Wat vind je leuk aan Scheveningen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:16 schreef ook_gek het volgende:
Als ras echte scheveninger zit ik natuurlijk op scheveningen
Sorry, vond het te lang durenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:
Die andere was eerder, maar deze is al voller
Vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Scheveningen is voor toeristen... .althans, dat vind ik.
Wat vond je te lang duren? Ik bedoelde dat die van Got eerder wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:27 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Sorry, vond het te lang duren
Scheveningen is ook voor gokkers
Volgens de nieuwe topics lijst was deze eerder? Zat al een tijdje te zoeken naar het nieuwe den haag topic!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat vond je te lang duren? Ik bedoelde dat die van Got eerder was
Excuus, je hebt gelijk. Ik keek naar de tijd van het laatste bericht ipv naar de tijd van alleen de OPquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Volgens de nieuwe topics lijst was deze eerder? Zat al een tijdje te zoeken naar het nieuwe den haag topic!
Ja, nu je het zegt... ik spring even snel onder mijn 4 sterren douche... en ga even naar de garage rennen om mijn auto te halen! Tijd om er een mooie nieuwe radio in te shoppen!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef GotC het volgende:
En Marv moest natuurlijk weer even pimpen met Leeuwarden
Zo, en nu mij niet meer de schuld gevenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Excuus, je hebt gelijk. Ik keek naar de tijd van het laatste bericht ipv naar de tijd van alleen de OP
Voor nu niet neequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Zo, en nu mij niet meer de schuld geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Je zit er toch echt naast sorryquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:28 schreef GotC het volgende:
Ik geef ook_gek de schuld van deze beide topics, te lui om een nieuwe te openen
Knippen en plakken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je zit er toch echt naast sorry
Ten eerste had ik niet in de gatem dat hij vol was.
Ten tweede, ik zit via me mobiel op fok, een nieuw topic maken gaat dan niet zo makkelijk. Gaat trouwens niet goed komen met knippen en plakken.
Dat kunnen wij toch niet ruiken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je zit er toch echt naast sorry
Ten eerste had ik niet in de gatem dat hij vol was.
Ten tweede, ik zit via me mobiel op fok, een nieuw topic maken gaat dan niet zo makkelijk. Gaat trouwens niet goed komen met knippen en plakken.
Ah oordelwn zonder de volledige informatie te hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat kunnen wij toch niet ruiken?. Daarbij, op fok mobiel laten ze t zien als het bijna vol is bij de reply. (vanaf minder dan 10 reacties volgens mij)
DUS!
Kinderen op kijkduin? Bij de tenten op de boulevard? Niet zo heel veel toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef tuintegel het volgende:
Ik zette het vaak in mijn laatste post als ik op mijn mobiel per ongeluk het topic had dichtgegooid (maar toen was het nog niet te zien hoeveel posts er nog waren) .
Kijkduin vind ik niet voor bejaarden , kinderen genoeg . Om mensen te bekijken is Scheveningen wel leuker , de boulevard is natuurlijk ook wat groter en er is meer te doen .
Toch verkies ik Kijkduin , kruipend naar huis hoef ik niet want ik rijd meestal.
Maar zo heeft ieder zijn voorkeur en dat is toch juist fijn?
Ah, oordelen zonder de volledige informatie te hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah oordelwn zonder de volledige informatie te hebben
Als of ik daar op ga letten wanneer die dicht gaatals me iets niet boeid
En ik reageer vaak snel als ik aan de tel hang. Sommige mensen werken ook
Mits zoetquote:
* Barreltje blijft uit de buurt van GotCquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Mits zoet
Ik ben echt in eenbui door m'n hele ochtend
En die 4 mutsen hier die maar blijven kletsen helpen niet
(snap het niet..2 ervan moeten ook volgende week examen maken, maar ipv te leren is kletsen schijnbaar productiever)
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:48 schreef Barreltje het volgende:
en ook even zwaaien in deze razend spannende reeks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna weekend
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
De kans dat ik een topic sluit is klein. En als jij je geroepen voelt om een nieuw topic te openen prima.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, oordelen zonder de volledige informatie te hebbenToevallig ben ik ook aan het werk!
Nja, dan weet ik iig dat ik standaard een nieuw topic mag openen als jij m sluit.
En nu over! Het is nu eenmaal een ongeschreven regel dat de topicsluiter een nieuwe opent , en nu weer vrolijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De kans dat ik een topic sluit is klein. En als jij je geroepen voelt om een nieuw topic te openen prima.
Naar mijn mening is het toch alleen maar gejank over laatste post dat je een nieuw topic moet openen. Waar kan iemand zich druk over maken zeg.
Dat dus. Al zal t vrolijk zijn wel lastig wordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
En nu over! Het is nu eenmaal een ongeschreven regel dat de topicsluiter een nieuwe opent , en nu weer vrolijk
af en toe een beetje gooi en smijt werk is toch wel prima!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
En nu over! Het is nu eenmaal een ongeschreven regel dat de topicsluiter een nieuwe opent , en nu weer vrolijk
kan je jezelf niet een heerlijk terrasje beloven voor vanavond??quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat dus. Al zal t vrolijk zijn wel lastig worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ik ben vrolijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
We doen lief spelen. We geven alleen onze mening meer niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef Flappekz het volgende:
Kinders toch, kinders toch... wel lief spelen he?
aannames, aannamesquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk
Alleen dat mieren gejeuk en gejank over een topic openen kom op zeg waar heb je het dan over. Hoe saai en zuur moet je leven zijn als je daar al druk om gaat maken.
Maar ja ieder zo zijn / haar ding
Kusje voor go nog wat
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We doen lief spelen. We geven alleen onze mening meer niet.
Als ik voor me zelf spreek. Heb niks tegen haar
JIJ af en toe welquote:
Is dat zo? Denk het niet. Als je om zo iets je al druk kan maken?quote:
en dan is per definitie je leven saai???quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat zo? Denk het niet. Als je om zo iets je al druk kan maken?
Ok, ik zeg nog 1 ding tegen je en dan voorlopig niet meer:quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat zo? Denk het niet. Als je om zo iets je al druk kan maken?
Maar wij zijn mannenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef Flappekz het volgende:
Ik zit me nu ff af te vragen wie zich nou het drukst maakt eigenlijk
1 ding weet ik zeker: ik iig niet
Ik ook niet, zoals je weetquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef Flappekz het volgende:
Ik zit me nu ff af te vragen wie zich nou het drukst maakt eigenlijk
1 ding weet ik zeker: ik iig niet
Is niet wegens 1 opmerking lees en reageer al langerquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ok, ik zeg nog 1 ding tegen je en dan voorlopig niet meer:
Je kent mij niet, je kent mijn leven niet en toch trek je zo'n conclusie door 1 opmerking die ik maak. Jammer. Beetje kortzichtig imo.
Als mensen zich druk maken om hele kleine simpele dingen. Dan is je leven kennelijk zo saai of je bent zo verzuurt dat je daar druk om kan maken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en dan is per definitie je leven saai???
wat is jouw definitie van saai dan??
nee nee nee..quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is niet wegens 1 opmerking lees en reageer al langer
En oeh gevoelige snaar geraakt ja?
[..]
Als mensen zich druk maken om hele kleine simpele dingen. Dan is je leven kennelijk zo saai of je bent zo verzuurt dat je daar druk om kan maken.
Ander mooi voorbeeld die iedereen ook wel kent. Kerstkaarten drama. Ik heb vorig jaar ook geen kerstkaart van die en die gehad. Dus die krijgt dit jaar ook niet van mij. Kom op zeg waar kan iemand zich druk over maken.
Wat ik zeg, als je tijd hebt of de moeite neemt om over de meest simpele dingen ke druk gaat zitten te maken is de kans groot dat je een saai leven hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee nee nee..
ik vroeg wat je definitie is van een saai leven..
Niet wat je definitie is van iemand die zich ergens druk om maakt...
Wat een leuke stad!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:20 schreef Lovechild het volgende:
Ik luister de soundtrack van A-dam-E.V.A., lees ondertussen hier en overweeg plotseling om naar Amsterdam te verhuizen
r'ly??quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:20 schreef Lovechild het volgende:
Ik luister de soundtrack van A-dam-E.V.A., lees ondertussen hier en overweeg plotseling om naar Amsterdam te verhuizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
jij zegt:quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik zeg, als je tijd hebt of de moeite neemt om over de meest simpele dingen ke druk gaat zitten te maken is de kans groot dat je een saai leven hebt.
Heb je geen saai leven neem je niet eens de moeite om je daar druk over te maken. Dan boeit het je niet, heb je er geen tijd voor.
Naar mijn mening
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij zegt:
als je DIT doet dan heb je DAT..
ik vraag je wat DAT is..Dat je kennelijk niks beters te doen heb dan zeiken om kleine dingen. Lees saai leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
éénquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Als ik nou nog één woord lees ga ik mensen met de zweep geven.(uiteraard kies ik dan bij wie....)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
éénSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Uhm wilt u uw sexuele voorkeur buiten dit topic houdenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Als ik nou nog één woord lees ga ik mensen met de zweep geven.(uiteraard kies ik dan bij wie....)
Weekend gaat nog mooier wordenquote:
Zo zonde van dit weer om op een dak raar te gaan doen in je onderbroek......quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ga dus duidelijk weer een tuin claimen dit weekend
Even een zielig aaaaawwww moment, 15.15 uur en mn laatste collega ging weg. Nu zit ik hier dus helemaal in mn ups op kantoor. *zet all by myself in*
Ondertussen wel even de soap in Ypenburg aan het volgen. Verwarde man in zn onderbroek op het dak van een woning, arrestatieteam ter plaatse en er wordt geschoten....altijd feest als de zon schijnt
Misschien wilde ie wel rustig zonnen daarzo. Komen er ineens allemaal agenten druk doen onder je geimproviseerde dakterras....zou ook gaan schietenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zo zonde van dit weer om op een dak raar te gaan doen in je onderbroek......
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:44 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Misschien wilde ie wel rustig zonnen daarzo. Komen er ineens allemaal agenten druk doen onder je geimproviseerde dakterras....zou ook gaan schieten
ik geloof niet dat ik het op Regio15 kan volgen hoorquote:
Hmm die foto's zijn allemaal van die frogdinges... dat werkt hier niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik het op Regio15 kan volgen hoor
Bijna F1 veel leuker! Kijken wat schumi gaat doen. Hij heeft de snelheid goed te pakken gehad op donderdag.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
r'ly??
ik vind amsterdam echt een kut stadHet boeit mij echt niet waar ik woon denk ik. Zolang M er maar ook woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tenslotte ben ik ook ooit voor hem deze kant opgekomen. Probleemloos.Don't you love her madly?
Bij mij werkte het niet!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:25 schreef Marvelous het volgende:
[ afbeelding ]
Werken ze echt niet?
Maarre, autotje opgehaald, hij rijd weer heerlijk!!! Was gelukkig geen miskoop..
Enne, ik heb een saai leven en maak me nooit druk... ben ik dan nog triester?
Muis op foto, rechtermuisknop->eigenschappen->copy de getoonde link-> en klaar is Ron!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Bij mij werkte het niet!![]()
Ik maak me ook nooit druk.... vorige week las ik hier nog dat ik saai ben () dus ik ben ook triest
Ohhhhh werkt dat zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:36 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Muis op foto, rechtermuisknop->eigenschappen->copy de getoonde link-> en klaar is Ron!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef Barreltje het volgende:
Mweh Chep moest wel naar Den haag komen.. ik ging ECHT niet naar Gorinchem!![]()
Jullie kan ik begrijpenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben naar Den Haag gekomen.
Maar vanuit Zwijndrecht is alles een vooruitgang
Dat dus, ik ging ook alleen voor een huis met zicht op Poeldijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:50 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben ook naar Den Haag gekomen. Helemaal vanuit Poeldijk
kan de kerktoren van Poeldijk vanaf mn huiskamer nog zien![]()
Jij bent Den Haag uit gevluchtquote:
Euh, wtf!quote:
Het was hier allemaal niet zo'n issue. Ik had in IJsselstein alleen nog m'n baan en een huis met m'n ex, hij had hier (of nou ja, in Rijswijk) alles qua sociaal leven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef Barreltje het volgende:
Mweh Chep moest wel naar Den haag komen.. ik ging ECHT niet naar Gorinchem!![]()
Nalûk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:01 schreef GotC het volgende:
Ik ben vanuit Naaldwijk hierheen gekomen..niet zo'n grote stap.
Zelfs niet een stukje rennen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:35 schreef Flappekz het volgende:
Ikke niet hoor. Buiten is eng. Ik blijf lekker veilig binnen bij mn laptop
Wat doe je in de hallo dan whehequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:53 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dat dus, ik ging ook alleen voor een huis met zicht op Poeldijk![]()
Scheveningen kan me gestolen worden, kom daar echt alleen voor mijn werk met een uitloper naar little asia, pepper and salt of hallo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |