quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Groetjes uit Val Thorenser is hier wifi dus kan even komen gluren hier
vandaag volop sneeuw, 30/35 graden
en heb een zonnebril in mijn gezicht staan
heerlijk skieen in korte broek en tshirt
Vanochtend om 730 aangekomen en om 830 stonden we op de piste tot 1800
Oja bierteveel en te duur. 7 euro voor een liter
Hoe is het in Den Haag?
Wow, dat durf ik niet eens!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef tuintegel het volgende:
Mijn kind is stoer. We waren in het huis van mijn ouders de tv kabels en wat anders kabels onder de vloer (kruipruimte) aan het wegwerken en ze is gewoon de hele kruipruimte met mij meegekropen om de lamp vast te houden
.
De hoogte was ongeveer veertig cm dus alleen ik en mini pasten eronder. Oh en mijn pa het eerste gedeelte bij het luik daar was het wat hoger!
Ik zal zo een paar foto's op FB zetten want hyves heb je niet he?quote:
Het scheelt dan ook dat ik best een harde vader heb die zoiets heeft van : niet janken gewoon doen.quote:
We huren TT+mini in als t ooit nodig isquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef Flappekz het volgende:
* Flappie gaat dus echt geen kruipruimte in...brrrr![]()
Ben jij nou een vent?quote:
quote:
Oh, maar dan stuur je GotC toch eerst om de kruipruimte schoon te maken?quote:
Alsof dat luktquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja van jou neem ik het dan maar aan.
[..]
Oh, maar dan stuur je GotC toch eerst om de kruipruimte schoon te maken?
Ja, we hebben hier een kruipruime van 6 verdiepingenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Nu, na ongeveer 1 fles rose? Moet lukken![]()
Daarom: Moet lukken!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, we hebben hier een kruipruime van 6 verdiepingen
Kruipen bij de benedenbuurman dus?quote:
Wees blij dat De Belg niet beneden woontquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij onze benedenbuurvrouw ga ik sowieso niet kruipen
Jullie hebben wel hele aparte buren dan...quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Wees blij dat De Belg niet beneden woontNog erger!
Bij oehhhh denk ik eerder aan een zwoele mannenstemquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef tuintegel het volgende:
oh ik ga wel hoor , als het maar niet vol met glas en zo ligt ... ik heb ook behang staan afsteken bovenin een trappengat , dat vond ik wel eng want de trappengattrap (scrabblewoord!!!) wiebelde soms en dan dacht ik dat ik viel dus je hoorde elke keer : oehhhh (denk er een heel hoog stemmetje bij) !!
Klopt. De huizen die nog worden verhuurd, worden dat al sinds 1970. Daar zitten allemaal bejaarden en ander gespuisquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jullie hebben wel hele aparte buren dan...
oooooeeeeehhhhhhhhhquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij oehhhh denk ik eerder aan een zwoele mannenstem![]()
Je gaat door voor de koelkastquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jullie hebben wel hele aparte buren dan...
Heheh, van die zeurpieten die niks kunnen hebben zekerquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt. De huizen die nog worden verhuurd, worden dat al sinds 1970. Daar zitten allemaal bejaarden en ander gespuis
Juistem. En klágen dat ze doen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Heheh, van die zeurpieten die niks kunnen hebben zeker
En jullie vervolgens nóg harder stampen natuurlijk...quote:
Alles behalve datquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:57 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En jullie vervolgens nóg harder stampen natuurlijk...
Dat is nog niet eens het probleem, want de benedenbuurvouw is stokdoofquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:57 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En jullie vervolgens nóg harder stampen natuurlijk...
Verdwijnen bewoners die zich niet aan de regels houden ook op mysterieuze wijze?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Alles behalve dat.
In de volgende+vorige VVE meeting/roddelbijeenkomst... Pasjes ipv sleutels, slagboom voor de parkeerplaats, boete als je ramen niet schoon genoeg zijn.. etc
Dat nog net nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Verdwijnen bewoners die zich niet aan de regels houden ook op mysterieuze wijze?
De oudjes verhuizen naar een bejaardentehuis, of gaan gewoon dood. Dan komt hun huurhuis in de verkoop. Zo heb ik dit huisje ook ooit gekocht voor weinig. Huisjes worden helemaal kaal, maar met standaard keuken, badkamer en toilet opgeleverdquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Verdwijnen bewoners die zich niet aan de regels houden ook op mysterieuze wijze?
dat klinkt niet goed , je blijft er last van houden!!quote:
Ja..zal er maar geen foto op FB van postenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dat klinkt niet goed , je blijft er last van houden!!
Nicequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De oudjes verhuizen naar een bejaardentehuis, of gaan gewoon dood. Dan komt hun huurhuis in de verkoop. Zo heb ik dit huisje ook ooit gekocht voor weinig. Huisjes worden helemaal kaal, maar met standaard keuken, badkamer en toilet opgeleverd
Ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja..zal er maar geen foto op FB van posten![]()
Ziet er echt niet uit..
Wil t best wel doen, maar sta niet in voor de gevolgenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend. Ik had vroeger onwijs grote bulten als ik door een wesp of mug was geprikt , vaak werden ze dan in het ziekenhuis opengesneden en moesten ze dmv gaas erin even openblijven ... over smerig gesproken
.
Jullie hebben anders echt een tof huis ! De enige reden waarom ik niet hoog woon is omdat ik mini binnen 15 meter bereik wil hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan veel ergerIs een prettige buurt, fijn gebouw, ruim appartement..
Groot gelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jullie hebben anders echt een tof huis ! De enige reden waarom ik niet hoog woon is omdat ik mini binnen 15 meter bereik wil hebben.
Dat is het belangrijkste, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan veel ergerIs een prettige buurt, fijn gebouw, ruim appartement..
doe maar gewoon , alleen als je dat zelf wil natuurlijk . maar hou het wel in de gaten .. het is leuk zo een oor maar hij moet wel gewoon lekker normaal gaan doen en helen vanaf nuquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Wil t best wel doen, maar sta niet in voor de gevolgen
Niet slecht! Dan is er nog ruimte voor kroostquote:
En zelfs dan hebben we nog een kleedkamer en een computerkamerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Niet slecht! Dan is er nog ruimte voor kroost
Jij en Flap zitten toch niet allebei in jullie eigen werkkamer achter de laptop he..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef GotC het volgende:
[..]
En zelfs dan hebben we nog een kleedkamer en een computerkamer
Nee, nog triesterquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jij en Flap zitten toch niet allebei in jullie eigen werkkamer achter de laptop he..
We zitten naast elkaar op de bank met allebei eigen laptopquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jij en Flap zitten toch niet allebei in jullie eigen werkkamer achter de laptop he..
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef GotC het volgende:
[..]
We zitten naast elkaar op de bank met allebei eigen laptop
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waar. Zijn wij. Nou helemaal. Mee bezig?
Ik zie het al helemaal voor me...zo af en toe gniffelt een van jullie om iets, maar met elkaar praten ho maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waar. Zijn wij. Nou helemaal. Mee bezig?
We bespreken vaak een tactiek hoe we op bepaalde dingen gaan reagerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me...zo af en toe gniffelt een van jullie om iets, maar met elkaar praten ho maar
Dat is nog veel lolliger eigenlijk *proest*quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:19 schreef GotC het volgende:
[..]
We bespreken vaak een tactiek hoe we op bepaalde dingen gaan reageren
We posten in meerdere topics samenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat is nog veel lolliger eigenlijk *proest*
Jullie doen in ieder geval iets samenquote:
Ach, we kunnen erom lachenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jullie doen in ieder geval iets samen
Is nog handig ook. Hoeven mensen niet perse op de een te wachten, maar gewoon aan de ander vragen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach, we kunnen erom lachen.
Heb er een keer een Fok! prijs mee gewonnen
Dat gebeurt eigenlijk ook altijd precies zo. Maar dan andersomquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Is nog handig ook. Hoeven mensen niet perse op de een te wachten, maar gewoon aan de ander vragen.
Mevrouw GotC, mag Flap dit weekend buiten komen spelen?
Ik mag niet buiten spelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Is nog handig ook. Hoeven mensen niet perse op de een te wachten, maar gewoon aan de ander vragen.
Mevrouw GotC, mag Flap dit weekend buiten komen spelen?
Dan vraagt de een aan de ander via PM: Wat is er zo grappig?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me...zo af en toe gniffelt een van jullie om iets, maar met elkaar praten ho maar
Nee joh. MSNquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan vraagt de een aan de ander via PM: Wat is er zo grappig?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan vraagt de een aan de ander via PM: Wat is er zo grappig?
Oh, jij beheert de agenda? Mooi. Kom je dit weekend buiteenspelen? Of is het alleen maar studeren?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat gebeurt eigenlijk ook altijd precies zo. Maar dan andersom
Dan blijft de hamvraag: wie heeft het dan voor het zeggen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:29 schreef GotC het volgende:
Ik ben degene met een agendaHij heeft alleen een BB
Voor mn werk jah...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:29 schreef GotC het volgende:
Ik ben degene met een agendaHij heeft alleen een BB
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan blijft de hamvraag: wie heeft het dan voor het zeggen?
Degene zonder sigaar in de mondquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan blijft de hamvraag: wie heeft het dan voor het zeggen?
Alsof jij dat niet lekker vindt.quote:
Dit vuurtje is nooit gedoofd, mijn waarde vrindquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef WheeleE het volgende:
Volgens mij heb ik een vuurtje opgestookt
Jij en je pook..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef WheeleE het volgende:
Is het zo'n vurige boel daar? Nou nouquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit vuurtje is nooit gedoofd, mijn waarde vrind
Wat nou ik en mijn pook?quote:
Arme jij... Flappekz straks met een tevreden glimlach, GotC met vuurrode, gevoelige billen en jij zit in je eentje achter je PC in de wetenschap dat ze flink van bil zijn gegaan door jouw gestook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef WheeleE het volgende:
Je hebt toch t vuur opgestookt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Wat nou ik en mijn pook?Ik doe niks!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme jij... Flappekz straks met een tevreden glimlach, GotC met vuurrode, gevoelige billen en jij zit in je eentje achter je PC in de wetenschap dat ze flink van bil zijn gegaan door jouw gestook.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme jij... Flappekz straks met een tevreden glimlach, GotC met vuurrode, gevoelige billen en jij zit in je eentje achter je PC in de wetenschap dat ze flink van bil zijn gegaan door jouw gestook.
Met welk doel?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
![]()
En bedankt. Ik poogde mezelf nog voor te houden dat ik het zodanig had opgestookt dat ze mekaar niet meer aankeken vanwege de agenda-onenigheid.
Weet ik veel. Alsof ik hier met een doel zitquote:
Ja..wat is de rode draad die door je leven gaat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Weet ik veel. Alsof ik hier met een doel zit
Bij deze; het seksleven van Flap en GotC een impuls geven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef WheeleE het volgende:
Weet ik veel. Alsof ik hier met een doel zit
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze; het seksleven van Flap en GotC een impuls geven.
"En deze is voorvan WheelE"
Ja man, ik denk altijd aan de mensen van Fok! tijdens ons vurig lichaamscontactquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze; het seksleven van Flap en GotC een impuls geven.
"En deze is voor WheelE"
Om voortijdig klaarkomen te voorkomen? Wat schattig!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:40 schreef Flappekz het volgende:
Ja man, ik denk altijd aan de mensen van Fok! tijdens ons vurig lichaamscontact
Daarom denk ik ook niet vantevoren aan julliequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om voortijdig klaarkomen te voorkomen? Wat schattig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |