Continu doorpaffen dus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:50 schreef GotC het volgende:
Mmm..dat is hij heel vaak alTenzij hij stopt het roken
![]()
.
En veel leren vrees ik..zou t liefste lekker op een terrasje zitten maarja! En jij?
Lekker hoor! Jullie hebben goed weer ervoor!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Continu doorpaffen dus.
Geen grote plannen. Paar kleine klusjes in huis, en ongetwijfeld nog wel even het zonnetje in vandaag. Morgen Duinenmars lopen.
*SCHOP*quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef WheeleE het volgende:
Ik ben aan het uitstellen.![]()
Moet boodschappen doen, maar dan moet ik eerst douchen. En ik ben lui. Dus ik heb nog niet gedouched. Maar ik wil wel naar buiten. Want zon.
Wie komt me een schop onder mn hol geven?
Ik moet lerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef Barretje80 het volgende:
iemand zin in een spontane BBQ meet in het zuiderpark (or else) vanmiddag /avond??
dat kan je ook naast de BBQquote:
Dat gaat vast werken...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat kan je ook naast de BBQ
lekker op een kleedje in het gras
Ik word al afgeleid als ik iets hoor op tv, laat staan door julliequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat kan je ook naast de BBQ
lekker op een kleedje in het gras
Als je vanaf dat moment keek niet neequote:
Dankuquote:
Als ik aan al het nodige werk toekom sjees ik nog wel een rondje door het Zuiderpark. Alleen in de middag, vanaf 6 uur ben ik al onder de pannen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef Barretje80 het volgende:
iemand zin in een spontane BBQ meet in het zuiderpark (or else) vanmiddag /avond??
Ik wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef Barretje80 het volgende:
hoe laat is dat dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik wel.
Wel met m'n kinderen maar dat is in het Zuiderpark niet zo'n probleem. We zijn daar toch al vanavond ivm zwemles.
Les is van 18:00 tot 18:45 uur. Dus we kunnen makkelijk vantevoren er zijn en haar tussendoor het bad in gooien.quote:
16:00 dan??quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:30 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Les is van 18:00 tot 18:45 uur. Dus we kunnen makkelijk vantevoren er zijn en haar tussendoor het bad in gooien.
Ja prima hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
16:00 dan??
wie heeft er een BBQ om mee te nemen??
heheheh.. probleem 1 : een BBQquote:
15:00 BBQ in Zuiderpark ??quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:38 schreef MissMSX het volgende:
Ja, spontane vreetmeet
Wegwerpbarbecues
15:00 want mini me wil ook wel mee
het is ook fijn in een parkquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:39 schreef Lovechild het volgende:
Het mag ook altijd verplaatst worden naar bij ons op het dakterras he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |