Zie je wel, die straling bij Japan is China ook al binnengedreven!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
wow... Ik heb nog nooit zon gigantische chinees gezien als die die nou bij mij in de metro zit!
Jaquote:Op donderdag 7 april 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ha, sushi-madam en bento-bitch in wording.
quote:
Hoi Marijkequote:Op donderdag 7 april 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk heb eiervormpjes gekocht
Ik kon me niet bedwingen
![]()
Hai Friemquote:
Al klaar met werken voor vandaagquote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Friem![]()
Hoe is het lieverd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat goed hoorheb vandaag een nieuwe voorruit in m'n busje gekregen
![]()
Eindelijk, er zat al 3 jaar een scheur in
Open deuren, onweerstaanbaar !
slapen I guessquote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel waar die heen is![]()
Nee dus
Live when I'm alivequote:
ja, er had net zo goed Bep Muts bij kunnen staan, die ken ik ook nietquote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Koen
[..]
Dat zie je toch; Bertine
Kan gebeuren!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk heb eiervormpjes gekocht
Ik kon me niet bedwingen
![]()
ze zijn je nog niet vergetenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
Ah, een heeeeeeeeeellllpp mail uit mijn oude werk.
Ik bijna wel, jammer. Nou ja, ik zal maar eens antwoord teruggevenquote:
Ik heb ook weleens gehad dat ik echt tot een kwartier voor afscheid gewoon mailtjes doorgestuurd kreeg "Ja Roeland dat moet jij maar doen hoor, dat weet ik nietquote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
Ah, een heeeeeeeeeellllpp mail uit mijn oude werk.
Peterquote:
Ken jij Bep Muts Nietquote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, er had net zo goed Bep Muts bij kunnen staan, die ken ik ook niet
join the clibquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Damn, ik ben gewoon slecht in multi tasken
Same here, vooral als Fok! ineens vastlooptquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Schijnt ook heel slecht voor je te zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Symphonic het volgende:
ik dacht dat je slapen wasquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schijnt ook heel slecht voor je te zijn
Concentreer je op één ding, dan kan je dat je volledige aandacht geven en ben je je meer bewust van wat je doet
mindfullnes enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schijnt ook heel slecht voor je te zijn
Concentreer je op één ding, dan kan je dat je volledige aandacht geven en ben je je meer bewust van wat je doet
oh, ja, dat ga ik zo ook doenquote:
ik maak het ook niet laatquote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ja, dat ga ik zo ook doen
Heul geen last van eigenlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
helaas wordt zowel thuis als op de zaak 1 ding tegelijk doen minder gewaardeerd
ademhalen telt niet als ding hequote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
helaas wordt zowel thuis als op de zaak 1 ding tegelijk doen minder gewaardeerd
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ademhalen telt niet als ding he
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|