doe maar gewoon , alleen als je dat zelf wil natuurlijk . maar hou het wel in de gaten .. het is leuk zo een oor maar hij moet wel gewoon lekker normaal gaan doen en helen vanaf nuquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Wil t best wel doen, maar sta niet in voor de gevolgen
Niet slecht! Dan is er nog ruimte voor kroostquote:
En zelfs dan hebben we nog een kleedkamer en een computerkamerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Niet slecht! Dan is er nog ruimte voor kroost
Jij en Flap zitten toch niet allebei in jullie eigen werkkamer achter de laptop he..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef GotC het volgende:
[..]
En zelfs dan hebben we nog een kleedkamer en een computerkamer
Nee, nog triesterquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jij en Flap zitten toch niet allebei in jullie eigen werkkamer achter de laptop he..
We zitten naast elkaar op de bank met allebei eigen laptopquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jij en Flap zitten toch niet allebei in jullie eigen werkkamer achter de laptop he..
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef GotC het volgende:
[..]
We zitten naast elkaar op de bank met allebei eigen laptop
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waar. Zijn wij. Nou helemaal. Mee bezig?
Ik zie het al helemaal voor me...zo af en toe gniffelt een van jullie om iets, maar met elkaar praten ho maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waar. Zijn wij. Nou helemaal. Mee bezig?
We bespreken vaak een tactiek hoe we op bepaalde dingen gaan reagerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me...zo af en toe gniffelt een van jullie om iets, maar met elkaar praten ho maar
Dat is nog veel lolliger eigenlijk *proest*quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:19 schreef GotC het volgende:
[..]
We bespreken vaak een tactiek hoe we op bepaalde dingen gaan reageren
We posten in meerdere topics samenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat is nog veel lolliger eigenlijk *proest*
Jullie doen in ieder geval iets samenquote:
Ach, we kunnen erom lachenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jullie doen in ieder geval iets samen
Is nog handig ook. Hoeven mensen niet perse op de een te wachten, maar gewoon aan de ander vragen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach, we kunnen erom lachen.
Heb er een keer een Fok! prijs mee gewonnen
Dat gebeurt eigenlijk ook altijd precies zo. Maar dan andersomquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Is nog handig ook. Hoeven mensen niet perse op de een te wachten, maar gewoon aan de ander vragen.
Mevrouw GotC, mag Flap dit weekend buiten komen spelen?
Ik mag niet buiten spelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Is nog handig ook. Hoeven mensen niet perse op de een te wachten, maar gewoon aan de ander vragen.
Mevrouw GotC, mag Flap dit weekend buiten komen spelen?
Dan vraagt de een aan de ander via PM: Wat is er zo grappig?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me...zo af en toe gniffelt een van jullie om iets, maar met elkaar praten ho maar
Nee joh. MSNquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan vraagt de een aan de ander via PM: Wat is er zo grappig?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan vraagt de een aan de ander via PM: Wat is er zo grappig?
Oh, jij beheert de agenda? Mooi. Kom je dit weekend buiteenspelen? Of is het alleen maar studeren?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat gebeurt eigenlijk ook altijd precies zo. Maar dan andersom
Dan blijft de hamvraag: wie heeft het dan voor het zeggen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:29 schreef GotC het volgende:
Ik ben degene met een agendaHij heeft alleen een BB
Voor mn werk jah...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:29 schreef GotC het volgende:
Ik ben degene met een agendaHij heeft alleen een BB
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan blijft de hamvraag: wie heeft het dan voor het zeggen?
Degene zonder sigaar in de mondquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan blijft de hamvraag: wie heeft het dan voor het zeggen?
Alsof jij dat niet lekker vindt.quote:
Dit vuurtje is nooit gedoofd, mijn waarde vrindquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef WheeleE het volgende:
Volgens mij heb ik een vuurtje opgestookt
Jij en je pook..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef WheeleE het volgende:
Is het zo'n vurige boel daar? Nou nouquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit vuurtje is nooit gedoofd, mijn waarde vrind
Wat nou ik en mijn pook?quote:
Arme jij... Flappekz straks met een tevreden glimlach, GotC met vuurrode, gevoelige billen en jij zit in je eentje achter je PC in de wetenschap dat ze flink van bil zijn gegaan door jouw gestook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef WheeleE het volgende:
Je hebt toch t vuur opgestookt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Wat nou ik en mijn pook?Ik doe niks!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme jij... Flappekz straks met een tevreden glimlach, GotC met vuurrode, gevoelige billen en jij zit in je eentje achter je PC in de wetenschap dat ze flink van bil zijn gegaan door jouw gestook.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme jij... Flappekz straks met een tevreden glimlach, GotC met vuurrode, gevoelige billen en jij zit in je eentje achter je PC in de wetenschap dat ze flink van bil zijn gegaan door jouw gestook.
Met welk doel?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
![]()
En bedankt. Ik poogde mezelf nog voor te houden dat ik het zodanig had opgestookt dat ze mekaar niet meer aankeken vanwege de agenda-onenigheid.
Weet ik veel. Alsof ik hier met een doel zitquote:
Ja..wat is de rode draad die door je leven gaat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Weet ik veel. Alsof ik hier met een doel zit
Bij deze; het seksleven van Flap en GotC een impuls geven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef WheeleE het volgende:
Weet ik veel. Alsof ik hier met een doel zit
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze; het seksleven van Flap en GotC een impuls geven.
"En deze is voorvan WheelE"
Ja man, ik denk altijd aan de mensen van Fok! tijdens ons vurig lichaamscontactquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze; het seksleven van Flap en GotC een impuls geven.
"En deze is voor WheelE"
Om voortijdig klaarkomen te voorkomen? Wat schattig!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:40 schreef Flappekz het volgende:
Ja man, ik denk altijd aan de mensen van Fok! tijdens ons vurig lichaamscontact
Daarom denk ik ook niet vantevoren aan julliequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om voortijdig klaarkomen te voorkomen? Wat schattig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |