GOEIEAVOND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
2 toch?quote:
quote:
Das niet dicht genoegquote:Op donderdag 7 april 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik anders bijna wel![]()
Was gisteren trouwens nog dicht bij
Hey Muck![]()
Naja, ik was vanmiddag nogal irritant bezig, was zelf nogal geïrriteerd en voel me niet zo lekker, dus ik was niet zo gezellig bezig volgens mij, duss, excuses!quote:
quote:
Oehh, ik zie het wel over een jaartje verschijnen op CCquote:
Heb ik niks van gemerkt maar als nog excuses aan vaartquote:Op donderdag 7 april 2011 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, ik was vanmiddag nogal irritant bezig, was zelf nogal geïrriteerd en voel me niet zo lekker, dus ik was niet zo gezellig bezig volgens mij, duss, excuses!
En nu al op youtubequote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oehh, ik zie het wel over een jaartje verschijnen op CC
sowieso 4, want tieten en billen, en dan nog wat van die uitstulpingen die er niet zouden moeten zittenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sowieso 4, want tieten en billen, en dan nog wat van die uitstulpingen die er niet zouden moeten zitten
Toen sliep ik alquote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry, maar was ook pas om half 2 thuis
Ja hoor, ik vind je lelijk. Happy now?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sowieso 4, want tieten en billen, en dan nog wat van die uitstulpingen die er niet zouden moeten zitten
Ik dus nog net nietquote:
quote:
Je kent het wel, die laatste categoriequote:
Ik jou ookquote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, ik vind je lelijk. Happy now?![]()
![]()
*bump
Vetquote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus nog net nieten vanmorgen er om half 7 al weer uit
[..]
, ik vond hem nog beter als dat je hem op DVD ziet
Poeh, jij liever dan ik!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus nog net nieten vanmorgen er om half 7 al weer uit
[..]
, ik vond hem nog beter als dat je hem op DVD ziet
Dat is toch ook al watquote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VetIk had hem wel in Stockholm willen zien, maar goed. Ik ga dus wel naar Stockholm, maar niet naar Jeff Dunham
Even vragen of iemand je komt lijmen dan!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef pgrferrari het volgende:
Ik lig gebroken in mijn bed![]()
Straks dan
met watquote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb zo een date met het gemalen water
Ik ben zo terug
dus weer rust ?quote:
Nehquote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even vragen of iemand je komt lijmen dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |