Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, laten we maar even positief blijven
Oke, motie afgewezenquote:
Pas? Ik vind 't AL 9 uur... en vriendje is nog steeds niet thuisquote:
Geen manier om hem aan de pc te hangen?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
Hier iemand tips voor het opnemen van (elektrisch) gitaargejengel?
Dat moet het gewoonquote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht 'vermoeiTheid?' maar toen zag ik dat Trev de TS was
En dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mooie spelfout in de TT, nu komt Myr vast snel langs
Vanuit versterker iigquote:Op donderdag 7 april 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen manier om hem aan de pc te hangen?
Als ik op mijn vriendin ga zitten wachten voordat ik kan slapen dan gaat Jon Bon Jovi nog wel gelijk krijgen ookquote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pas? Ik vind 't AL 9 uur... en vriendje is nog steeds niet thuis
Handigheidje om Myr te lokkenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mooie spelfout in de TT, nu komt Myr vast snel langs
i sleep when i am deadquote:Op donderdag 7 april 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik op mijn vriendin ga zitten wachten voordat ik kan slapen dan gaat Jon Bon Jovi nog wel gelijk krijgen ook
Je hoeft haar maar op te blazen hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik op mijn vriendin ga zitten wachten voordat ik kan slapen dan gaat Jon Bon Jovi nog wel gelijk krijgen ook
quote:
Eensquote:
Ga dan slapenquote:
Dus jij ook moequote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje valt wel gewoon om, ziet die heule spelfout niet eens meer
Ja, jij bent veel zieligerder. Zullen we even allemaal medelijden gaan hebben met Fles?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja, ik ga een beetje een vuilniszak liggen pompen, nou goed?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hoeft haar maar op te blazen hoor
slaapwandelen ?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe ik werd vannacht wakker op de bank
Nja er zijn mannen die dat doenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja, ik ga een beetje een vuilniszak liggen pompen, nou goed?
Doe eens normaalquote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, jij bent veel zieligerder. Zullen we even allemaal medelijden gaan hebben met Fles?
een vuilniszak pompen ?quote:
http://virtual.software.i(...)-girlfriend-chatbot/quote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja, ik ga een beetje een vuilniszak liggen pompen, nou goed?
* wel.o.k neemt boekje tussen de tanden en draag suikertaartje de trap opquote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje valt wel gewoon om, ziet die heule spelfout niet eens meer
Een opblaaspop is een veredelde vuilniszakquote:Op donderdag 7 april 2011 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een vuilniszak pompen ?
zal wel aan mij liggen niet snap
JF heeft al de eerste allergische reactie te pakkenquote:
o okquote:Op donderdag 7 april 2011 21:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een opblaaspop is een veredelde vuilniszak
Dat moet je zelf wetenquote:
GOEIEAVOND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
2 toch?quote:
quote:
Das niet dicht genoegquote:Op donderdag 7 april 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik anders bijna wel![]()
Was gisteren trouwens nog dicht bij
Hey Muck![]()
Naja, ik was vanmiddag nogal irritant bezig, was zelf nogal geīrriteerd en voel me niet zo lekker, dus ik was niet zo gezellig bezig volgens mij, duss, excuses!quote:
quote:
Oehh, ik zie het wel over een jaartje verschijnen op CCquote:
Heb ik niks van gemerkt maar als nog excuses aan vaartquote:Op donderdag 7 april 2011 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, ik was vanmiddag nogal irritant bezig, was zelf nogal geīrriteerd en voel me niet zo lekker, dus ik was niet zo gezellig bezig volgens mij, duss, excuses!
En nu al op youtubequote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oehh, ik zie het wel over een jaartje verschijnen op CC
sowieso 4, want tieten en billen, en dan nog wat van die uitstulpingen die er niet zouden moeten zittenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sowieso 4, want tieten en billen, en dan nog wat van die uitstulpingen die er niet zouden moeten zitten
Toen sliep ik alquote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry, maar was ook pas om half 2 thuis
Ja hoor, ik vind je lelijk. Happy now?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sowieso 4, want tieten en billen, en dan nog wat van die uitstulpingen die er niet zouden moeten zitten
Ik dus nog net nietquote:
quote:
Je kent het wel, die laatste categoriequote:
Ik jou ookquote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, ik vind je lelijk. Happy now?![]()
![]()
*bump
Vetquote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus nog net nieten vanmorgen er om half 7 al weer uit
[..]
, ik vond hem nog beter als dat je hem op DVD ziet
Poeh, jij liever dan ik!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus nog net nieten vanmorgen er om half 7 al weer uit
[..]
, ik vond hem nog beter als dat je hem op DVD ziet
Dat is toch ook al watquote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VetIk had hem wel in Stockholm willen zien, maar goed. Ik ga dus wel naar Stockholm, maar niet naar Jeff Dunham
Even vragen of iemand je komt lijmen dan!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef pgrferrari het volgende:
Ik lig gebroken in mijn bed![]()
Straks dan
met watquote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb zo een date met het gemalen water
Ik ben zo terug
dus weer rust ?quote:
Nehquote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even vragen of iemand je komt lijmen dan!
Geniet er vanquote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb zo een date met het gemalen water
Ik ben zo terug
De mijne als het goed is ookquote:
Ja, letterlijk, hij kletst je de oren van je hoofdquote:
Mijne is ziek thuis dus mocht wat langer opblijvenquote:
*snuf snuf*quote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geniet er van
[..]
De mijne als het goed is ook
Ik kom bij jou douchenquote:
Oiquote:Op donderdag 7 april 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je niet bij mij douchen dan denken we de Lush er gewoon bij
quote:
Okquote:Op donderdag 7 april 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
TJ wil alleen telkens op mijn haar kauwenquote:
Maar dan heb je er geen Muck bij, dus ik ga dan liever naar Muck toequote:Op donderdag 7 april 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kssssssssssssssssssst Toekquote:Op donderdag 7 april 2011 21:20 schreef Muck het volgende:
[..]
TJ wil alleen telkens op mijn haar kauwen
Olaquote:
Koen Meloenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan heb je er geen Muck bij, dus ik ga dan liever naar Muck toe
Minter wonderlandquote:
bestaat dat echtquote:Op donderdag 7 april 2011 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook badspul dat naar pasgemaaid gras ruikt![]()
Daar heb ik hier meestal geen badspul voor nodigquote:Op donderdag 7 april 2011 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb pasgewassen was geuroliequote:Op donderdag 7 april 2011 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Is maar goed dat ie het aan mij vroeg en niet aan jouquote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan heb je er geen Muck bij, dus ik ga dan liever naar Muck toe
Ja echtquote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bestaat dat echt![]()
die gaat als test in het gerepareerde bubbelbad van symp
omgquote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik hier meestal geen badspul voor nodig
Klopt, heeft hij weer een gelukquote:Op donderdag 7 april 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar goed dat ie het aan mij vroeg en niet aan jou![]()
Echtquote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb pasgewassen was geurolie
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:20 schreef Muck het volgende:
[..]
SYMPquote:
Ikke niet, lijkt me veel te saaiquote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil echt iemand waar gewoon helemaal niks aan mankeert hoor![]()
ook fijnquote:
Morgen douchen met bananenshampoo dan, dat leert het hem wel afquote:Op donderdag 7 april 2011 21:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wil z'n plaats dan wel innemen hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Komt koen hier nog wel eens eigenlijk?
Weet je wat ik kreeg bij m'n Wehkamp bestelling?quote:
ik soms voor mijn oogledenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ook fijn
ik gebruik weleens baby-olie bij mijn scrubzout
Ik hoef me ook gen zorgen te maken dat dat ooit zal gebeuren hoorquote:
ik welquote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb het alleen van het jaar nog niet geroken
ieeeeuwquote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen douchen met bananenshampoo dan, dat leert het hem wel af.
ik ben niet zo'n ijseterquote:Op donderdag 7 april 2011 21:27 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zoek ik dus..
als mensen hem tegen komen: meldt het!!
ik zal kijken in mn dromenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:27 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zoek ik dus..
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
SYMP![]()
deze anders geen bubbel bad
Marijkehelp jij Symp onthouden
vroegquote:Op donderdag 7 april 2011 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zal kijken in mn dromen
ik ga slapen in elk geval
bijna weekend
Lekker slapen gekkerdquote:Op donderdag 7 april 2011 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bijna weekend
oh nice!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je wat ik kreeg bij m'n Wehkamp bestelling?Een Rituals pakket
![]()
fijn he?quote:
al heeeel lang uit het assortimentquote:Op donderdag 7 april 2011 21:27 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zoek ik dus..
ik al paar keer, zonnige dag en dan net wat regen, of smorgens vroeg, en vandaag nog langs de snelwegquote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb het alleen van het jaar nog niet geroken
Ik bedoel niet dat je een banaan in je haar moet uitsmeren hequote:
Achja, het komt nog wel, genoeg gras hierquote:Op donderdag 7 april 2011 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wel
het gras rond de fontein is gekortwiekt
[..]
ieeeeuw
Trusten Mquote:Op donderdag 7 april 2011 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bijna weekend
Zo jammerquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is goed hoor
Mag ik ook voor je koken en dat je deze dan voor de vaatwasser krijgt?
mja, morgenvroeg om 7:30 moet er al een complete conference call klaar staanquote:
Dank je wel mamaraijkequote:
ik vind grasmaaien ook helemaal niet erg ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Achja, het komt nog wel, genoeg gras hier
[..]
Trusten M
Ik denk als je het gras hier tegen over ziet en je zou dat met de hand moeten maaien dan welquote:Op donderdag 7 april 2011 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind grasmaaien ook helemaal niet erg ofzo
Nee, komt goed, ik maak iets lekkers voor jequote:Op donderdag 7 april 2011 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]jij kruist het zodat ik beide moet repareren
![]()
zolang je geen groente kookt is het goed
quote:
Ehm ik ga niet slapen hoor?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, komt goed, ik maak iets lekkers voor jeEn dan mag je ook blijven logeren en maken we een ontbijtje voor je
owwww mijn foutquote:Op donderdag 7 april 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ehm ik ga niet slapen hoor?Ik zei trusten tegen die gekke kerel
Owhh, ik zag dat iemand je een goede nachtrust toewenste, dus ik dacht, ze gaat maffenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ehm ik ga niet slapen hoor?Ik zei trusten tegen die gekke kerel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Uhuquote:Op donderdag 7 april 2011 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog even en het wordt een doe het zelf welness weekend
waar kan ik me aanmelden?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n massage die je jezelf geeft nou?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soft coeurquote:Op donderdag 7 april 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
UhuAlleen de massages moet je zelf doen
![]()
Maar je blijft maar hoor
Hierquote:
He Mart, kun jij 14 mei?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n massage die je jezelf geeft nou?
Huh wat?quote:
Hierquote:
Rond die datum is ook een vriend van me jarig, maar als hij het niet viert, dan kan ik jaquote:Op donderdag 7 april 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier
[..]
He Mart, kun jij 14 mei?
eetbaar massageblokje van lushquote:
pick me, pick mequote:[..]
Hier
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
truste iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
Dan ga je mee naar Belgie om een wasmachine te halen voor Symph en te helpen sjouwenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond die datum is ook een vriend van me jarig, maar als hij het niet viert, dan kan ik ja.
Omgquote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn baas daarstraks.![]()
Wij 2 stonden met mijn baas al het zware naar binnen te sjouwen.
Lisa vroeg waar de trekker lag.
Mijn Baas: Hier staan 3 trekkers![]()
![]()
En die andere gast waarmee ik aan het sjouwen was moest erover nadenken![]()
Ik moet diequote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
eetbaar massageblokje van lush
[..]
pick me, pick me
we zijn echt vreselijkquote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee La_Muckerina gaan we nou nogeens meeten of wat?
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn baas daarstraks.![]()
Wij 2 stonden met mijn baas al het zware naar binnen te sjouwen.
Lisa vroeg waar de trekker lag.
Mijn Baas: Hier staan 3 trekkers![]()
![]()
En die andere gast waarmee ik aan het sjouwen was moest erover nadenken![]()
Dus. Morgen. Waar?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef Muck het volgende:
[..]
we zijn echt vreselijk
maar ja natuurlijk moeten we nog steeds een keer meeten
Ik heb diequote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet dieEn jij moet sowieso vaak komen logeren met Toek
![]()
Ik snap datquote:Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb die
wordt wel een bende, omdat er chocola inzit
maar ach, even douchen en het is weer klaar
ik MOEST vandaag naar lush![]()
Mij boeit het echt niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen ik zou toch niet graag bij een supermarkt willen werken
nja iig bedankt voor de tipquote:Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb die
wordt wel een bende, omdat er chocola inzit
maar ach, even douchen en het is weer klaar
ik MOEST vandaag naar lush![]()
ik moet morgen klussenquote:
ik kreeg ook een berg proefmonsters meequote:
Body-to-body?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
maar eehmmm...
wie gaat mij dan masseren?
de damesquote:Op donderdag 7 april 2011 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
maar eehmmm...
das al over 2,5 uurquote:
Jadoeiquote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moet morgen klussen
maar je mag wel komen helpen hoor
Wil ik wel hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
maar eehmmm...
Jaquote:
Voelt ze niets vanquote:
quote:
oooohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Er praktisch naastquote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jadoei
Ben gisteren EN vandaag al vlak langs gereden![]()
Bij het Franciscus Gasthuis in de buurt wonen jullie toch?
24quote:
Nja geen body to body dusquote:
oeehh! wij zijn vandaag ook 2 keer langs het blijdorp gereden! ik heb nog gezwaait hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jadoei
Ben gisteren EN vandaag al vlak langs gereden![]()
Bij het Franciscus Gasthuis in de buurt wonen jullie toch?
jij ook gefeliciteerd alvastquote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef sararaats het volgende:
Ik ga volgende week donderdag naar de Lush in Den Haag![]()
Ik ben woensdag jarig
Dubbel feest
zag je me niet terug zwaaien dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oeehh! wij zijn vandaag ook 2 keer langs het blijdorp gereden! ik heb nog gezwaait hoor!
nee joh gekquote:
zelfs ik ben ouderquote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee joh gekben nog n broekie
Sorryquote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oeehh! wij zijn vandaag ook 2 keer langs het blijdorp gereden! ik heb nog gezwaait hoor!
quote:
Fijn hequote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh ja! jurk passen!quote:
jup, nog tijd zat om wijs en verstandig te wordenquote:
Daarom dusquote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jup, nog tijd zat om wijs en verstandig te worden
ben je ookquote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sorry![]()
En dan zegt ze dat ik een broekie ben
dat komt wel als je ouder wordquote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar ben ik anders niet echt blij mee.
geen foto gemaaktquote:
Wat komt als je ouder bent?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat komt wel als je ouder word
Maar het zal de moeite waard zijn geweestquote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geen foto gemaakt
maar wel alles nu goed
heb alleen wel pijn in m'n benen.. een half uur stokstijf stil staan is niet leuk
Dankzij jou weet ik nu hoe oud m'n neef geworden is vorige week!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat je weer jong wilt zijn met alles nog open aan kansen en dromenquote:
en op een gegeven moment realiseer jeje dat je alleen het ouder worden hebt gerealiseerdquote:Op donderdag 7 april 2011 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat je weer jong wilt zijn met alles nog open aan kansen en dromen
26 tochquote:Op donderdag 7 april 2011 21:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dankzij jou weet ik nu hoe oud m'n neef geworden is vorige week!
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat je weer jong wilt zijn met alles nog open aan kansen en dromen
daar over gesprokenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
SYMP![]()
deze anders geen bubbel bad
Marijkehelp jij Symp onthouden
daar ben ik serieus bang voor hequote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en op een gegeven moment realiseer jeje dat je alleen het ouder worden hebt gerealiseerd
onzeker kan ook spannend zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Momenteel igg echt niet.![]()
Alles is gwn zo onzeker, en daar kan ik niet goed tegen.
Bij lange na nietquote:
Vind jij, ik vind het niet fijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
onzeker kan ook spannend zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |