het volgende:
[..]
We zitten naast elkaar op de bank met allebei eigen laptop
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waar. Zijn wij. Nou helemaal. Mee bezig?
Ik zie het al helemaal voor me...zo af en toe gniffelt een van jullie om iets, maar met elkaar praten ho maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waar. Zijn wij. Nou helemaal. Mee bezig?
We bespreken vaak een tactiek hoe we op bepaalde dingen gaan reagerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me...zo af en toe gniffelt een van jullie om iets, maar met elkaar praten ho maar
Dat is nog veel lolliger eigenlijk *proest*quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:19 schreef GotC het volgende:
[..]
We bespreken vaak een tactiek hoe we op bepaalde dingen gaan reageren
We posten in meerdere topics samenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat is nog veel lolliger eigenlijk *proest*
Jullie doen in ieder geval iets samenquote:
Ach, we kunnen erom lachenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jullie doen in ieder geval iets samen
Is nog handig ook. Hoeven mensen niet perse op de een te wachten, maar gewoon aan de ander vragen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach, we kunnen erom lachen.
Heb er een keer een Fok! prijs mee gewonnen
Dat gebeurt eigenlijk ook altijd precies zo. Maar dan andersomquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Is nog handig ook. Hoeven mensen niet perse op de een te wachten, maar gewoon aan de ander vragen.
Mevrouw GotC, mag Flap dit weekend buiten komen spelen?
Ik mag niet buiten spelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Is nog handig ook. Hoeven mensen niet perse op de een te wachten, maar gewoon aan de ander vragen.
Mevrouw GotC, mag Flap dit weekend buiten komen spelen?
Dan vraagt de een aan de ander via PM: Wat is er zo grappig?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me...zo af en toe gniffelt een van jullie om iets, maar met elkaar praten ho maar
Nee joh. MSNquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan vraagt de een aan de ander via PM: Wat is er zo grappig?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan vraagt de een aan de ander via PM: Wat is er zo grappig?
Oh, jij beheert de agenda? Mooi. Kom je dit weekend buiteenspelen? Of is het alleen maar studeren?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat gebeurt eigenlijk ook altijd precies zo. Maar dan andersom
Dan blijft de hamvraag: wie heeft het dan voor het zeggen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:29 schreef GotC het volgende:
Ik ben degene met een agendaHij heeft alleen een BB
Voor mn werk jah...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:29 schreef GotC het volgende:
Ik ben degene met een agendaHij heeft alleen een BB
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan blijft de hamvraag: wie heeft het dan voor het zeggen?
Degene zonder sigaar in de mondquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan blijft de hamvraag: wie heeft het dan voor het zeggen?
Alsof jij dat niet lekker vindt.quote:
Dit vuurtje is nooit gedoofd, mijn waarde vrindquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef WheeleE het volgende:
Volgens mij heb ik een vuurtje opgestookt
Jij en je pook..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef WheeleE het volgende:
Is het zo'n vurige boel daar? Nou nouquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit vuurtje is nooit gedoofd, mijn waarde vrind
Wat nou ik en mijn pook?quote:
Arme jij... Flappekz straks met een tevreden glimlach, GotC met vuurrode, gevoelige billen en jij zit in je eentje achter je PC in de wetenschap dat ze flink van bil zijn gegaan door jouw gestook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef WheeleE het volgende:
Je hebt toch t vuur opgestookt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Wat nou ik en mijn pook?Ik doe niks!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme jij... Flappekz straks met een tevreden glimlach, GotC met vuurrode, gevoelige billen en jij zit in je eentje achter je PC in de wetenschap dat ze flink van bil zijn gegaan door jouw gestook.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme jij... Flappekz straks met een tevreden glimlach, GotC met vuurrode, gevoelige billen en jij zit in je eentje achter je PC in de wetenschap dat ze flink van bil zijn gegaan door jouw gestook.
Met welk doel?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
![]()
En bedankt. Ik poogde mezelf nog voor te houden dat ik het zodanig had opgestookt dat ze mekaar niet meer aankeken vanwege de agenda-onenigheid.
Weet ik veel. Alsof ik hier met een doel zitquote:
Ja..wat is de rode draad die door je leven gaat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Weet ik veel. Alsof ik hier met een doel zit
Bij deze; het seksleven van Flap en GotC een impuls geven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef WheeleE het volgende:
Weet ik veel. Alsof ik hier met een doel zit
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze; het seksleven van Flap en GotC een impuls geven.
"En deze is voorvan WheelE"
Ja man, ik denk altijd aan de mensen van Fok! tijdens ons vurig lichaamscontactquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze; het seksleven van Flap en GotC een impuls geven.
"En deze is voor WheelE"
Om voortijdig klaarkomen te voorkomen? Wat schattig!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:40 schreef Flappekz het volgende:
Ja man, ik denk altijd aan de mensen van Fok! tijdens ons vurig lichaamscontact
Daarom denk ik ook niet vantevoren aan julliequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om voortijdig klaarkomen te voorkomen? Wat schattig!
Slim! Dat kost je zo een zaadlozing of twee anders.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef Flappekz het volgende:
Daarom denk ik ook niet vantevoren aan jullie
Minimaal jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slim! Dat kost je zo een zaadlozing of twee anders.
Je moet ook de tijd nemen om te herstellen na een hoogtepunt.quote:
Moet jij dat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet ook de tijd nemen om te herstellen na een hoogtepunt.
Geen idee, ik val meteen in slaap namelijk.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ik val meteen in slaap namelijk.
Neeee joh!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:51 schreef WheeleE het volgende:
Ik trek mij discreet terug uit deze discussie.![]()
haha..ik zei terugtrekken..haha
Dat zijn heel wat slapeloze nachten zoals je begrijpt.quote:
quote:
Arme schatquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn heel wat slapeloze nachten zoals je begrijpt.
Yup, nou ja. Ondanks de lage frequentie mag het resultaat er wezen. Zo zag ik laatst een foto voorbij komen waarop jij toch echt liefdevol het resultaat van al mijn bedinspanningen koestert.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef GotC het volgende:
Arme schatVandaar dat je er zo vermoeid uitzag!
Gooide ze een gebruikte tissue voor je weg?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, nou ja. Ondanks de lage frequentie mag het resultaat er wezen. Zo zag ik laatst een foto voorbij komen waarop jij toch echt liefdevol het resultaat van al mijn bedinspanningen koestert.
Een foto van slapende AirwiN?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, nou ja. Ondanks de lage frequentie mag het resultaat er wezen. Zo zag ik laatst een foto voorbij komen waarop jij toch echt liefdevol het resultaat van al mijn bedinspanningen koestert.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Gooide ze een gebruikte tissue voor je weg?
Tissue? Een beetje liefhebbende vrouw die consumeert het residu.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef WheeleE het volgende:
Gooide ze een gebruikte tissue voor je weg?
Die heeft gister nog meegekeken aan het eind van de middag bij de bieb, maar toen was je al weg.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft gister nog meegekeken aan het eind van de middag bij de bieb, maar toen was je al weg.
Wie z'n held ben je nou liever?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef GotC het volgende:
!!
Ik ging om 13:00 weg oid, daarom ben ik Marv zn heldin
Van maar een keer per kwartaal? Mag ze wel uitkijken dat ze niet stikt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tissue? Een beetje liefhebbende vrouw die consumeert het residu.
Ik en m'n pook ookquote:
Vertel dat maar aan Mini. Zoveel teleurstelling al te verwerken op die leeftijd.quote:
Met Flap?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik en m'n pook ook
Dat komt er fouter uit dan ik bedoelde
Jij speelt vals! Eentje met versnellingenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik en m'n pook ook
Dat komt er fouter uit dan ik bedoelde
Ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef WheeleE het volgende:
Fuuuu....
Ik en mijn (ge)pook hebben wel weer genoeg gedaan vandaag. Tijd om te crashen. Dag fijne fokkertjes
Kun je alweer gewoon zitten of zijn je billen nog steeds gevoelig van Flap z'n afranseling?quote:
Tsja..het is maar net wat je zitten noemtquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je alweer gewoon zitten of zijn je billen nog steeds gevoelig van Flap z'n afranseling?
Poor you.quote:
Niet zo goedquote:
En wat moet je nu? Afwachten? Naar de huisarts? ...?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:39 schreef GotC het volgende:
Niet zo goed. Werd vanmorgen wakker, zaten al m'n haren aan m'n oor vastgeplakt
! Auw!
En er komt nog steeds constant wondvocht uit..
Maandag weer naar de plast. Had sowieso voor maandag al een afspraak staan (hechtingen verwijderen etc) dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat moet je nu? Afwachten? Naar de huisarts? ...?
Afwachten dus voorlopig. Bweh.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:42 schreef GotC het volgende:
Maandag weer naar de plast. Had sowieso voor maandag al een afspraak staan (hechtingen verwijderen etc) dus
Yep.. Vanmorgen weer foto van gemaakt na douchen..bleh! Rood, beetje opgezwollen en met zo'n dramatische druppel wondvocht aan de onderkantquote:
Dan moet Flap maar heel lief tegen je zijn vandaag, en morgen, en de rest van je leven!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:48 schreef GotC het volgende:
Yep.. Vanmorgen weer foto van gemaakt na douchen..bleh! Rood, beetje opgezwollen en met zo'n dramatische druppel wondvocht aan de onderkant
Mmm..dat is hij heel vaak alquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet Flap maar heel lief tegen je zijn vandaag, en morgen, en de rest van je leven!
Nog plannen voor dit weekend?
Continu doorpaffen dus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:50 schreef GotC het volgende:
Mmm..dat is hij heel vaak alTenzij hij stopt het roken
![]()
.
En veel leren vrees ik..zou t liefste lekker op een terrasje zitten maarja! En jij?
Lekker hoor! Jullie hebben goed weer ervoor!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Continu doorpaffen dus.
Geen grote plannen. Paar kleine klusjes in huis, en ongetwijfeld nog wel even het zonnetje in vandaag. Morgen Duinenmars lopen.
*SCHOP*quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef WheeleE het volgende:
Ik ben aan het uitstellen.![]()
Moet boodschappen doen, maar dan moet ik eerst douchen. En ik ben lui. Dus ik heb nog niet gedouched. Maar ik wil wel naar buiten. Want zon.
Wie komt me een schop onder mn hol geven?
Ik moet lerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef Barretje80 het volgende:
iemand zin in een spontane BBQ meet in het zuiderpark (or else) vanmiddag /avond??
dat kan je ook naast de BBQquote:
Dat gaat vast werken...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat kan je ook naast de BBQ
lekker op een kleedje in het gras
Ik word al afgeleid als ik iets hoor op tv, laat staan door julliequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat kan je ook naast de BBQ
lekker op een kleedje in het gras
Als je vanaf dat moment keek niet neequote:
Dankuquote:
Als ik aan al het nodige werk toekom sjees ik nog wel een rondje door het Zuiderpark. Alleen in de middag, vanaf 6 uur ben ik al onder de pannen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef Barretje80 het volgende:
iemand zin in een spontane BBQ meet in het zuiderpark (or else) vanmiddag /avond??
Ik wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef Barretje80 het volgende:
hoe laat is dat dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik wel.
Wel met m'n kinderen maar dat is in het Zuiderpark niet zo'n probleem. We zijn daar toch al vanavond ivm zwemles.
Les is van 18:00 tot 18:45 uur. Dus we kunnen makkelijk vantevoren er zijn en haar tussendoor het bad in gooien.quote:
16:00 dan??quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:30 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Les is van 18:00 tot 18:45 uur. Dus we kunnen makkelijk vantevoren er zijn en haar tussendoor het bad in gooien.
Ja prima hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
16:00 dan??
wie heeft er een BBQ om mee te nemen??
heheheh.. probleem 1 : een BBQquote:
15:00 BBQ in Zuiderpark ??quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:38 schreef MissMSX het volgende:
Ja, spontane vreetmeet
Wegwerpbarbecues
15:00 want mini me wil ook wel mee
het is ook fijn in een parkquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:39 schreef Lovechild het volgende:
Het mag ook altijd verplaatst worden naar bij ons op het dakterras he...
Zeker.quote:
wegwerp BBQ'squote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zeker.
En dat scheelt mij heel veel stress want mn huis ziet er niet uit. Wil alleen voorkomen dat het 'stukloopt' op het hebben van geen bbq's
Niet? Slecht van ze.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wegwerp BBQ's
waar zou je die kunnen regelen nu dan??
volgens mij had ik ze nog niet gezien bij de AH
Blokker weet ik zeker dat die ze in het assortiment hebben. Of ze die nu al verkopen is een goede vraag.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet? Slecht van ze.
Wij hebben wel een kleine bbq, maar dat is lastig meenemen op de fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
idd.. de vraag is dan ook waar het nu te koop isquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blokker weet ik zeker dat die ze in het assortiment hebben. Of ze die nu al verkopen is een goede vraag.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef Barretje80 het volgende:
kunnen em wel op komen halen... kan vast wel in het busje..Hij is zo klein, dat je daar niet voor je lol met meerdere volwassenen en een berg kinderen mee gaat BBQ'en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kun je beter een stel van die wegwerpdingen hebben.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Check de Blokker bij jou in de buurt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef Barretje80 het volgende:
idd.. de vraag is dan ook waar het nu te koop is
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kunnen em wel op komen halen... kan vast wel in het busje..Wij fietsen wel hoor. Is maar klein stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Lovechild het volgende:
Lidl moet ze nu hebben volgens de site. En als het goed is is Marco daar nu. Probeer hem te bereiken en te kijken of hij er een paar kan meenemen.
Dit is echt zaken regelen 3.0quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Lovechild het volgende:
Lidl moet ze nu hebben volgens de site. En als het goed is is Marco daar nu. Probeer hem te bereiken en te kijken of hij er een paar kan meenemen.
Je kerel al het werk laten doen? Dat principe is al zo oud als de wereld.quote:
Dus.. nu 5 volwassenen : Bar, Chep Miss, LC en M ( en evt wheel) en 6 kids??quote:
Zeurquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kerel al het werk laten doen? Dat principe is al zo oud als de wereld.
Aparte manier om te bevestigen dat ik gelijk heb.quote:
als je nou ook komt kan je genieten van het werk van anderen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kerel al het werk laten doen? Dat principe is al zo oud als de wereld.
Ik kom niet mee, dus dan heb je maar 5 kids.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:55 schreef Barretje80 het volgende:
Dus.. nu 5 volwassenen : Bar, Chep Miss, LC en M ( en evt wheel) en 6 kids??
4 BBQ's genoeg??
en ieder neemt z'n eigen vlees en drinken mee??
je telt air als kind mee?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dus.. nu 5 volwassenen : Bar, Chep Miss, LC en M ( en evt wheel) en 6 kids??
4 BBQ's genoeg??
en ieder neemt z'n eigen vlees en drinken mee??
hihih.. mja ik was even kwijt hoeveel kidneren er ook al weer warenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
je telt air als kind mee?En mini me hoeft niet meegeteld te worden
Tuurlijk ga je wel meequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kom niet mee, dus dan heb je maar 5 kids.
Krijg je al zin om ook te gaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |