Slaap lekker in dat geval.quote:
Welterusten en ik deel je mening over die sport met over het paard getilde miljonairs.quote:
Nja breek me de bek niet los iddquote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kots alleen op Figo en Christiano Ronaldo. Beiden echt twee personen die bij tijden en weilen naaiballen eerste klas zijn.
niks gezien, niks gemistquote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het was een goed seizoen qua punten, maar het spel vandaag is echt ontluisterend.
PSV heeft nog een kansje, nu 2-0 thuis winnen. Dus als je nog wat wilt volgen.quote:
Ben er niet zo dol op, soms wel aardig om te zien als er echt niets op TV en Fok! te doen isquote:
afgemaakt wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
5-0... Jezus...
Twente wat doe je man?
Dit is gewoon drama. En de Ajacied van de klas zit het mij even per sms in te wrijven, stomme tut.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
afgemaakt worden
toch nog geen topclub
en ook die hebben wel eens een off-day, zie Inter
ja, Ajax, echt een winnerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit is gewoon drama. En de Ajacied van de klas zit het mij even per sms in te wrijven, stomme tut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |