Je hoeft haar maar op te blazen hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik op mijn vriendin ga zitten wachten voordat ik kan slapen dan gaat Jon Bon Jovi nog wel gelijk krijgen ook
quote:
Eensquote:
Ga dan slapenquote:
Dus jij ook moequote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje valt wel gewoon om, ziet die heule spelfout niet eens meer
Ja, jij bent veel zieligerder. Zullen we even allemaal medelijden gaan hebben met Fles?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik op mijn vriendin ga zitten wachten voordat ik kan slapen dan gaat Jon Bon Jovi nog wel gelijk krijgen ook
nja, ik ga een beetje een vuilniszak liggen pompen, nou goed?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hoeft haar maar op te blazen hoor
slaapwandelen ?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe ik werd vannacht wakker op de bank
Nja er zijn mannen die dat doenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja, ik ga een beetje een vuilniszak liggen pompen, nou goed?
Doe eens normaalquote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, jij bent veel zieligerder. Zullen we even allemaal medelijden gaan hebben met Fles?
een vuilniszak pompen ?quote:
http://virtual.software.i(...)-girlfriend-chatbot/quote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja, ik ga een beetje een vuilniszak liggen pompen, nou goed?
* wel.o.k neemt boekje tussen de tanden en draag suikertaartje de trap opquote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje valt wel gewoon om, ziet die heule spelfout niet eens meer
Een opblaaspop is een veredelde vuilniszakquote:Op donderdag 7 april 2011 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een vuilniszak pompen ?
zal wel aan mij liggen niet snap
JF heeft al de eerste allergische reactie te pakkenquote:
o okquote:Op donderdag 7 april 2011 21:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een opblaaspop is een veredelde vuilniszak
Dat moet je zelf wetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |