Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, laten we maar even positief blijven
Oke, motie afgewezenquote:
Pas? Ik vind 't AL 9 uur... en vriendje is nog steeds niet thuisquote:
Geen manier om hem aan de pc te hangen?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
Hier iemand tips voor het opnemen van (elektrisch) gitaargejengel?
Dat moet het gewoonquote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht 'vermoeiTheid?' maar toen zag ik dat Trev de TS was
En dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mooie spelfout in de TT, nu komt Myr vast snel langs
Vanuit versterker iigquote:Op donderdag 7 april 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen manier om hem aan de pc te hangen?
Als ik op mijn vriendin ga zitten wachten voordat ik kan slapen dan gaat Jon Bon Jovi nog wel gelijk krijgen ookquote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pas? Ik vind 't AL 9 uur... en vriendje is nog steeds niet thuis
Handigheidje om Myr te lokkenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mooie spelfout in de TT, nu komt Myr vast snel langs
i sleep when i am deadquote:Op donderdag 7 april 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik op mijn vriendin ga zitten wachten voordat ik kan slapen dan gaat Jon Bon Jovi nog wel gelijk krijgen ook
Je hoeft haar maar op te blazen hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik op mijn vriendin ga zitten wachten voordat ik kan slapen dan gaat Jon Bon Jovi nog wel gelijk krijgen ook
quote:
Eensquote:
Ga dan slapenquote:
Dus jij ook moequote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje valt wel gewoon om, ziet die heule spelfout niet eens meer
Ja, jij bent veel zieligerder. Zullen we even allemaal medelijden gaan hebben met Fles?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja, ik ga een beetje een vuilniszak liggen pompen, nou goed?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hoeft haar maar op te blazen hoor
slaapwandelen ?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe ik werd vannacht wakker op de bank
Nja er zijn mannen die dat doenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja, ik ga een beetje een vuilniszak liggen pompen, nou goed?
Doe eens normaalquote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, jij bent veel zieligerder. Zullen we even allemaal medelijden gaan hebben met Fles?
een vuilniszak pompen ?quote:
http://virtual.software.i(...)-girlfriend-chatbot/quote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja, ik ga een beetje een vuilniszak liggen pompen, nou goed?
* wel.o.k neemt boekje tussen de tanden en draag suikertaartje de trap opquote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje valt wel gewoon om, ziet die heule spelfout niet eens meer
Een opblaaspop is een veredelde vuilniszakquote:Op donderdag 7 april 2011 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een vuilniszak pompen ?
zal wel aan mij liggen niet snap
JF heeft al de eerste allergische reactie te pakkenquote:
o okquote:Op donderdag 7 april 2011 21:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een opblaaspop is een veredelde vuilniszak
Dat moet je zelf wetenquote:
GOEIEAVOND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
2 toch?quote:
quote:
Das niet dicht genoegquote:Op donderdag 7 april 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik anders bijna wel![]()
Was gisteren trouwens nog dicht bij
Hey Muck![]()
Naja, ik was vanmiddag nogal irritant bezig, was zelf nogal geïrriteerd en voel me niet zo lekker, dus ik was niet zo gezellig bezig volgens mij, duss, excuses!quote:
quote:
Oehh, ik zie het wel over een jaartje verschijnen op CCquote:
Heb ik niks van gemerkt maar als nog excuses aan vaartquote:Op donderdag 7 april 2011 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, ik was vanmiddag nogal irritant bezig, was zelf nogal geïrriteerd en voel me niet zo lekker, dus ik was niet zo gezellig bezig volgens mij, duss, excuses!
En nu al op youtubequote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oehh, ik zie het wel over een jaartje verschijnen op CC
sowieso 4, want tieten en billen, en dan nog wat van die uitstulpingen die er niet zouden moeten zittenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sowieso 4, want tieten en billen, en dan nog wat van die uitstulpingen die er niet zouden moeten zitten
Toen sliep ik alquote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry, maar was ook pas om half 2 thuis
Ja hoor, ik vind je lelijk. Happy now?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sowieso 4, want tieten en billen, en dan nog wat van die uitstulpingen die er niet zouden moeten zitten
Ik dus nog net nietquote:
quote:
Je kent het wel, die laatste categoriequote:
Ik jou ookquote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, ik vind je lelijk. Happy now?![]()
![]()
*bump
Vetquote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus nog net nieten vanmorgen er om half 7 al weer uit
[..]
, ik vond hem nog beter als dat je hem op DVD ziet
Poeh, jij liever dan ik!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus nog net nieten vanmorgen er om half 7 al weer uit
[..]
, ik vond hem nog beter als dat je hem op DVD ziet
Dat is toch ook al watquote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VetIk had hem wel in Stockholm willen zien, maar goed. Ik ga dus wel naar Stockholm, maar niet naar Jeff Dunham
Even vragen of iemand je komt lijmen dan!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef pgrferrari het volgende:
Ik lig gebroken in mijn bed![]()
Straks dan
met watquote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb zo een date met het gemalen water
Ik ben zo terug
dus weer rust ?quote:
Nehquote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even vragen of iemand je komt lijmen dan!
Geniet er vanquote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb zo een date met het gemalen water
Ik ben zo terug
De mijne als het goed is ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |