Ik denk dat dat inderdaad de keuze van vervoer is.quote:
jij bent ondertussen bijna zelf een treinquote:
neej joh, tjoektjoek!!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrrrrrrooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeem
KOENquote:
kedengkedeng kedengkedengquote:
Nee joh! Dat was vroeger.. Nu doet ie bzzzzzt!quote:
van de trap gepleurt ?quote:
Ohjaquote:
Vorige zaterdag nog een zootjequote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef crv het volgende:
[..]
jij bent ondertussen bijna zelf een trein![]()
Nog bordjes gescoord de laatste tijd ?
kom 24 uur te kort per dagquote:
ooeeehooooeeeh / guusmeeuwisquote:
nee een freeze en niets meer af kunnen sluitenquote:
Wat heb ik gewonnen?quote:
die zijn wel apart waar heb je die vandaan ?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorige zaterdag nog een zootje![]()
[ afbeelding ]
Een drankje op het terras op mijn kosten.quote:
Honest?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
Fles, wanneer gaat dat verrekte NL HSL Albatros gedrocht nu eindelijk eens rijden
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een drankje op het terras op mijn kosten.
Een voetreis rome, en bij hoge uitzondering mag je je tentje neerzetten op het pieterspleinquote:
Maandag zou het pas na 7 uur zijn. Ik moet eerst bij de opdrachtgever langsgaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Hoe laat en waar?
Ik ben om 2 uur vrij
idd, mag voor mij ook linea recta naar spagettivreterland teruggestuurd worden, wat een spuuglelijke gevallenquote:
Noord Duitsland, km of honderd ten oosten van Groningenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef crv het volgende:
[..]
die zijn wel apart waar heb je die vandaan ?
hmmm had ik begin van het jaar zo'n 5 keer per dag met mijn vorige laptop.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee een freeze en niets meer af kunnen sluiten
herstart door de stekker eruit te trekken
das een leuk uitje geweestquote:Op donderdag 7 april 2011 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noord Duitsland, km of honderd ten oosten van Groningen![]()
Het hele verslag staat hier: http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=8&t=5985
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |