Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
ik ook, maar een hoop van die dingen zijn niet echt reeel meerquote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar ben ik serieus bang voor heik wil nog zoveel dingen echt doen!
25 hij is 1 jaar jonger dan JJDJ en mijquote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
26 tochnet als mijn zus zaterdag ( zaten bij elkaar in de klas)
Wat kun je niet meer doen dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, maar een hoop van die dingen zijn niet echt reeel meer![]()
34?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef sararaats het volgende:
Hoe oud denken jullie dat ik ben? Ik ben op sommige vlakken nog een broekie
35?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef sararaats het volgende:
Hoe oud denken jullie dat ik ben? Ik ben op sommige vlakken nog een broekie
oh kleine neefjequote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
25 hij is 1 jaar jonger dan JJDJ en mij
technisch gezien zou alles echt nog wel kunnen, maar niet meer zonder er andere dingen voor op te gevenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat kun je niet meer doen dan?
die ouwe is 3 maanden ouder, niet wijzer, dan ik!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef littledrummergirl het volgende:
oh kleine neefjeja die is idd een jaar ouder dan ik
16quote:
ik heb er ook pas n paar gedaan, n roadtrip, expirimenteren met drugs, binnenkort mn eerste festival... Maar ik wil ook nog zoveel, vooral reizenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, maar een hoop van die dingen zijn niet echt reeel meer![]()
jij bent dan ook nog lekker jong en redelijk ongebondenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb er ook pas n paar gedaan, n roadtrip, expirimenteren met drugs, binnenkort mn eerste festival... Maar ik wil ook nog zoveel, vooral reizen
Moet je jong en ongebonden zijn om te reizen?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent dan ook nog lekker jong en redelijk ongebonden
getrouwd en 2 jonge kinderen kan je nog best wel reizen, maar op mijn wishlist stond een wereldreis en in het buitenland werken, dat gaat het dus zeker niet meer wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je jong en ongebonden zijn om te reizen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent dan ook nog lekker jong en redelijk ongebonden
Dat is een keuze.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
getrouwd en 2 jonge kinderen kan je nog best wel reizen, maar op mijn wishlist stond een wereldreis en in het buitenland werken, dat gaat het dus zeker niet meer worden
Maar die kinderen worden ook ouder hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
getrouwd en 2 jonge kinderen kan je nog best wel reizen, maar op mijn wishlist stond een wereldreis en in het buitenland werken, dat gaat het dus zeker niet meer worden
Was je wel blij met de jurk?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geen foto gemaakt
maar wel alles nu goed
heb alleen wel pijn in m'n benen.. een half uur stokstijf stil staan is niet leuk
ik zeg nooit nooit, ik zeg alleen nu nietquote:Op donderdag 7 april 2011 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar die kinderen worden ook ouder hoor
Ah dat is wel positiefquote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zeg nooit nooit, ik zeg alleen nu niet
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht omdat je al omviel aan deze:
[ afbeelding ]
Ha, sushi-madam en bento-bitch in wording.quote:
weet je wat?quote:
Brite eyesquote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef sararaats het volgende:
http://t0.gstatic.com/ima(...)TzySHErRnKYn35g4tMj4
Dan moeten we wel NU gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je wat?
als jij die gedaan hebt doe ik deze:
[ afbeelding ]
gewoon een keertje dubbel feest
Zie je wel, die straling bij Japan is China ook al binnengedreven!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
wow... Ik heb nog nooit zon gigantische chinees gezien als die die nou bij mij in de metro zit!
Jaquote:Op donderdag 7 april 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ha, sushi-madam en bento-bitch in wording.
quote:
Hoi Marijkequote:Op donderdag 7 april 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk heb eiervormpjes gekocht
Ik kon me niet bedwingen
![]()
Hai Friemquote:
Al klaar met werken voor vandaagquote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Friem![]()
Hoe is het lieverd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat goed hoorheb vandaag een nieuwe voorruit in m'n busje gekregen
![]()
Eindelijk, er zat al 3 jaar een scheur in
Open deuren, onweerstaanbaar !
slapen I guessquote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel waar die heen is![]()
Nee dus
Live when I'm alivequote:
ja, er had net zo goed Bep Muts bij kunnen staan, die ken ik ook nietquote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Koen
[..]
Dat zie je toch; Bertine
Kan gebeuren!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk heb eiervormpjes gekocht
Ik kon me niet bedwingen
![]()
ze zijn je nog niet vergetenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
Ah, een heeeeeeeeeellllpp mail uit mijn oude werk.
Ik bijna wel, jammer. Nou ja, ik zal maar eens antwoord teruggevenquote:
Ik heb ook weleens gehad dat ik echt tot een kwartier voor afscheid gewoon mailtjes doorgestuurd kreeg "Ja Roeland dat moet jij maar doen hoor, dat weet ik nietquote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
Ah, een heeeeeeeeeellllpp mail uit mijn oude werk.
Peterquote:
Ken jij Bep Muts Nietquote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, er had net zo goed Bep Muts bij kunnen staan, die ken ik ook niet
join the clibquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Damn, ik ben gewoon slecht in multi tasken
Same here, vooral als Fok! ineens vastlooptquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Schijnt ook heel slecht voor je te zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Symphonic het volgende:
ik dacht dat je slapen wasquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schijnt ook heel slecht voor je te zijn
Concentreer je op één ding, dan kan je dat je volledige aandacht geven en ben je je meer bewust van wat je doet
mindfullnes enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schijnt ook heel slecht voor je te zijn
Concentreer je op één ding, dan kan je dat je volledige aandacht geven en ben je je meer bewust van wat je doet
oh, ja, dat ga ik zo ook doenquote:
ik maak het ook niet laatquote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ja, dat ga ik zo ook doen
Heul geen last van eigenlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
helaas wordt zowel thuis als op de zaak 1 ding tegelijk doen minder gewaardeerd
ademhalen telt niet als ding hequote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
helaas wordt zowel thuis als op de zaak 1 ding tegelijk doen minder gewaardeerd
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ademhalen telt niet als ding he
[..]
[..]
Nee, ik heb er geen accountquote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
feno kan je niet gewoon ff oprotten naar 4chan of zo?
Die hoef je daar ook niet te hebben.quote:
Kun je nagaan hoe vaak ik er kom!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die hoef je daar ook niet te hebben.
Spanje bij Twente eah?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
verdammt hoerig al die portugezen in de halve finale ja. Walgelijke lui zijn dat ook gewoon echt, stuk voor stuk
komt toch nog een returnquote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
verdammt hoerig al die portugezen in de halve finale ja. Walgelijke lui zijn dat ook gewoon echt, stuk voor stuk
Voetbal is oorlog hoor ik altijd en zij snappen hoe ze het moeten doen!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Fok! is toch al de Nederlandse 4chan, kan je net zo goed hier blijven.quote:
ja, en alel portugese ploegen doorquote:Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Spanje bij Twente eah?Ik heb nooit de sfeer zo zien omslaan in het café, we worden echt kapot gespeeld. Na de 4-0 maar de jas aangetrokken.
Alsof dat wat uitmaakt met de huidige tussenstanden.quote:
ach het was al aardig uniek, 2 NL clubs in de kwartfinalequote:Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt met de huidige tussenstanden.
Huhu, ik bespeur nog wat euro-begin 2000 leed?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en alel portugese ploegen door![]()
Nou ja, je moet maar zo denken: Beter dat ze villareal kapot schuppen, dan twente![]()
Walgelijk hoerengebroed dat t is al die portugezenzooi
Het was een goed seizoen qua punten, maar het spel vandaag is echt ontluisterend.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het was al aardig uniek, 2 NL clubs in de kwartfinale
Daar is het wel mee begonnen ja. En WK 2006 natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu, ik bespeur nog wat euro-begin 2000 leed?
grote wedstrijden vind ik wel leuk om te kijkenquote:
Ik kots alleen op Figo en Christiano Ronaldo. Beiden echt twee personen die bij tijden en weilen naaiballen eerste klas zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is het wel mee begonnen ja. En WK 2006 natuurlijk.
Nee qua voetbal kots ik echt de klok van de muur op alles wat portugees is of lijkt![]()
![]()
![]()
![]()
Worstelen.quote:
Toneelworstelen.quote:
Slaap lekker in dat geval.quote:
Welterusten en ik deel je mening over die sport met over het paard getilde miljonairs.quote:
Nja breek me de bek niet los iddquote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kots alleen op Figo en Christiano Ronaldo. Beiden echt twee personen die bij tijden en weilen naaiballen eerste klas zijn.
niks gezien, niks gemistquote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het was een goed seizoen qua punten, maar het spel vandaag is echt ontluisterend.
PSV heeft nog een kansje, nu 2-0 thuis winnen. Dus als je nog wat wilt volgen.quote:
Ben er niet zo dol op, soms wel aardig om te zien als er echt niets op TV en Fok! te doen isquote:
afgemaakt wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
5-0... Jezus...
Twente wat doe je man?
Dit is gewoon drama. En de Ajacied van de klas zit het mij even per sms in te wrijven, stomme tut.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
afgemaakt worden
toch nog geen topclub
en ook die hebben wel eens een off-day, zie Inter
ja, Ajax, echt een winnerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit is gewoon drama. En de Ajacied van de klas zit het mij even per sms in te wrijven, stomme tut.
Toen Ajax eruit vloog hebben we haar leven zuur gemaakt. Karma is een bitch.quote:
Ajaxquote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit is gewoon drama. En de Ajacied van de klas zit het mij even per sms in te wrijven, stomme tut.
Dat sloeg ook nergens op. Die hadden thuis met rust al 5-0 voor moeten staanquote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Toen Ajax eruit vloog hebben we haar leven zuur gemaakt. Karma is een bitch.
Altijd het juiste getal!quote:
daaromquote:
You do not know?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daaromgeen idee waar het op slaat, maar geeks roepen het altijd, dus ik dacht lets give it a go
Goed plan, ik ga even naar bed.quote:
iets met hitchhikers geloof ik, verder geeeen ideequote:
koekiepoekie moequote:
Zwolle?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Marijke, raad eens waar ik maandag ben?
Halloquote:
heee Nijnquote:
quote:
Ding ding ding.quote:
quote:
quote:
trein komt eraanquote:
die hoorde ik precies zo in mn hoofd toen ik m lasquote:
Vrrrrrrooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeemquote:
Ik denk dat dat inderdaad de keuze van vervoer is.quote:
jij bent ondertussen bijna zelf een treinquote:
neej joh, tjoektjoek!!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrrrrrrooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeem
KOENquote:
kedengkedeng kedengkedengquote:
Nee joh! Dat was vroeger.. Nu doet ie bzzzzzt!quote:
van de trap gepleurt ?quote:
Ohjaquote:
Vorige zaterdag nog een zootjequote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef crv het volgende:
[..]
jij bent ondertussen bijna zelf een trein![]()
Nog bordjes gescoord de laatste tijd ?
kom 24 uur te kort per dagquote:
ooeeehooooeeeh / guusmeeuwisquote:
nee een freeze en niets meer af kunnen sluitenquote:
Wat heb ik gewonnen?quote:
die zijn wel apart waar heb je die vandaan ?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorige zaterdag nog een zootje![]()
[ afbeelding ]
Een drankje op het terras op mijn kosten.quote:
Honest?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
Fles, wanneer gaat dat verrekte NL HSL Albatros gedrocht nu eindelijk eens rijden
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een drankje op het terras op mijn kosten.
Een voetreis rome, en bij hoge uitzondering mag je je tentje neerzetten op het pieterspleinquote:
Maandag zou het pas na 7 uur zijn. Ik moet eerst bij de opdrachtgever langsgaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Hoe laat en waar?
Ik ben om 2 uur vrij
idd, mag voor mij ook linea recta naar spagettivreterland teruggestuurd worden, wat een spuuglelijke gevallenquote:
Noord Duitsland, km of honderd ten oosten van Groningenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef crv het volgende:
[..]
die zijn wel apart waar heb je die vandaan ?
hmmm had ik begin van het jaar zo'n 5 keer per dag met mijn vorige laptop.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee een freeze en niets meer af kunnen sluiten
herstart door de stekker eruit te trekken
das een leuk uitje geweestquote:Op donderdag 7 april 2011 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noord Duitsland, km of honderd ten oosten van Groningen![]()
Het hele verslag staat hier: http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=8&t=5985
ok zolang je je maar niet verraadtquote:
Dan moet je wel even een ander account pakken joh.quote:
misschien is dat bewust en noemen ze het kunstquote:Op donderdag 7 april 2011 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd, mag voor mij ook linea recta naar spagettivreterland teruggestuurd worden, wat een spuuglelijke gevallen
Rijd dagelijks onder zo'n ding door op Watergraafsmeer, staat al weken stil op dezelfde plek, steeds meer grafitti erop
ja mooi hequote:Op donderdag 7 april 2011 23:17 schreef crv het volgende:
[..]
das een leuk uitje geweest![]()
die railzenmoest gelijk weer aan mijn cambodja reis denken
Heel goed gezien. Ik probeer te multitasken maar dat lukt niet zo goedquote:Op donderdag 7 april 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie ik nu dat jij ook in Fles z'n PTA topic post
heb een tijdje terug > 1 jaar daar ook wel gepost, ben best wel een treinenliefhebber ook al rijd ik er practisch nooit meequote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
Heel goed gezien. Ik probeer te multitasken maar dat lukt niet zo goed
jij had tenminste no een "echte trein" wij zaten op een bamboemat met wielen eronder en een motortjequote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja mooi he![]()
![]()
En daarover 3 keer te hard rijden met spul wat al 6 jaar wacht op een nieuwe keuringIk heb het overleefdd, somehow
en je bent nog wel vrouwquote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
Heel goed gezien. Ik probeer te multitasken maar dat lukt niet zo goed
Ik rijd regelmatig met de trein en dan vooral naar Blankenberge.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb een tijdje terug > 1 jaar daar ook wel gepost, ben best wel een treinenliefhebber ook al rijd ik er practisch nooit mee
Ik hoor het al, echt iets voor een gebroken rugquote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef crv het volgende:
[..]
jij had tenminste no een "echte trein" wij zaten op een bamboemat met wielen eronder en een motortjeen het ventje achterop maar gassen
![]()
tussen de railzen zaten soms ruimten van meer dan 5 cm
hmmmm daar lukt het nog niet zo best een trein richting NL te nemenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
Wist je dat ik vroeger een overweg uit karton die ons ma gemaakt had?
Ik woon redelijk dicht bij Station Noorderkempen.
ik zoek de foto's ff opquote:Op donderdag 7 april 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor het al, echt iets voor een gebroken rug
Zonde wel. Ik was vandaag nog, met "FYRA" in Breda.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm daar lukt het nog niet zo best een trein richting NL te nemen
jij had toch 170 Km/h geklokt op de huidige Fyra een keer?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonde wel. Ik was vandaag nog, met "FYRA" in Breda.
Mijn ritje naar Noorderkempen was wel mijn debuut op de HSL-Zuid trouwens. Maar dat was al in 2009
ik heb wel een keer over de Birmaspoorlijn in Thailand gewandeld.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:31 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] en als je tegenliggers heb demonteer je je "trein" en loop je om de andere heen
Best wel cool opzichquote:Op donderdag 7 april 2011 23:31 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] en als je tegenliggers heb demonteer je je "trein" en loop je om de andere heen
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:31 schreef crv het volgende:
Deze rails zijn geleend van de originele spoorlijn tussen thailand en Cambodja.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb wel een keer over de Birmaspoorlijn in Thailand gewandeld.
Deze ziet er ook tof uit
echt we kwamen helamaal niet meer bij daar.quote:
gestikt in een stukje vlees de eikelquote:Op donderdag 7 april 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ik lees dat de tijgerpopulatie in Rotterdam geslonken is
Ik las het jaquote:Op donderdag 7 april 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ik lees dat de tijgerpopulatie in Rotterdam geslonken is
trustenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
ik ga maar eens op tijd slapen, morgenavond misschien wat meer energie voor een langere chatsessie
wiskundequote:Op donderdag 7 april 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
Haat aan kuthoofdstukken van wiskunde leren
Laatste wiskunde B hoofdstuk ooit voor me, gelukkigquote:
Wat vroegquote:
Ik vond het op de basisschool echt té makkelijk. Maar dat had ik toen eigenlijk wel met alle vakken...quote:Op donderdag 7 april 2011 23:47 schreef sararaats het volgende:
Wiskunde
Ik snapte er niks van in de lagere school en nu nog niet.
Ik had toen al leerproblemen maar toen wisten we niet dat ik NLD heb.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond het op de basisschool echt té makkelijk. Maar dat had ik toen eigenlijk wel met alle vakken...
Oh, dat is ook niet echt handig...quote:Op donderdag 7 april 2011 23:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik had toen al leerproblemen maar toen wisten we niet dat ik NLD heb.
Dat weet ik nog maar 2 jaar
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:53 schreef crv het volgende:
ik ga ook plat, morgen weer vroeg dag
welterusten
ik vind het onwijs veel overlap hebben met autisme als ik zo de kenmerken ziequote:Op donderdag 7 april 2011 23:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik had toen al leerproblemen maar toen wisten we niet dat ik NLD heb.
Dat weet ik nog maar 2 jaar
Doeidoeiquote:Op donderdag 7 april 2011 23:53 schreef crv het volgende:
ik ga ook plat, morgen weer vroeg dag
welterusten
Klopt jaquote:Op donderdag 7 april 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij had toch 170 Km/h geklokt op de huidige Fyra een keer?
Langs de A4 zijn ze dan hetzij aan het afremmen, hetzij nog niet op gang, want daar haal ik ze regelmatig in, en daar rijd ik gewoonlijk trager dan 140 km/h
Dat ik al 3 uur wiskunde aan het leren ben en er nog niks van snapquote:
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ik al 3 uur wiskunde aan het leren ben en er nog niks van snap
Uh ja, als ik dat nou eens uit kon leggen snapte ik het waarschijnlijkquote:
DAT is een heel goed punt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uh ja, als ik dat nou eens uit kon leggen snapte ik het waarschijnlijk
Ja, morgen nachtdienst, dus nu voorbereiden met lang wakker blijvenquote:
De titel van het hoofdstuk klinkt echt als iets basisschooligs: grafieken en vergelijkingenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT is een heel goed punt.
intergraalrekening? Differentiaalrekening? Lineair programmeren? Of iets makkelijkers?
Hahaha XDquote:
Spannennnndddquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De titel van het hoofdstuk klinkt echt als iets basisschooligs: grafieken en vergelijkingen
Klinkt echt makkelijk, maar wat een vreemde opdrachten
Is het ook niet. Sowieso wiskunde B, klote berekeningenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
SpannennnndddLijkt me geen bal aan XD
Ahquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is het ook niet. Sowieso wiskunde B, klote berekeningenHet enige leuke/makkelijke aan wiskunde B is goniometrie en oppervlakte/inhoud berekenen...
Dat kan ik dan weer nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah
You've lost me alreadyVerpleegkundig rekenen, dat kan ik
![]()
Oh dat is heul makkelijk. Gewoon een X-Y tabelletje maken en zelf 10 x- waardes kiezen en daar dan de Y-waardes bij bepalen, daar rolt vanzelf de oplossing uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De titel van het hoofdstuk klinkt echt als iets basisschooligs: grafieken en vergelijkingen
Klinkt echt makkelijk, maar wat een vreemde opdrachten
Ja dat snapte ik 4 jaar geleden ook alquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is heul makkelijk. Gewoon een X-Y tabelletje maken en zelf 10 x- waardes kiezen en daar dan de Y-waardes bij bepalen, daar rolt vanzelf de oplossing uit
Oh, dat kan je wel hoor. Oplossingen, verdunnen, hoeveel liter zuurstof er nog in een tank zit, spuitenpompen en infusen maken enzo... Easy peezyquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer nietDenk ik... want ik weet niet echt wat het inhoudt
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is heul makkelijk. Gewoon een X-Y tabelletje maken en zelf 10 x- waardes kiezen en daar dan de Y-waardes bij bepalen, daar rolt vanzelf de oplossing uit
Gewoon formule invullen (x) en dan uitkomst (y) berekenen bedoelt iequote:
Ohquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon formule invullen (x) en dan uitkomst (y) berekenen bedoelt ie
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 171 Marijkezwolle
02. 162 Dr_Flash
03. 160 JJH
04. 158 wel.o.k
05. 131 Ladylike
06. 116 RockNijntje
07. 099 Koen66
08. 095 Trevland
09. 090 suikertaartje
10. 085 sararaats
11. 084 Symphonic