Nee, ik heb er geen accountquote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
feno kan je niet gewoon ff oprotten naar 4chan of zo?
Die hoef je daar ook niet te hebben.quote:
Kun je nagaan hoe vaak ik er kom!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die hoef je daar ook niet te hebben.
Spanje bij Twente eah?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
verdammt hoerig al die portugezen in de halve finale ja. Walgelijke lui zijn dat ook gewoon echt, stuk voor stuk
komt toch nog een returnquote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
verdammt hoerig al die portugezen in de halve finale ja. Walgelijke lui zijn dat ook gewoon echt, stuk voor stuk
Voetbal is oorlog hoor ik altijd en zij snappen hoe ze het moeten doen!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Fok! is toch al de Nederlandse 4chan, kan je net zo goed hier blijven.quote:
ja, en alel portugese ploegen doorquote:Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Spanje bij Twente eah?Ik heb nooit de sfeer zo zien omslaan in het café, we worden echt kapot gespeeld. Na de 4-0 maar de jas aangetrokken.
Alsof dat wat uitmaakt met de huidige tussenstanden.quote:
ach het was al aardig uniek, 2 NL clubs in de kwartfinalequote:Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt met de huidige tussenstanden.
Huhu, ik bespeur nog wat euro-begin 2000 leed?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en alel portugese ploegen door![]()
Nou ja, je moet maar zo denken: Beter dat ze villareal kapot schuppen, dan twente![]()
Walgelijk hoerengebroed dat t is al die portugezenzooi
Het was een goed seizoen qua punten, maar het spel vandaag is echt ontluisterend.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het was al aardig uniek, 2 NL clubs in de kwartfinale
Daar is het wel mee begonnen ja. En WK 2006 natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu, ik bespeur nog wat euro-begin 2000 leed?
grote wedstrijden vind ik wel leuk om te kijkenquote:
Ik kots alleen op Figo en Christiano Ronaldo. Beiden echt twee personen die bij tijden en weilen naaiballen eerste klas zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is het wel mee begonnen ja. En WK 2006 natuurlijk.
Nee qua voetbal kots ik echt de klok van de muur op alles wat portugees is of lijkt![]()
![]()
![]()
![]()
Worstelen.quote:
Toneelworstelen.quote:
Slaap lekker in dat geval.quote:
Welterusten en ik deel je mening over die sport met over het paard getilde miljonairs.quote:
Nja breek me de bek niet los iddquote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kots alleen op Figo en Christiano Ronaldo. Beiden echt twee personen die bij tijden en weilen naaiballen eerste klas zijn.
niks gezien, niks gemistquote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het was een goed seizoen qua punten, maar het spel vandaag is echt ontluisterend.
PSV heeft nog een kansje, nu 2-0 thuis winnen. Dus als je nog wat wilt volgen.quote:
Ben er niet zo dol op, soms wel aardig om te zien als er echt niets op TV en Fok! te doen isquote:
afgemaakt wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
5-0... Jezus...
Twente wat doe je man?
Dit is gewoon drama. En de Ajacied van de klas zit het mij even per sms in te wrijven, stomme tut.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
afgemaakt worden
toch nog geen topclub
en ook die hebben wel eens een off-day, zie Inter
ja, Ajax, echt een winnerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit is gewoon drama. En de Ajacied van de klas zit het mij even per sms in te wrijven, stomme tut.
Toen Ajax eruit vloog hebben we haar leven zuur gemaakt. Karma is een bitch.quote:
Ajaxquote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit is gewoon drama. En de Ajacied van de klas zit het mij even per sms in te wrijven, stomme tut.
Dat sloeg ook nergens op. Die hadden thuis met rust al 5-0 voor moeten staanquote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Toen Ajax eruit vloog hebben we haar leven zuur gemaakt. Karma is een bitch.
Altijd het juiste getal!quote:
daaromquote:
You do not know?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daaromgeen idee waar het op slaat, maar geeks roepen het altijd, dus ik dacht lets give it a go
Goed plan, ik ga even naar bed.quote:
iets met hitchhikers geloof ik, verder geeeen ideequote:
koekiepoekie moequote:
Zwolle?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Marijke, raad eens waar ik maandag ben?
Halloquote:
heee Nijnquote:
quote:
Ding ding ding.quote:
quote:
quote:
trein komt eraanquote:
die hoorde ik precies zo in mn hoofd toen ik m lasquote:
Vrrrrrrooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeemquote:
Ik denk dat dat inderdaad de keuze van vervoer is.quote:
jij bent ondertussen bijna zelf een treinquote:
neej joh, tjoektjoek!!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrrrrrrooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeem
KOENquote:
kedengkedeng kedengkedengquote:
Nee joh! Dat was vroeger.. Nu doet ie bzzzzzt!quote:
van de trap gepleurt ?quote:
Ohjaquote:
Vorige zaterdag nog een zootjequote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef crv het volgende:
[..]
jij bent ondertussen bijna zelf een trein![]()
Nog bordjes gescoord de laatste tijd ?
kom 24 uur te kort per dagquote:
ooeeehooooeeeh / guusmeeuwisquote:
nee een freeze en niets meer af kunnen sluitenquote:
Wat heb ik gewonnen?quote:
die zijn wel apart waar heb je die vandaan ?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorige zaterdag nog een zootje![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |