ja het wordt nu een beetje belachelijk (dat was het al) elke x die streamlocks! Als er een geheim geraden is snap ik dat nog wel.. Maar nu met Joanna enzo! En Maik en Mo kunnen we in kleur zien wat niemand hoeft te zien :Squote:Op donderdag 7 april 2011 10:40 schreef knagsje het volgende: [..] dat is het codewoord voor een SL en kan madam weer even met mamma lullen....
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef MargrietV het volgende:
Heb ik het goed gedaan? Dit is mijn eerste keer. Ben ik nu COS ontmaagd?
wat is dat?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef Little_Lunatic het volgende:
Niewe bewoner gesignaleerd![]()
[ afbeelding ]
Lijkt wat op 'n slak ..... maar wat het precies is ?????quote:
Men kan niet anders dan een SL geven als Jo over Dennis spreekt. Anders doet Dennis Net5 een proces aan. En gelijk heeft hij. Hij wordt even compleet kapot gemaakt op deze manier.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:40 schreef Little_Lunatic het volgende:
En weer krijgt madam een SL .... als ze het over Dennis heeft![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef MargrietV het volgende:
Heb ik het goed gedaan? Dit is mijn eerste keer. Ben ik nu COS ontmaagd?
Eens.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Men kan niet anders dan een SL geven als Jo over Dennis spreekt. Anders doet Dennis Net5 een proces aan. En gelijk heeft hij. Hij wordt even compleet kapot gemaakt op deze manier.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:47 schreef Diamonds28 het volgende:
Vandaag is de dag dat Alex naar huis toe mag![]()
met vleugels ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Lijkt wat op 'n slak ..... maar wat het precies is ?????
misschien kan onze huis- fop psychiater even uitleggen wat Jo mankeert zodat we haar gedrag beter begrijpen?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Eens.![]()
Dus Jo gaat de laatste dag van Alex weer alle aandacht opeisen? Hoe sociaal!
Hoef je geen psych voor te zijn. Wat een aandachtshoerquote:Op donderdag 7 april 2011 10:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
misschien kan onze huis- fop psychiater even uitleggen wat Jo mankeert zodat we haar gedrag beter begrijpen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:40 schreef sjampoeh het volgende:
volgens mij trekt flip van die borderline figuren aan ofzo. hij had al eerder een vriendin met borderline en nu helemaal verliefd op jo..
kut sL
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Joanna heeft geen borderline.
quote:
Doet dat ter zake? Of kon je het niet laten ...quote:
dat snap ik ook wel mij HIJ heeft er vast een hele mooie naam voor..quote:Op donderdag 7 april 2011 10:50 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Hoef je geen psych voor te zijn. Wat een aandachtshoer
LOL .... ben nog niet helemaal wakker. Géén idee wat het is ... maar hoop dat stef nu 'n leuk vriendje heeft gevonden ( misschien kunnen ze samen stemafspraken makenquote:
sanctieeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOL .... ben nog niet helemaal wakker. Géén idee wat het is ... maar hoop dat stef nu 'n leuk vriendje heeft gevonden ( misschien kunnen ze samen stemafspraken maken)
niet zieken, zeuren, zeiken anders ga je op de bank en pendelen we je naar de maan.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
Nav:
[..]
[..]
[..]
[..]
Doet dat ter zake? Of kon je het niet laten ...
PS: Waren jullie het niet die eerder kenbaar maakten dat commentaar over medeposters niet in de COS thuishoren?
Volgens mij is het een of andere grote mot...quote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOL .... ben nog niet helemaal wakker. Géén idee wat het is ... maar hoop dat stef nu 'n leuk vriendje heeft gevonden ( misschien kunnen ze samen stemafspraken maken)
Ik zeg 'n hele zware !!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is het een of andere grote mot...
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:53 schreef Ireth het volgende:
Watervlooien en waterpokken in het zwembad
zelfs met eten willen ze gehoord worden,quote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom schraapt iedereen zo met z'n lepel en wat dan ook tegen die borden ook. Lijkt wel een lente revolutie opstand.
alxs en lauraquote:Op donderdag 7 april 2011 10:54 schreef Poezewoes het volgende:
Ben benieuwd wie de stem naar huis laat gaan vanavond !!
Alex, die jongen die dus naar huis moet door toedoen van Laura. Belachelijk ik kan er nog steeds niet over uit.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:54 schreef Poezewoes het volgende:
Heb je wel eens geprobeerd om je bord leeg te lepelen zonder je bord aan te raken? Elk mens doet dat alleen wordt het hier extra versterkt door de hoeveelheid mensen en de microfoons die er vlak boven hangen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom schraapt iedereen zo met z'n lepel en wat dan ook tegen die borden ook. Lijkt wel een lente revolutie opstand.
Ik heb het gevoel dat er iets gebeurd vanavond m.b.t. de nominaties. De week van de waarheid moet toch een finale hebben?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:54 schreef Poezewoes het volgende:
O lieve heer. Laat mijn dromen uitkomenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:56 schreef MargrietV het volgende:
Laura gaat eruit, Jo heeft beelden gezien en wil die bekstekker er niet meer in.
Phillip in ieder geval niet want Joanna zal wel meehelpen en dan moet alles 2000% keer netjes opgevouwd worden dus dat gaat wel ff duren.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:57 schreef bixs het volgende:
wie heeft zijn koffer als eerste gepakt???
Bartje vind klontjes in zijn bordje brinta al hilarisch en bizar....quote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef Kimberleys_ het volgende:
Volgens Bartje zou het een bizarre liveshow worden..
dat kan niet ivm het stemmenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:56 schreef MargrietV het volgende:
Laura gaat eruit, Jo heeft beelden gezien en wil die bekstekker er niet meer in.
Heb ik ook meegekregen, maar weet ook niet precies hoe en waaromquote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef Ireth het volgende:
Karim: "dan krijg je van mij 10.000 euro"
Tegen wie had hij dat en waarom zei hij dat? die miste ik net ff?
Men stemt toch om iemand erin te houden. Daar houden ze zich dan aanquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Men stemt toch om iemand erin te houden. Daar houden ze zich dan aan
heb jij het over lelijk?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:01 schreef pullup het volgende:
Die op is eigenlijk best lelijk met een poll zo voor de normale elementen ervan.
Kan de volgende opener hem er wellicht uitslopen ?
Vind ik ook en ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Vanaf volgende week moeten ze niet meer nomineren. Gewoon alles laten bepalen door de kijker.
Welk onderdeel van het woord lelijk snap je niet ?quote:
Ja zeg, ze heeft gisteren 'gekookt'! ff uitrusten hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 11:03 schreef syllys het volgende:
Ontbijt op. Die lange lijs kan weer op bed?
Denk ik ook want ze gaat Alex niet helpen met inpakken, daar zie ik 'r niet voor aan.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:03 schreef syllys het volgende:
Ontbijt op. Die lange lijs kan weer op bed?
en een presentatie van 2 minuten he pffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 7 april 2011 11:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja zeg, ze heeft gisteren 'gekookt'! ff uitrusten hoor
Borderlinen was grappig bedoelt als balanceren op de grens, sorry als je mij verkeerd begrijpt. Snap dat wel, nadat ze al een paar keer je fiets mochten jatten op het Damrak.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Welk onderdeel van het woord lelijk snap je niet ?
Let je tussendoor nog wel even op je bloeddruk??quote:Op donderdag 7 april 2011 11:07 schreef meneertje1972 het volgende:
En ja hoor wat ik al dacht... LAURA ZEGT: Je kan zelf wel opvouwen Alex mag ik toch hopen.
Geen hulp van Laura bij inpakken koffer Alex terwijl zij GVD schuldig is aan zijn vertrek. Hoop nog steeds dat zij er uit moet en niet Alex. Niet dat ik Alex leuk vind maar het is toch belachelijk dat hij er nu uit moet hij kan er niet eens iets aan doen.
Ik kan er niks aan doen, maar ik ben zo boos op Laura, dat kan geen een bewoner nog overtreffenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:07 schreef meneertje1972 het volgende:
En ja hoor wat ik al dacht... LAURA ZEGT: Je kan zelf wel opvouwen Alex mag ik toch hopen.
Geen hulp van Laura bij inpakken koffer Alex terwijl zij GVD schuldig is aan zijn vertrek. Hoop nog steeds dat zij er uit moet en niet Alex. Niet dat ik Alex leuk vind maar het is toch belachelijk dat hij er nu uit moet hij kan er niet eens iets aan doen.
ben serieus net naar de dokter geweest.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Let je tussendoor nog wel even op je bloeddruk??
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef syllys het volgende:
Maik rolt de mouwen van zijn badjas op bij het schoonvegen van de tafel. Zeker bang dat die jas smerig wordt
Ik heb niets tegen de TTquote:Op donderdag 7 april 2011 11:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Borderlinen was grappig bedoelt als balanceren op de grens, sorry als je mij verkeerd begrijpt. Snap dat wel, nadat ze al een paar keer je fiets mochten jatten op het Damrak.
Ik ben het 100% met je eensquote:Op donderdag 7 april 2011 11:07 schreef meneertje1972 het volgende:
echt he? wat een kwal van een meid is die joquote:
Je bent er steeds beter in aan het wordenquote:
Dat handje ..... heerlijkquote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef marky het volgende:
Als Alex eruit moet vanavond zal hij wel naar de geheime kamer gaan. Het is net onkruid. Dat raak je ook nooit kwijt.
doe me een lol, heb net een hoop drank in huis gehaald om te vieren dat hij weg gaatquote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef marky het volgende:
Als Alex eruit moet vanavond zal hij wel naar de geheime kamer gaan. Het is net onkruid. Dat raak je ook nooit kwijt.
nee hij gaat naar bart sammen met lauraquote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef marky het volgende:
Nou zo zie je maar hoe dom hij is dat hij dat niet door heeftquote:Op donderdag 7 april 2011 11:13 schreef meneertje1972 het volgende:
Sorry mensen maar naar mijn mening is Alex een beetje sneu. Loopt vrolijk z'n koffer in te pakken, zegt hulp nodig te helpen maar Laura loopt natuurlijk weg. En toch vind ik het zielig dat hij er uit moet door toedoen van luie Laura. Die zich totaal niet van schuld bewust is. Enige dat ze doet ik kut opmerkingen maken zo af en toe naar Alex.
Nou nee, maar geef de kluis van Laura in ieder geval aan een ander en een automatische nominatie voor Laura voor volgende weekquote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef marky het volgende:
Goeiemorgen, doe ik ook altijd. Ken het skelequote:Op donderdag 7 april 2011 11:13 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen trouwens ...was het ff vergeten en kwam zo binnen vallen
ik weet nog hoe ze binnen kwamen...de eerste dag ! poeha en kak straalden ze uit. en nu?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:14 schreef MargrietV het volgende:
Eindelijk snap ik het, de spelers vinden gewoon het hele programma KUT daarom gebruiken ze dat woord zo vaak.
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:15 schreef Blackprinces het volgende:
ja vergeet vooral de gele badjas niet
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou zo zie je maar hoe dom hij is dat hij dat niet door heeft
Bij mij weet je nooit waar je aan toe bentquote:Op donderdag 7 april 2011 11:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat je het licht had gezien
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef syllys het volgende:
Ik was even druk dat stuk verdriet van een Laura aan het zoeken. Idd OP BED met een PRIKKER in der snavel.
Waarmee je omgaat word je mee besmet
Lau heeft haar best al gedaan om hem te laten nomineren dus die is er doodmoe vanquote:Op donderdag 7 april 2011 11:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij mij weet je nooit waar je aan toe bent![]()
Jo en Lau steken geen poot uit maar zitten alleen maar toe te kijken
pepermuntsmaakje zal haar aanstaan bij gebrek aan beter,quote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef syllys het volgende:
Ik was even druk dat stuk verdriet van een Laura aan het zoeken. Idd OP BED met een PRIKKER in der snavel.
wedden dat als alex moet vertrekken, ze het met karim gaat proberen?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Lau heeft haar best al gedaan om hem te laten nomineren dus die is er doodmoe van
Laat ze maar oppassen, als ze door krijgen dat ze expres die missie heeft laten mislukken. Er komen hopelijk nog een aantal nominatieronden en dan door de bewoners, niet door de kijkers.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef syllys het volgende:
Dat denk ik ook, maar Genialex blijftquote:Op donderdag 7 april 2011 11:23 schreef Stability het volgende:
[..]
wedden dat als alex moet vertrekken, ze het met karim gaat proberen?
Dat kan je niet hard maken dat ze het express heeft gedaan. Haar "liefde" voor Alex icm het niet willen kwetsen van Karim is de perfecte dekmantel...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:23 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Laat ze maar oppassen, als ze door krijgen dat ze expres die missie heeft laten mislukken. Er komen hopelijk nog een aantal nominatieronden en dan door de bewoners, niet door de kijkers.
Ik denk eerdere een zweetsmaakjequote:Op donderdag 7 april 2011 11:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
pepermuntsmaakje zal haar aanstaan bij gebrek aan beter,
Henk heb je gisteren nog meegekregen wat ik steeds zie staan als je Genialex neertiktquote:Op donderdag 7 april 2011 11:23 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar Genialex blijft
Ja, vermakelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 11:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Henk heb je gisteren nog meegekregen wat ik steeds zie staan als je Genialex neertikt
Ja ze is zo doortrapt, ze zal wel ala Mo gaan huilen als hij weggaatquote:Op donderdag 7 april 2011 11:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat kan je niet hard maken dat ze het express heeft gedaan. Haar "liefde" voor Alex icm het niet willen kwetsen van Karim is de perfecte dekmantel...
Solly .... maar blijf het steeds weer lezenquote:
Geeft niet, maar misschien kan ik vanavond weer terug naar het representen van mijn echte favoriet, je weet maar nooitquote:Op donderdag 7 april 2011 11:27 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Solly .... maar blijf het steeds weer lezenhahaha
Dan zou ze wel lelijk door de mand heenvallen .... en is ze voor niemand meer geloofwaardig met haar luddeveduquote:Op donderdag 7 april 2011 11:26 schreef MargrietV het volgende:
Het geheim van Jo is ... ben in werkelijkheid met Alex getrouwd... dat is pas lachen.
Haar opa had een bedrijf en wilde groot worden in Europa, haar vader wilde groot worden in Amerika.quote:
Alex ging vreemd met Laura en een lullevedu dat ze had!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:28 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dan zou ze wel lelijk door de mand heenvallen .... en is ze voor niemand meer geloofwaardig met haar luddevedu
sharon is dan ook heeeeeel lang van stof...word ik soms ook moe van, die langdradige verhalen van haarquote:Op donderdag 7 april 2011 11:28 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Grappig, als Gerard zijn interesse verliest dan zegt hij: "ja, ja, ja, ja, ja, ja ,ja enz."
Komt omdat de woorden meestal eerst de weg langs haar lichaam moeten vindenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef Stability het volgende:
[..]
sharon is dan ook heeeeeel lang van stof...word ik soms ook moe van, die langdradige verhalen van haar
Eens, helemaal eens. slim meisje, maar ik zou er niet tegen kunnenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef Stability het volgende:
[..]
sharon is dan ook heeeeeel lang van stof...word ik soms ook moe van, die langdradige verhalen van haar
hebben ze die Amerfoortse zwerfkei verplaatst?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef syllys het volgende:
[..]
Haar opa had een bedrijf en wilde groot worden in Europa, haar vader wilde groot worden in Amerika.
Het bedrijf zit in Almere, ergens ''tussen de vaart'' (bedrijventerrein).
Haar ouders woonden in Weesp, lange reistijd. Dat bouwterrein kwam los en haar inmiddels overleden opa heeft haar pa gestimuleerd om daar heen te gaan. Opa heeft nog wel de 1e steen gelegd.
Je verwoordt het voor mij prima. Ze is idd lief en oprecht, en toch vind ik er niks aan om naar haar te kijken en te luisteren.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef Blackprinces het volgende:
Laura krijgt een trui van alex als aandenken
ja, ik heb dat elke keer met sharon. keiharde monotone stem, schalt overal bovenuit, en aan haar verhalen komt maar geen eind. ze vertelt het op een manier dat je gewoon na 5 minuten weg wilt.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:31 schreef syllys het volgende:
[..]
Je verwoordt het voor mij prima. Ze is idd lief en oprecht, en toch vind ik er niks aan om naar haar te kijken en te luisteren.
Oh zie het al ze ligt al weer op bed.quote:
Kan ik me niet voorstellenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Oh zie het al ze ligt al weer op bed.
In de exit-koffer van Alex, en ik hoop dat ze die koffer a la minute het huis uit halen en een flink eind de oceaan inflikkeren.quote:
Geef dat mens het bed mee en laat haar vertrekken, dan heeft ze alles wat ze wilquote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
dat is haar chronische nestdrang.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Haar relatie van 3,5 jaar is uit?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
misschien kan onze huis- fop psychiater even uitleggen wat Jo mankeert zodat we haar gedrag beter begrijpen?
ja dan hadden ze haar pas echt gehad, nu moet ze moeite doen om te faken dat ze het erg vind dat alex genom. isquote:Op donderdag 7 april 2011 11:33 schreef Stability het volgende:
ze hadden die sanktie beter aan laura zelf kunnen geven, wat een lui wijf is het ,bah ! ga me steeds meer aan haar irriteren
Ja door haar schuld moet Alex eruit stel je voor Karim heeft missie en die mislukt en dan zegt stem: Deze missie had grote consequenties voor Gerard. Gerard je bent genomineerd. Nou dan had je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen. Nu hoor je er gekgenoeg helemaal niemand over dat het nergens op slaat dat alex eruit gaat (want hij gaat echt niet winnen).quote:Op donderdag 7 april 2011 11:33 schreef Stability het volgende:
ze hadden die sanktie beter aan laura zelf kunnen geven, wat een lui wijf is het ,bah ! ga me steeds meer aan haar irriteren
en verklaring van moeder, bulletje, broertje complex?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haar relatie van 3,5 jaar is uit?
en wat denk je als ze zoiets bij jo, mo, flip of laura hadden geflikt? dan was het huis niet veilig meer denk ik , ze weten precies wie ze pakken moeten bij nep5quote:Op donderdag 7 april 2011 11:35 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja door haar schuld moet Alex eruit stel je voor Karim heeft missie en die mislukt en dan zegt stem: Deze missie had grote consequenties voor Gerard. Gerard je bent genomineerd. Nou dan had je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen. Nu hoor je er gekgenoeg helemaal niemand over dat het nergens op slaat dat alex eruit gaat (want hij gaat echt niet winnen).
Klopt, ik zie Gerard ook niet echt als speler, krijg steeds meer het vermoeden dat hij de spelers moet aanzwengelen. Gisteravond met dat zg inpakken, deed hij duidelijk Jo naquote:
De relatie Karim Gerard is toch wel anders dan de relatie tussen Laura en Alex.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:35 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja door haar schuld moet Alex eruit stel je voor Karim heeft missie en die mislukt en dan zegt stem: Deze missie had grote consequenties voor Gerard. Gerard je bent genomineerd. Nou dan had je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen. Nu hoor je er gekgenoeg helemaal niemand over dat het nergens op slaat dat alex eruit gaat (want hij gaat echt niet winnen).
haha, toevallig op hetzelfde momentquote:Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef syllys het volgende:
Heee, de badjas van Maik wordt gelucht!!!!!!!
Glapje, hij zit er zelf nog in
Hahaha, ja. Ik zat ook te denken: 2 zielen, 1 gedachtequote:Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef NenaLois het volgende:
[..]
haha, toevallig op hetzelfde moment
Wedden dat Gerard meer van Karim houdt dan Laura van Alex?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef marky het volgende:
[..]
De relatie Karim Gerard is toch wel anders dan de relatie tussen Laura en Alex.
En het is wel een beetje zeuren hoor. Het is een spel wat er gespeeld wordt dus de daden van de een kunnen gevolgen hebben voor de ander.
maik is wel okay gozer maar in het huis en het spel doet hij niks.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef ariehaan het volgende:
Ik volg het gesprek van Geer en Maik buiten, ik vind dat Maik lief praat over Moniek, hoor. Hij valt me echt mee als hij met Gerard praat ....
Maik is veeeel liever en leuker dan zijn zusquote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef ariehaan het volgende:
Ik volg het gesprek van Geer en Maik buiten, ik vind dat Maik lief praat over Moniek, hoor. Hij valt me echt mee als hij met Gerard praat ....
Klopt, als hij met iemand anders dan Mo praat is hij best leukquote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef ariehaan het volgende:
Dat is ook de reden dat Maik's zus die bazige Mo niet ziet zitten. Maik lijkt me echt een lieve gastquote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef ariehaan het volgende:
ja vind ik ook, en zei het gisteren tot mn verbazing ook hier hahaquote:Op donderdag 7 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Klopt, als hij met iemand anders dan Mo praat is hij best leuk
LOLzzz wat heeft maik's zus met JO te maken ......quote:Op donderdag 7 april 2011 11:40 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat Maik's zus die bazige Jo niet ziet zitten. Maik lijkt me echt een lieve gast
Owwww solly, moet Mo zijn...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:41 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOLzzz wat heeft maik's zus met JO te maken ......
Een man die praat met een man is altijd leuker dan een man die praat met een vrouw. Denk maar na over de gesprekken in het huis. Die tussen Joanna en Flip zijn toch ook niet om aan te horen (als je het al kan verstaan door het fluisteren).quote:Op donderdag 7 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Klopt, als hij met iemand anders dan Mo praat is hij best leuk
oooh, ik vind Flaura ook echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef Stability het volgende:
geldt voor laura : de beste stuurlui staan aan wal !
hou je kop eens, piepstem ! doe het dan zelf als je het zo goed weet, trut
Ik ben heel leuk hoor als ik met mannen praat............quote:Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Een man die praat met een man is altijd leuker dan een man die praat met een vrouw. Denk maar na over de gesprekken in het huis. Die tussen Joanna en Flip zijn toch ook niet om aan te horen (als je het al kan verstaan door het fluisteren).
De vrouwen in het huis verpesten de sfeer, huilen, zijn depressief... EN HET RARE IS niemand nomineert ze...
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef Stability het volgende:
geldt voor laura : de beste stuurlui staan aan wal !
hou je kop eens, piepstem ! doe het dan zelf als je het zo goed weet, trut
Mee eens: volgende week 2 vrouwen eruit!!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Een man die praat met een man is altijd leuker dan een man die praat met een vrouw. Denk maar na over de gesprekken in het huis. Die tussen Joanna en Flip zijn toch ook niet om aan te horen (als je het al kan verstaan door het fluisteren).
De vrouwen in het huis verpesten de sfeer, huilen, zijn depressief... EN HET RARE IS niemand nomineert ze...
dat zou een bak zijn he, als de stem ineens zegt....trouwen doe je in voor en tegenspoed.quote:
oooooooooh laat het asjeblieft waaaar zijn!!!!!! wat een misselijkmakend mormel is dat !quote:Op donderdag 7 april 2011 11:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat zou een bak zijn he, als de stem ineens zegt....trouwen doe je in voor en tegenspoed.
Laura, jij mag vertrekken met alex.
die verwacht ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 11:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat zou een bak zijn he, als de stem ineens zegt....trouwen doe je in voor en tegenspoed.
Jaaaaaaaaaaa dit mag van mijn zekers gebeuren !!!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Doe dan alleen maar het heenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:43 schreef MargrietV het volgende:
Laura kan van mij het heen en weer krijgen!
Pffttt ik denk dat ze hard gaat huilen en krijst: "Neeeee, ik ga tot het bittere eind, ik wil nog best een andere man belazeren!"quote:Op donderdag 7 april 2011 11:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:45 schreef MargrietV het volgende:
Laura heeft haar Zeeman hemdje aan, uitverkoop 1 euro voor 4
ja ! nou ik hoop echt dat zij vandaag en anders volgende week zelf aan de beurt is !quote:Op donderdag 7 april 2011 11:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wat is ze erg tegen Alex! Ze is klaar met hem, vanwege de vele koffers???
hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
je kan aan alex echt zien dat hij levenslang gepest is...hij blijft het maar pikken en gaat gewoon door ....
hoe kom je er bij?????quote:Op donderdag 7 april 2011 11:50 schreef Darklight het volgende:
Laura heeft ook genoeg van alex volgens mij
haha, je herkent de symptomen vooraf?!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:50 schreef Darklight het volgende:
Ze staat weer met haar armen over elkaar, ik denk dat ze zo weer op bed gaat liggen
yep, daar ligt ze alweerquote:Op donderdag 7 april 2011 11:50 schreef Darklight het volgende:
Ze staat weer met haar armen over elkaar, ik denk dat ze zo weer op bed gaat liggen
ze heeft nooit om hem gegeven...alles was voor eigen gewin..vies egoistisch kreng is het maar. dat zag je al aan de snoepjes die ze kreeg. 1 keer per dag kregen de andere bewoners 1 snoepje,die ze zelf uit de zak pakte! en zelf lag ze op dr nest te vreten.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:50 schreef Darklight het volgende:
Laura heeft ook genoeg van alex volgens mij
ze heeft al gezegd, ga niet met je op vakantie! Alleen al omdat hij niet koffers pakt zoals die gooische matras het wil.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wat is ze erg tegen Alex! Ze is klaar met hem, vanwege de vele koffers???
ik snap niet dat ze hem niet helpt, ze verlaagd hem bij het leven. elke vrouw pakt toch de koffer in voor haar man? tenminste IK wel ! maar ja, ik ben dan ook sociaalquote:Op donderdag 7 april 2011 11:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze heeft al gezegd, ga niet met je op vakantie! Alleen al omdat hij niet koffers pakt zoals die gooische matras het wil.
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:51 schreef NenaLois het volgende:
Alle kleding is te klein voor Flaura de giraffe
Die van mij pakt ze eigen koffer in.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze hem niet helpt, ze verlaagd hem bij het leven. elke vrouw pakt toch de koffer in voor haar man? tenminste IK wel ! maar ja, ik ben dan ook sociaal
wanneer gaan we?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze hem niet helpt, ze verlaagd hem bij het leven. elke vrouw pakt toch de koffer in voor haar man? tenminste IK wel ! maar ja, ik ben dan ook sociaal
dat bedoel ik , ze vergeten van alles, denken dat ze alleen hun zwembroek mee moeten nemen , daarom doe ik het zelf , alleenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die van mij pakt ze eigen koffer in.
Ik mik daarna alles erin wat hij vergeten is
haha; juist: zelfstandigheid stimuleren en goed gevoel gevenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die van mij pakt ze eigen koffer in.
Ik mik daarna alles erin wat hij vergeten is
begin juni is mijn planning, kan je dan?quote:
Ik wil bij die van mij de illusie behouden dat hij het best zelf kanquote:Op donderdag 7 april 2011 11:54 schreef Stability het volgende:
[..]
dat bedoel ik , ze vergeten van alles, denken dat ze alleen hun zwembroek mee moeten nemen , daarom doe ik het zelf , alleen
Inpakken doe ik niet voor hem, helpen wel. Aan de andere kant, als ze hem helpt dan hebben wij geen woorden genoeg om te zeggen: Kijk, ze wil hem zo snel mogelijk weg hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:52 schreef Stability het volgende:
[..]
Ik kan altijd als ik m'n bedrijfje goed achterlaat. Volgende week?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:54 schreef Stability het volgende:
[..]
begin juni is mijn planning, kan je dan?
nee, niet volgende week...begin juni , echt ! kan niet andersquote:Op donderdag 7 april 2011 11:55 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik kan altijd als ik m'n bedrijfje goed achterlaat. Volgende week?
Waarnaartoe? Ik wil eigenlijk Frankrijk ofzo. Villaatje met zwembad in de bergen. In cabriootje rondtouren 's ochtends en 's middags in de zon zitten, daarna lekker BBQ-en ofzo en wijntje bij ondergaande zon...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:55 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, niet volgende week...begin juni , echt ! kan niet anders
en doe Jo de groetenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Waarnaartoe? Ik wil eigenlijk Frankrijk ofzo. Villaatje met zwembad in de bergen. In cabriootje rondtouren 's ochtends en 's middags in de zon zitten, daarna lekker BBQ-en ofzo en wijntje bij ondergaande zon...
klinkt leukquote:Op donderdag 7 april 2011 11:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Waarnaartoe? Ik wil eigenlijk Frankrijk ofzo. Villaatje met zwembad in de bergen. In cabriootje rondtouren 's ochtends en 's middags in de zon zitten, daarna lekker BBQ-en ofzo en wijntje bij ondergaande zon...
Echt he, ik hoop dat dat gebeurt.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:57 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo Wifi gefixed op het congres hier,
Wat lees ik nou? Ex van Maik (hopelijk zwanger) vanavond naar Portugal?
!
En houd Alex zich een beetje chill vandaag?
hahaha, "hopelijk zwanger"quote:Op donderdag 7 april 2011 11:57 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo Wifi gefixed op het congres hier,
Wat lees ik nou? Ex van Maik (hopelijk zwanger) vanavond naar Portugal?
!
En houd Alex zich een beetje chill vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |