Nou zo zie je maar hoe dom hij is dat hij dat niet door heeftquote:Op donderdag 7 april 2011 11:13 schreef meneertje1972 het volgende:
Sorry mensen maar naar mijn mening is Alex een beetje sneu. Loopt vrolijk z'n koffer in te pakken, zegt hulp nodig te helpen maar Laura loopt natuurlijk weg. En toch vind ik het zielig dat hij er uit moet door toedoen van luie Laura. Die zich totaal niet van schuld bewust is. Enige dat ze doet ik kut opmerkingen maken zo af en toe naar Alex.
Nou nee, maar geef de kluis van Laura in ieder geval aan een ander en een automatische nominatie voor Laura voor volgende weekquote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef marky het volgende:
Als Alex eruit moet vanavond zal hij wel naar de geheime kamer gaan. Het is net onkruid. Dat raak je ook nooit kwijt.
Goeiemorgen, doe ik ook altijd. Ken het skelequote:Op donderdag 7 april 2011 11:13 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen trouwens ...was het ff vergeten en kwam zo binnen vallen
ik weet nog hoe ze binnen kwamen...de eerste dag ! poeha en kak straalden ze uit. en nu?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:14 schreef MargrietV het volgende:
Eindelijk snap ik het, de spelers vinden gewoon het hele programma KUT daarom gebruiken ze dat woord zo vaak.
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:15 schreef Blackprinces het volgende:
ja vergeet vooral de gele badjas niet
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou zo zie je maar hoe dom hij is dat hij dat niet door heeft
Bij mij weet je nooit waar je aan toe bentquote:Op donderdag 7 april 2011 11:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat je het licht had gezien
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef syllys het volgende:
Ik was even druk dat stuk verdriet van een Laura aan het zoeken. Idd OP BED met een PRIKKER in der snavel.
Waarmee je omgaat word je mee besmet
Lau heeft haar best al gedaan om hem te laten nomineren dus die is er doodmoe vanquote:Op donderdag 7 april 2011 11:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij mij weet je nooit waar je aan toe bent![]()
Jo en Lau steken geen poot uit maar zitten alleen maar toe te kijken
pepermuntsmaakje zal haar aanstaan bij gebrek aan beter,quote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef syllys het volgende:
Ik was even druk dat stuk verdriet van een Laura aan het zoeken. Idd OP BED met een PRIKKER in der snavel.
wedden dat als alex moet vertrekken, ze het met karim gaat proberen?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Lau heeft haar best al gedaan om hem te laten nomineren dus die is er doodmoe van
Laat ze maar oppassen, als ze door krijgen dat ze expres die missie heeft laten mislukken. Er komen hopelijk nog een aantal nominatieronden en dan door de bewoners, niet door de kijkers.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef syllys het volgende:
Dat denk ik ook, maar Genialex blijftquote:Op donderdag 7 april 2011 11:23 schreef Stability het volgende:
[..]
wedden dat als alex moet vertrekken, ze het met karim gaat proberen?
Dat kan je niet hard maken dat ze het express heeft gedaan. Haar "liefde" voor Alex icm het niet willen kwetsen van Karim is de perfecte dekmantel...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:23 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Laat ze maar oppassen, als ze door krijgen dat ze expres die missie heeft laten mislukken. Er komen hopelijk nog een aantal nominatieronden en dan door de bewoners, niet door de kijkers.
Ik denk eerdere een zweetsmaakjequote:Op donderdag 7 april 2011 11:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
pepermuntsmaakje zal haar aanstaan bij gebrek aan beter,
Henk heb je gisteren nog meegekregen wat ik steeds zie staan als je Genialex neertiktquote:Op donderdag 7 april 2011 11:23 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar Genialex blijft
Ja, vermakelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 11:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Henk heb je gisteren nog meegekregen wat ik steeds zie staan als je Genialex neertikt
Ja ze is zo doortrapt, ze zal wel ala Mo gaan huilen als hij weggaatquote:Op donderdag 7 april 2011 11:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat kan je niet hard maken dat ze het express heeft gedaan. Haar "liefde" voor Alex icm het niet willen kwetsen van Karim is de perfecte dekmantel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |