Slim! Dat kost je zo een zaadlozing of twee anders.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef Flappekz het volgende:
Daarom denk ik ook niet vantevoren aan jullie
Minimaal jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slim! Dat kost je zo een zaadlozing of twee anders.
Je moet ook de tijd nemen om te herstellen na een hoogtepunt.quote:
Moet jij dat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet ook de tijd nemen om te herstellen na een hoogtepunt.
Geen idee, ik val meteen in slaap namelijk.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ik val meteen in slaap namelijk.
Neeee joh!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:51 schreef WheeleE het volgende:
Ik trek mij discreet terug uit deze discussie.![]()
haha..ik zei terugtrekken..haha
Dat zijn heel wat slapeloze nachten zoals je begrijpt.quote:
quote:
Arme schatquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn heel wat slapeloze nachten zoals je begrijpt.
Yup, nou ja. Ondanks de lage frequentie mag het resultaat er wezen. Zo zag ik laatst een foto voorbij komen waarop jij toch echt liefdevol het resultaat van al mijn bedinspanningen koestert.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef GotC het volgende:
Arme schatVandaar dat je er zo vermoeid uitzag!
Gooide ze een gebruikte tissue voor je weg?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, nou ja. Ondanks de lage frequentie mag het resultaat er wezen. Zo zag ik laatst een foto voorbij komen waarop jij toch echt liefdevol het resultaat van al mijn bedinspanningen koestert.
Een foto van slapende AirwiN?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, nou ja. Ondanks de lage frequentie mag het resultaat er wezen. Zo zag ik laatst een foto voorbij komen waarop jij toch echt liefdevol het resultaat van al mijn bedinspanningen koestert.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Gooide ze een gebruikte tissue voor je weg?
Tissue? Een beetje liefhebbende vrouw die consumeert het residu.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef WheeleE het volgende:
Gooide ze een gebruikte tissue voor je weg?
Die heeft gister nog meegekeken aan het eind van de middag bij de bieb, maar toen was je al weg.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft gister nog meegekeken aan het eind van de middag bij de bieb, maar toen was je al weg.
Wie z'n held ben je nou liever?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef GotC het volgende:
!!
Ik ging om 13:00 weg oid, daarom ben ik Marv zn heldin
Van maar een keer per kwartaal? Mag ze wel uitkijken dat ze niet stikt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tissue? Een beetje liefhebbende vrouw die consumeert het residu.
Ik en m'n pook ookquote:
Vertel dat maar aan Mini. Zoveel teleurstelling al te verwerken op die leeftijd.quote:
Met Flap?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik en m'n pook ook
Dat komt er fouter uit dan ik bedoelde
Jij speelt vals! Eentje met versnellingenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik en m'n pook ook
Dat komt er fouter uit dan ik bedoelde
Ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef WheeleE het volgende:
Fuuuu....
Ik en mijn (ge)pook hebben wel weer genoeg gedaan vandaag. Tijd om te crashen. Dag fijne fokkertjes
Kun je alweer gewoon zitten of zijn je billen nog steeds gevoelig van Flap z'n afranseling?quote:
Tsja..het is maar net wat je zitten noemtquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je alweer gewoon zitten of zijn je billen nog steeds gevoelig van Flap z'n afranseling?
Poor you.quote:
Niet zo goedquote:
En wat moet je nu? Afwachten? Naar de huisarts? ...?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:39 schreef GotC het volgende:
Niet zo goed. Werd vanmorgen wakker, zaten al m'n haren aan m'n oor vastgeplakt
! Auw!
En er komt nog steeds constant wondvocht uit..
Maandag weer naar de plast. Had sowieso voor maandag al een afspraak staan (hechtingen verwijderen etc) dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat moet je nu? Afwachten? Naar de huisarts? ...?
Afwachten dus voorlopig. Bweh.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:42 schreef GotC het volgende:
Maandag weer naar de plast. Had sowieso voor maandag al een afspraak staan (hechtingen verwijderen etc) dus
Yep.. Vanmorgen weer foto van gemaakt na douchen..bleh! Rood, beetje opgezwollen en met zo'n dramatische druppel wondvocht aan de onderkantquote:
Dan moet Flap maar heel lief tegen je zijn vandaag, en morgen, en de rest van je leven!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:48 schreef GotC het volgende:
Yep.. Vanmorgen weer foto van gemaakt na douchen..bleh! Rood, beetje opgezwollen en met zo'n dramatische druppel wondvocht aan de onderkant
Mmm..dat is hij heel vaak alquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet Flap maar heel lief tegen je zijn vandaag, en morgen, en de rest van je leven!
Nog plannen voor dit weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |