Slim! Dat kost je zo een zaadlozing of twee anders.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef Flappekz het volgende:
Daarom denk ik ook niet vantevoren aan jullie
Minimaal jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slim! Dat kost je zo een zaadlozing of twee anders.
Je moet ook de tijd nemen om te herstellen na een hoogtepunt.quote:
Moet jij dat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet ook de tijd nemen om te herstellen na een hoogtepunt.
Geen idee, ik val meteen in slaap namelijk.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ik val meteen in slaap namelijk.
Neeee joh!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:51 schreef WheeleE het volgende:
Ik trek mij discreet terug uit deze discussie.![]()
haha..ik zei terugtrekken..haha
Dat zijn heel wat slapeloze nachten zoals je begrijpt.quote:
quote:
Arme schatquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn heel wat slapeloze nachten zoals je begrijpt.
Yup, nou ja. Ondanks de lage frequentie mag het resultaat er wezen. Zo zag ik laatst een foto voorbij komen waarop jij toch echt liefdevol het resultaat van al mijn bedinspanningen koestert.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef GotC het volgende:
Arme schatVandaar dat je er zo vermoeid uitzag!
Gooide ze een gebruikte tissue voor je weg?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, nou ja. Ondanks de lage frequentie mag het resultaat er wezen. Zo zag ik laatst een foto voorbij komen waarop jij toch echt liefdevol het resultaat van al mijn bedinspanningen koestert.
Een foto van slapende AirwiN?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, nou ja. Ondanks de lage frequentie mag het resultaat er wezen. Zo zag ik laatst een foto voorbij komen waarop jij toch echt liefdevol het resultaat van al mijn bedinspanningen koestert.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Gooide ze een gebruikte tissue voor je weg?
Tissue? Een beetje liefhebbende vrouw die consumeert het residu.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef WheeleE het volgende:
Gooide ze een gebruikte tissue voor je weg?
Die heeft gister nog meegekeken aan het eind van de middag bij de bieb, maar toen was je al weg.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft gister nog meegekeken aan het eind van de middag bij de bieb, maar toen was je al weg.
Wie z'n held ben je nou liever?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef GotC het volgende:
!!
Ik ging om 13:00 weg oid, daarom ben ik Marv zn heldin
Van maar een keer per kwartaal? Mag ze wel uitkijken dat ze niet stikt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tissue? Een beetje liefhebbende vrouw die consumeert het residu.
Ik en m'n pook ookquote:
Vertel dat maar aan Mini. Zoveel teleurstelling al te verwerken op die leeftijd.quote:
Met Flap?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik en m'n pook ook
Dat komt er fouter uit dan ik bedoelde
Jij speelt vals! Eentje met versnellingenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik en m'n pook ook
Dat komt er fouter uit dan ik bedoelde
Ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef WheeleE het volgende:
Fuuuu....
Ik en mijn (ge)pook hebben wel weer genoeg gedaan vandaag. Tijd om te crashen. Dag fijne fokkertjes
Kun je alweer gewoon zitten of zijn je billen nog steeds gevoelig van Flap z'n afranseling?quote:
Tsja..het is maar net wat je zitten noemtquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je alweer gewoon zitten of zijn je billen nog steeds gevoelig van Flap z'n afranseling?
Poor you.quote:
Niet zo goedquote:
En wat moet je nu? Afwachten? Naar de huisarts? ...?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:39 schreef GotC het volgende:
Niet zo goed. Werd vanmorgen wakker, zaten al m'n haren aan m'n oor vastgeplakt
! Auw!
En er komt nog steeds constant wondvocht uit..
Maandag weer naar de plast. Had sowieso voor maandag al een afspraak staan (hechtingen verwijderen etc) dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat moet je nu? Afwachten? Naar de huisarts? ...?
Afwachten dus voorlopig. Bweh.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:42 schreef GotC het volgende:
Maandag weer naar de plast. Had sowieso voor maandag al een afspraak staan (hechtingen verwijderen etc) dus
Yep.. Vanmorgen weer foto van gemaakt na douchen..bleh! Rood, beetje opgezwollen en met zo'n dramatische druppel wondvocht aan de onderkantquote:
Dan moet Flap maar heel lief tegen je zijn vandaag, en morgen, en de rest van je leven!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:48 schreef GotC het volgende:
Yep.. Vanmorgen weer foto van gemaakt na douchen..bleh! Rood, beetje opgezwollen en met zo'n dramatische druppel wondvocht aan de onderkant
Mmm..dat is hij heel vaak alquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet Flap maar heel lief tegen je zijn vandaag, en morgen, en de rest van je leven!
Nog plannen voor dit weekend?
Continu doorpaffen dus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:50 schreef GotC het volgende:
Mmm..dat is hij heel vaak alTenzij hij stopt het roken
![]()
.
En veel leren vrees ik..zou t liefste lekker op een terrasje zitten maarja! En jij?
Lekker hoor! Jullie hebben goed weer ervoor!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Continu doorpaffen dus.
Geen grote plannen. Paar kleine klusjes in huis, en ongetwijfeld nog wel even het zonnetje in vandaag. Morgen Duinenmars lopen.
*SCHOP*quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef WheeleE het volgende:
Ik ben aan het uitstellen.![]()
Moet boodschappen doen, maar dan moet ik eerst douchen. En ik ben lui. Dus ik heb nog niet gedouched. Maar ik wil wel naar buiten. Want zon.
Wie komt me een schop onder mn hol geven?
Ik moet lerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef Barretje80 het volgende:
iemand zin in een spontane BBQ meet in het zuiderpark (or else) vanmiddag /avond??
dat kan je ook naast de BBQquote:
Dat gaat vast werken...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat kan je ook naast de BBQ
lekker op een kleedje in het gras
Ik word al afgeleid als ik iets hoor op tv, laat staan door julliequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat kan je ook naast de BBQ
lekker op een kleedje in het gras
Als je vanaf dat moment keek niet neequote:
Dankuquote:
Als ik aan al het nodige werk toekom sjees ik nog wel een rondje door het Zuiderpark. Alleen in de middag, vanaf 6 uur ben ik al onder de pannen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef Barretje80 het volgende:
iemand zin in een spontane BBQ meet in het zuiderpark (or else) vanmiddag /avond??
Ik wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef Barretje80 het volgende:
hoe laat is dat dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik wel.
Wel met m'n kinderen maar dat is in het Zuiderpark niet zo'n probleem. We zijn daar toch al vanavond ivm zwemles.
Les is van 18:00 tot 18:45 uur. Dus we kunnen makkelijk vantevoren er zijn en haar tussendoor het bad in gooien.quote:
16:00 dan??quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:30 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Les is van 18:00 tot 18:45 uur. Dus we kunnen makkelijk vantevoren er zijn en haar tussendoor het bad in gooien.
Ja prima hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
16:00 dan??
wie heeft er een BBQ om mee te nemen??
heheheh.. probleem 1 : een BBQquote:
15:00 BBQ in Zuiderpark ??quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:38 schreef MissMSX het volgende:
Ja, spontane vreetmeet
Wegwerpbarbecues
15:00 want mini me wil ook wel mee
het is ook fijn in een parkquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:39 schreef Lovechild het volgende:
Het mag ook altijd verplaatst worden naar bij ons op het dakterras he...
Zeker.quote:
wegwerp BBQ'squote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zeker.
En dat scheelt mij heel veel stress want mn huis ziet er niet uit. Wil alleen voorkomen dat het 'stukloopt' op het hebben van geen bbq's
Niet? Slecht van ze.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wegwerp BBQ's
waar zou je die kunnen regelen nu dan??
volgens mij had ik ze nog niet gezien bij de AH
Blokker weet ik zeker dat die ze in het assortiment hebben. Of ze die nu al verkopen is een goede vraag.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet? Slecht van ze.
Wij hebben wel een kleine bbq, maar dat is lastig meenemen op de fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
idd.. de vraag is dan ook waar het nu te koop isquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blokker weet ik zeker dat die ze in het assortiment hebben. Of ze die nu al verkopen is een goede vraag.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef Barretje80 het volgende:
kunnen em wel op komen halen... kan vast wel in het busje..Hij is zo klein, dat je daar niet voor je lol met meerdere volwassenen en een berg kinderen mee gaat BBQ'en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kun je beter een stel van die wegwerpdingen hebben.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Check de Blokker bij jou in de buurt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef Barretje80 het volgende:
idd.. de vraag is dan ook waar het nu te koop is
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kunnen em wel op komen halen... kan vast wel in het busje..Wij fietsen wel hoor. Is maar klein stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Lovechild het volgende:
Lidl moet ze nu hebben volgens de site. En als het goed is is Marco daar nu. Probeer hem te bereiken en te kijken of hij er een paar kan meenemen.
Dit is echt zaken regelen 3.0quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Lovechild het volgende:
Lidl moet ze nu hebben volgens de site. En als het goed is is Marco daar nu. Probeer hem te bereiken en te kijken of hij er een paar kan meenemen.
Je kerel al het werk laten doen? Dat principe is al zo oud als de wereld.quote:
Dus.. nu 5 volwassenen : Bar, Chep Miss, LC en M ( en evt wheel) en 6 kids??quote:
Zeurquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kerel al het werk laten doen? Dat principe is al zo oud als de wereld.
Aparte manier om te bevestigen dat ik gelijk heb.quote:
als je nou ook komt kan je genieten van het werk van anderen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kerel al het werk laten doen? Dat principe is al zo oud als de wereld.
Ik kom niet mee, dus dan heb je maar 5 kids.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:55 schreef Barretje80 het volgende:
Dus.. nu 5 volwassenen : Bar, Chep Miss, LC en M ( en evt wheel) en 6 kids??
4 BBQ's genoeg??
en ieder neemt z'n eigen vlees en drinken mee??
je telt air als kind mee?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dus.. nu 5 volwassenen : Bar, Chep Miss, LC en M ( en evt wheel) en 6 kids??
4 BBQ's genoeg??
en ieder neemt z'n eigen vlees en drinken mee??
hihih.. mja ik was even kwijt hoeveel kidneren er ook al weer warenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
je telt air als kind mee?En mini me hoeft niet meegeteld te worden
Tuurlijk ga je wel meequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kom niet mee, dus dan heb je maar 5 kids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |