Wees blij dat De Belg niet beneden woontquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij onze benedenbuurvrouw ga ik sowieso niet kruipen
Jullie hebben wel hele aparte buren dan...quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Wees blij dat De Belg niet beneden woontNog erger!
Bij oehhhh denk ik eerder aan een zwoele mannenstemquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef tuintegel het volgende:
oh ik ga wel hoor , als het maar niet vol met glas en zo ligt ... ik heb ook behang staan afsteken bovenin een trappengat , dat vond ik wel eng want de trappengattrap (scrabblewoord!!!) wiebelde soms en dan dacht ik dat ik viel dus je hoorde elke keer : oehhhh (denk er een heel hoog stemmetje bij) !!
Klopt. De huizen die nog worden verhuurd, worden dat al sinds 1970. Daar zitten allemaal bejaarden en ander gespuisquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jullie hebben wel hele aparte buren dan...
oooooeeeeehhhhhhhhhquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij oehhhh denk ik eerder aan een zwoele mannenstem![]()
Je gaat door voor de koelkastquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jullie hebben wel hele aparte buren dan...
Heheh, van die zeurpieten die niks kunnen hebben zekerquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt. De huizen die nog worden verhuurd, worden dat al sinds 1970. Daar zitten allemaal bejaarden en ander gespuis
Juistem. En klágen dat ze doen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Heheh, van die zeurpieten die niks kunnen hebben zeker
En jullie vervolgens nóg harder stampen natuurlijk...quote:
Alles behalve datquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:57 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En jullie vervolgens nóg harder stampen natuurlijk...
Dat is nog niet eens het probleem, want de benedenbuurvouw is stokdoofquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:57 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En jullie vervolgens nóg harder stampen natuurlijk...
Verdwijnen bewoners die zich niet aan de regels houden ook op mysterieuze wijze?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Alles behalve dat.
In de volgende+vorige VVE meeting/roddelbijeenkomst... Pasjes ipv sleutels, slagboom voor de parkeerplaats, boete als je ramen niet schoon genoeg zijn.. etc
Dat nog net nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Verdwijnen bewoners die zich niet aan de regels houden ook op mysterieuze wijze?
De oudjes verhuizen naar een bejaardentehuis, of gaan gewoon dood. Dan komt hun huurhuis in de verkoop. Zo heb ik dit huisje ook ooit gekocht voor weinig. Huisjes worden helemaal kaal, maar met standaard keuken, badkamer en toilet opgeleverdquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Verdwijnen bewoners die zich niet aan de regels houden ook op mysterieuze wijze?
dat klinkt niet goed , je blijft er last van houden!!quote:
Ja..zal er maar geen foto op FB van postenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dat klinkt niet goed , je blijft er last van houden!!
Nicequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De oudjes verhuizen naar een bejaardentehuis, of gaan gewoon dood. Dan komt hun huurhuis in de verkoop. Zo heb ik dit huisje ook ooit gekocht voor weinig. Huisjes worden helemaal kaal, maar met standaard keuken, badkamer en toilet opgeleverd
Ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja..zal er maar geen foto op FB van posten![]()
Ziet er echt niet uit..
Wil t best wel doen, maar sta niet in voor de gevolgenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend. Ik had vroeger onwijs grote bulten als ik door een wesp of mug was geprikt , vaak werden ze dan in het ziekenhuis opengesneden en moesten ze dmv gaas erin even openblijven ... over smerig gesproken
.
Jullie hebben anders echt een tof huis ! De enige reden waarom ik niet hoog woon is omdat ik mini binnen 15 meter bereik wil hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan veel ergerIs een prettige buurt, fijn gebouw, ruim appartement..
Groot gelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jullie hebben anders echt een tof huis ! De enige reden waarom ik niet hoog woon is omdat ik mini binnen 15 meter bereik wil hebben.
Dat is het belangrijkste, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan veel ergerIs een prettige buurt, fijn gebouw, ruim appartement..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |