Een drankje op het terras op mijn kosten.quote:
Honest?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
Fles, wanneer gaat dat verrekte NL HSL Albatros gedrocht nu eindelijk eens rijden
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een drankje op het terras op mijn kosten.
Een voetreis rome, en bij hoge uitzondering mag je je tentje neerzetten op het pieterspleinquote:
Maandag zou het pas na 7 uur zijn. Ik moet eerst bij de opdrachtgever langsgaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Hoe laat en waar?
Ik ben om 2 uur vrij
idd, mag voor mij ook linea recta naar spagettivreterland teruggestuurd worden, wat een spuuglelijke gevallenquote:
Noord Duitsland, km of honderd ten oosten van Groningenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef crv het volgende:
[..]
die zijn wel apart waar heb je die vandaan ?
hmmm had ik begin van het jaar zo'n 5 keer per dag met mijn vorige laptop.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee een freeze en niets meer af kunnen sluiten
herstart door de stekker eruit te trekken
das een leuk uitje geweestquote:Op donderdag 7 april 2011 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noord Duitsland, km of honderd ten oosten van Groningen![]()
Het hele verslag staat hier: http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=8&t=5985
ok zolang je je maar niet verraadtquote:
Dan moet je wel even een ander account pakken joh.quote:
misschien is dat bewust en noemen ze het kunstquote:Op donderdag 7 april 2011 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd, mag voor mij ook linea recta naar spagettivreterland teruggestuurd worden, wat een spuuglelijke gevallen
Rijd dagelijks onder zo'n ding door op Watergraafsmeer, staat al weken stil op dezelfde plek, steeds meer grafitti erop
ja mooi hequote:Op donderdag 7 april 2011 23:17 schreef crv het volgende:
[..]
das een leuk uitje geweest![]()
die railzenmoest gelijk weer aan mijn cambodja reis denken
Heel goed gezien. Ik probeer te multitasken maar dat lukt niet zo goedquote:Op donderdag 7 april 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie ik nu dat jij ook in Fles z'n PTA topic post
heb een tijdje terug > 1 jaar daar ook wel gepost, ben best wel een treinenliefhebber ook al rijd ik er practisch nooit meequote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
Heel goed gezien. Ik probeer te multitasken maar dat lukt niet zo goed
jij had tenminste no een "echte trein" wij zaten op een bamboemat met wielen eronder en een motortjequote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja mooi he![]()
![]()
En daarover 3 keer te hard rijden met spul wat al 6 jaar wacht op een nieuwe keuringIk heb het overleefdd, somehow
en je bent nog wel vrouwquote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
Heel goed gezien. Ik probeer te multitasken maar dat lukt niet zo goed
Ik rijd regelmatig met de trein en dan vooral naar Blankenberge.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb een tijdje terug > 1 jaar daar ook wel gepost, ben best wel een treinenliefhebber ook al rijd ik er practisch nooit mee
Ik hoor het al, echt iets voor een gebroken rugquote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef crv het volgende:
[..]
jij had tenminste no een "echte trein" wij zaten op een bamboemat met wielen eronder en een motortjeen het ventje achterop maar gassen
![]()
tussen de railzen zaten soms ruimten van meer dan 5 cm
hmmmm daar lukt het nog niet zo best een trein richting NL te nemenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
Wist je dat ik vroeger een overweg uit karton die ons ma gemaakt had?
Ik woon redelijk dicht bij Station Noorderkempen.
ik zoek de foto's ff opquote:Op donderdag 7 april 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor het al, echt iets voor een gebroken rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |