O lieve heer. Laat mijn dromen uitkomenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:56 schreef MargrietV het volgende:
Laura gaat eruit, Jo heeft beelden gezien en wil die bekstekker er niet meer in.
Phillip in ieder geval niet want Joanna zal wel meehelpen en dan moet alles 2000% keer netjes opgevouwd worden dus dat gaat wel ff duren.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:57 schreef bixs het volgende:
wie heeft zijn koffer als eerste gepakt???
Bartje vind klontjes in zijn bordje brinta al hilarisch en bizar....quote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef Kimberleys_ het volgende:
Volgens Bartje zou het een bizarre liveshow worden..
dat kan niet ivm het stemmenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:56 schreef MargrietV het volgende:
Laura gaat eruit, Jo heeft beelden gezien en wil die bekstekker er niet meer in.
Heb ik ook meegekregen, maar weet ook niet precies hoe en waaromquote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef Ireth het volgende:
Karim: "dan krijg je van mij 10.000 euro"
Tegen wie had hij dat en waarom zei hij dat? die miste ik net ff?
Men stemt toch om iemand erin te houden. Daar houden ze zich dan aanquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Men stemt toch om iemand erin te houden. Daar houden ze zich dan aan
heb jij het over lelijk?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:01 schreef pullup het volgende:
Die op is eigenlijk best lelijk met een poll zo voor de normale elementen ervan.
Kan de volgende opener hem er wellicht uitslopen ?
Vind ik ook en ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Vanaf volgende week moeten ze niet meer nomineren. Gewoon alles laten bepalen door de kijker.
Welk onderdeel van het woord lelijk snap je niet ?quote:
Ja zeg, ze heeft gisteren 'gekookt'! ff uitrusten hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 11:03 schreef syllys het volgende:
Ontbijt op. Die lange lijs kan weer op bed?
Denk ik ook want ze gaat Alex niet helpen met inpakken, daar zie ik 'r niet voor aan.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:03 schreef syllys het volgende:
Ontbijt op. Die lange lijs kan weer op bed?
en een presentatie van 2 minuten he pffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 7 april 2011 11:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja zeg, ze heeft gisteren 'gekookt'! ff uitrusten hoor
Borderlinen was grappig bedoelt als balanceren op de grens, sorry als je mij verkeerd begrijpt. Snap dat wel, nadat ze al een paar keer je fiets mochten jatten op het Damrak.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Welk onderdeel van het woord lelijk snap je niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |