Zeker.quote:
wegwerp BBQ'squote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zeker.
En dat scheelt mij heel veel stress want mn huis ziet er niet uit. Wil alleen voorkomen dat het 'stukloopt' op het hebben van geen bbq's
Niet? Slecht van ze.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wegwerp BBQ's
waar zou je die kunnen regelen nu dan??
volgens mij had ik ze nog niet gezien bij de AH
Blokker weet ik zeker dat die ze in het assortiment hebben. Of ze die nu al verkopen is een goede vraag.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet? Slecht van ze.
Wij hebben wel een kleine bbq, maar dat is lastig meenemen op de fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
idd.. de vraag is dan ook waar het nu te koop isquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blokker weet ik zeker dat die ze in het assortiment hebben. Of ze die nu al verkopen is een goede vraag.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef Barretje80 het volgende:
kunnen em wel op komen halen... kan vast wel in het busje..Hij is zo klein, dat je daar niet voor je lol met meerdere volwassenen en een berg kinderen mee gaat BBQ'en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kun je beter een stel van die wegwerpdingen hebben.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Check de Blokker bij jou in de buurt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef Barretje80 het volgende:
idd.. de vraag is dan ook waar het nu te koop is
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kunnen em wel op komen halen... kan vast wel in het busje..Wij fietsen wel hoor. Is maar klein stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Lovechild het volgende:
Lidl moet ze nu hebben volgens de site. En als het goed is is Marco daar nu. Probeer hem te bereiken en te kijken of hij er een paar kan meenemen.
Dit is echt zaken regelen 3.0quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Lovechild het volgende:
Lidl moet ze nu hebben volgens de site. En als het goed is is Marco daar nu. Probeer hem te bereiken en te kijken of hij er een paar kan meenemen.
Je kerel al het werk laten doen? Dat principe is al zo oud als de wereld.quote:
Dus.. nu 5 volwassenen : Bar, Chep Miss, LC en M ( en evt wheel) en 6 kids??quote:
Zeurquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kerel al het werk laten doen? Dat principe is al zo oud als de wereld.
Aparte manier om te bevestigen dat ik gelijk heb.quote:
als je nou ook komt kan je genieten van het werk van anderen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kerel al het werk laten doen? Dat principe is al zo oud als de wereld.
Ik kom niet mee, dus dan heb je maar 5 kids.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:55 schreef Barretje80 het volgende:
Dus.. nu 5 volwassenen : Bar, Chep Miss, LC en M ( en evt wheel) en 6 kids??
4 BBQ's genoeg??
en ieder neemt z'n eigen vlees en drinken mee??
je telt air als kind mee?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dus.. nu 5 volwassenen : Bar, Chep Miss, LC en M ( en evt wheel) en 6 kids??
4 BBQ's genoeg??
en ieder neemt z'n eigen vlees en drinken mee??
hihih.. mja ik was even kwijt hoeveel kidneren er ook al weer warenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
je telt air als kind mee?En mini me hoeft niet meegeteld te worden
Tuurlijk ga je wel meequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kom niet mee, dus dan heb je maar 5 kids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |