Je hoeft haar maar op te blazen hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik op mijn vriendin ga zitten wachten voordat ik kan slapen dan gaat Jon Bon Jovi nog wel gelijk krijgen ook
quote:
Eensquote:
Ga dan slapenquote:
Dus jij ook moequote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje valt wel gewoon om, ziet die heule spelfout niet eens meer
Ja, jij bent veel zieligerder. Zullen we even allemaal medelijden gaan hebben met Fles?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik op mijn vriendin ga zitten wachten voordat ik kan slapen dan gaat Jon Bon Jovi nog wel gelijk krijgen ook
Whehehe ik werd vannacht wakker op de bankquote:
nja, ik ga een beetje een vuilniszak liggen pompen, nou goed?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hoeft haar maar op te blazen hoor
slaapwandelen ?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe ik werd vannacht wakker op de bank
Nja er zijn mannen die dat doenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja, ik ga een beetje een vuilniszak liggen pompen, nou goed?
Doe eens normaalquote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, jij bent veel zieligerder. Zullen we even allemaal medelijden gaan hebben met Fles?
een vuilniszak pompen ?quote:
http://virtual.software.i(...)-girlfriend-chatbot/quote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja, ik ga een beetje een vuilniszak liggen pompen, nou goed?
* wel.o.k neemt boekje tussen de tanden en draag suikertaartje de trap opquote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje valt wel gewoon om, ziet die heule spelfout niet eens meer
Een opblaaspop is een veredelde vuilniszakquote:Op donderdag 7 april 2011 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een vuilniszak pompen ?
zal wel aan mij liggen niet snap
JF heeft al de eerste allergische reactie te pakkenquote:
o okquote:Op donderdag 7 april 2011 21:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een opblaaspop is een veredelde vuilniszak
Dat moet je zelf wetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |