jij bent dan ook nog lekker jong en redelijk ongebondenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb er ook pas n paar gedaan, n roadtrip, expirimenteren met drugs, binnenkort mn eerste festival... Maar ik wil ook nog zoveel, vooral reizen
Moet je jong en ongebonden zijn om te reizen?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent dan ook nog lekker jong en redelijk ongebonden
getrouwd en 2 jonge kinderen kan je nog best wel reizen, maar op mijn wishlist stond een wereldreis en in het buitenland werken, dat gaat het dus zeker niet meer wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je jong en ongebonden zijn om te reizen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent dan ook nog lekker jong en redelijk ongebonden
Dat is een keuze.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
getrouwd en 2 jonge kinderen kan je nog best wel reizen, maar op mijn wishlist stond een wereldreis en in het buitenland werken, dat gaat het dus zeker niet meer worden
Maar die kinderen worden ook ouder hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
getrouwd en 2 jonge kinderen kan je nog best wel reizen, maar op mijn wishlist stond een wereldreis en in het buitenland werken, dat gaat het dus zeker niet meer worden
Was je wel blij met de jurk?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geen foto gemaakt
maar wel alles nu goed
heb alleen wel pijn in m'n benen.. een half uur stokstijf stil staan is niet leuk
ik zeg nooit nooit, ik zeg alleen nu nietquote:Op donderdag 7 april 2011 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar die kinderen worden ook ouder hoor
Ah dat is wel positiefquote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zeg nooit nooit, ik zeg alleen nu niet
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht omdat je al omviel aan deze:
[ afbeelding ]
Ha, sushi-madam en bento-bitch in wording.quote:
weet je wat?quote:
Brite eyesquote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef sararaats het volgende:
http://t0.gstatic.com/ima(...)TzySHErRnKYn35g4tMj4
Dan moeten we wel NU gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je wat?
als jij die gedaan hebt doe ik deze:
[ afbeelding ]
gewoon een keertje dubbel feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |